mb 190e 1990 käynnistysongelma
mb 190e 1990 käynnistysongelma
mikä mättää 1.8ruisku koneessa kun kylmänä pomppaa koville kierroksille, ja sammuu.tämän jälkeen starttaa ihan nomaalisti ja käy ihan hyvin.mikähän rele vittuilee.
Kannen tiiviste oli mennyt rikki joka aiheutti näköjään tässä moottorissa mitä ihmeellisimpiä vikaepäilyksiä.Joo asiasta viidenteen,kannesta jouduttiin höylään n.0.10mm pois syöpymän takia. Kasauksen jälkeen moottori käyntiin ,kaikki ok tyhjäkäynnillä muuten, mutta kierroksia kun nostaa niin kone
ikäänkuin ulvahtaa ja kun kierrosluku nousee tosta ylemmäs ääni lakkaa.Ääni kuuluu vaikka hihna on irti ja näin ollen vesip,laturi,ohjaust on pelistä pois.Ääni kuuluu jakopäästä sen verran olen ääntä paikallistanut.Olisiko nokkaketjun kiristäjässä hämärää.Ääni alkoi kuulumaan nimen omaan kansirempan jälkeen.Sama ääni kuuluu käynnistettäessä ja jos pitää määrätyn kierrosluvun päällä niin ääni kuuluu kokoajan.Harmittaa kun autossa ei ole kierroslukumittaria että millä kiekalla ulina alkaa/loppuu.Tässä olisi hyvät neuvot tarpeen.
ikäänkuin ulvahtaa ja kun kierrosluku nousee tosta ylemmäs ääni lakkaa.Ääni kuuluu vaikka hihna on irti ja näin ollen vesip,laturi,ohjaust on pelistä pois.Ääni kuuluu jakopäästä sen verran olen ääntä paikallistanut.Olisiko nokkaketjun kiristäjässä hämärää.Ääni alkoi kuulumaan nimen omaan kansirempan jälkeen.Sama ääni kuuluu käynnistettäessä ja jos pitää määrätyn kierrosluvun päällä niin ääni kuuluu kokoajan.Harmittaa kun autossa ei ole kierroslukumittaria että millä kiekalla ulina alkaa/loppuu.Tässä olisi hyvät neuvot tarpeen.
-
- Viestit: 97
- Liittynyt: 05.11.2007 13:07
Onko kellään tietoa kuinka ketjun kiristin, pultti jossa jousikuormitteinen tappi pitää laittaa paikalleen että ketjun kireys on oikea.Tuntus olevan liian kireellä ton ulinan päätteellä.Kyllä nyt tuntuu että en osaa laittaa tota kiristin pulttia oikein paikalleen.Laahari varmaankin on kunnossa vielä kun ei ole paljon tullut ajettua autolla.Neuvoja kaipailtais .