Tekniikanvaihto
Tekniikanvaihto
Elikkäs tekniikanvaihtoa mielessä kaksnollaykköseen. Kuinkas isoa myllyä tonne nokalle mahtuu?
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Joo tuo 320 taitaa olla suurin mikä menee leimaan ja "bolt on" fyysisesti, sähköissä riittää enemmän kuin tarpeeksi ihmeteltävää sittenkin. Tosin jos neloskoneisen koppaan rakentaa, on tuonkin koneen laitto jo paljon hankalampaa. Työkaveri väittää nähneensä 500:sen kasinkin tenavan nokalla, vinkkelit ei mene kyllä enää suosiolla paikoilleen saati leimaankaan. Painonsa puolesta viilattu nelonen on paras.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
-
- Viestit: 17
- Liittynyt: 11.9.2006 10:14
- Paikkakunta: Pedersöre
Taisi olla ainoastaan 190E 2.6:ssa tuollainen pultattava lukkopelti.
Ja alkuperäiselle kysyjälle että amerikkalaisen pikkulohkokasinkin saa sovitettua w201-koppaan. Nuo ovat yleisesti himpun alle 6-litraisia mutta saa venyteltyä seitsemän litran tienoille melko nätisti. Turha tosin yrittää leimakonttorille suomessa.
Samoin vanhemmat mersun kasit M116 ja M117 (3,5 - 5,6 litraa) ovat sovitettavissa mutta eivät leimattavissa.
Ja alkuperäiselle kysyjälle että amerikkalaisen pikkulohkokasinkin saa sovitettua w201-koppaan. Nuo ovat yleisesti himpun alle 6-litraisia mutta saa venyteltyä seitsemän litran tienoille melko nätisti. Turha tosin yrittää leimakonttorille suomessa.
Samoin vanhemmat mersun kasit M116 ja M117 (3,5 - 5,6 litraa) ovat sovitettavissa mutta eivät leimattavissa.
I drive an Opel. What's your excuse?
jukkis tuossa vieressä tuumasi, että on myös 2.5turbo tiiselisä.Melitos kirjoitti:Taisi olla ainoastaan 190E 2.6:ssa tuollainen pultattava lukkopelti.
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.prokuvaukset.com
www.prokuvaukset.com
katteleppa saksan nettiautoja eli mobile.de ja autoscout.de on ainaki.. suomesta aika vaikea saada ainakaan raiskaamatonta yksilöäFantti kirjoitti:Helpoin ja järkevin vaihtoehto varmaan olisi kuitenkin cossunelonen? Mistäs mahtais löytyä?
aattelin ite jokusen vuoden päästä uittaa itelle kyseisen auton
Ja Smugelle, että voipi olla aika pirun vaikea löytää noita tekniikoita irrallaan
Ja jos löytää ni hinnat on varmaan samaa tasoa tai lähellä kokonaista autoa
edit: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=4
siinähän ois heti yks tekniikanluovuttaja.. ei muuta ku veneellä yli jorpakon
- 190E 2.0 -90
- W123 280E -81
-Savun hälvettyä tarkistamme kytkennän!
Nuita kossujahan on tiisselöity mahoton. Eli kyllä luulis koneita löytyvän. Laatikoita vähemmän koska monesti on jätetty laatikko koriin. Kyllä varmaan tavan laatikkokin kestää vakio-kossun perässä.Swataia kirjoitti:Ja Smugelle, että voipi olla aika pirun vaikea löytää noita tekniikoita irrallaanFantti kirjoitti:Helpoin ja järkevin vaihtoehto varmaan olisi kuitenkin cossunelonen? Mistäs mahtais löytyä?
I drive an Opel. What's your excuse?
Jotenkin vaan ei muutoskatsastuksessa kestä tavallinen laatikko kossun tehoja... Vaikka ajossa kestäiskin.Melitos kirjoitti:Nuita kossujahan on tiisselöity mahoton. Eli kyllä luulis koneita löytyvän. Laatikoita vähemmän koska monesti on jätetty laatikko koriin. Kyllä varmaan tavan laatikkokin kestää vakio-kossun perässä.Swataia kirjoitti:Ja Smugelle, että voipi olla aika pirun vaikea löytää noita tekniikoita irrallaanFantti kirjoitti:Helpoin ja järkevin vaihtoehto varmaan olisi kuitenkin cossunelonen? Mistäs mahtais löytyä?