Terve,
Tuli pieni tenkkapoo matkaan, olen siis täällä mersun alla ja olen purkanu kaikki romppeet ja toisen puolen käsijärrukengätkin vaihtanut.
No mutta toiselta puolelta, tuo mekanismi, mihin vaijeri tulee kiinni, siis tämä joka levittää jarrukenkiä kun seisontajarrua polkastaa. Miten siihen tulee se vaijeri kiinni ? Mekanismi ja siihen kuuluva tappi on jo hommattu mutta tuli tosiaan tenkkapoo miten se vaijeri siihen kiinnitetään...
Jos joku viittis vastata mahd. pian niin olisi mukavaa, mie meen ottaan nyt kahvia...
-risto
W123:n käsijarruvaijerin kiinnittäminen rummussa. HELP!!
- Malm
- W123-Spesialisti<br>Räikkäpää
- Viestit: 1657
- Liittynyt: 23.10.2005 18:00
- Paikkakunta: Limika/Oulu
W123:n käsijarruvaijerin kiinnittäminen rummussa. HELP!!
W203.016
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
- Malm
- W123-Spesialisti<br>Räikkäpää
- Viestit: 1657
- Liittynyt: 23.10.2005 18:00
- Paikkakunta: Limika/Oulu
Hmm,
On tuo terminologia hieman hukassa meikällä,
Eli, meneekö se niin, että sitä vaijeria ei ittessään kiinnitetä siihen mekanismiin kiinni, vaan se pienempi tappi, joka tulee siihen mekanismin sisäosaan kiinni, niin estää sen vaijerin luikahtamisen poissa?
Se vajjeri vaan ujutetaan sinne väliin ja tappi paikalleen ja kun sen vaijerin loppu on paksumpi niin sen takia se ei pääse sieltä sitten pois.
Onko "hahlo" nimenomaan se vaijerin paksumpi loppu?
No, laittoin sitten kimpsut kiinni ja kävin ajelemassa pienen matkan, tuli parempi mieli Josko sitä viikonloppuna yrittäis uudelleen tuota hommaa.
Hmmm, vai puuttuuko minulta vaijerin päästä joitan ?
-risto
On tuo terminologia hieman hukassa meikällä,
Eli, meneekö se niin, että sitä vaijeria ei ittessään kiinnitetä siihen mekanismiin kiinni, vaan se pienempi tappi, joka tulee siihen mekanismin sisäosaan kiinni, niin estää sen vaijerin luikahtamisen poissa?
Se vajjeri vaan ujutetaan sinne väliin ja tappi paikalleen ja kun sen vaijerin loppu on paksumpi niin sen takia se ei pääse sieltä sitten pois.
Onko "hahlo" nimenomaan se vaijerin paksumpi loppu?
No, laittoin sitten kimpsut kiinni ja kävin ajelemassa pienen matkan, tuli parempi mieli Josko sitä viikonloppuna yrittäis uudelleen tuota hommaa.
Hmmm, vai puuttuuko minulta vaijerin päästä joitan ?
-risto
W203.016
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
- Malm
- W123-Spesialisti<br>Räikkäpää
- Viestit: 1657
- Liittynyt: 23.10.2005 18:00
- Paikkakunta: Limika/Oulu
Hahaa,
on sitä tyhymä, kävin tuolla netti EPC:stä kattoon mimmonen tuo vaijerin pään tulee olla, tommonen tulpa-apikoliittimen näkönenhän sen pitäs olla, tämäkö on hahlo
referenssiä:
Nyt ihan kyllä hävettää ittiäänkin, täytyy käydä ostamassa tuo hahlo... miten entisen rippeet saa helposti irroitettua ja miten uusi kannattaa puristaa takaisin
-risto
Hahaa, nyt vielä tajusinkin että käyn ostamassa kokonaan käsijarruvaijerin siinähän on kimpsut ja romppeet mukana
on sitä tyhymä, kävin tuolla netti EPC:stä kattoon mimmonen tuo vaijerin pään tulee olla, tommonen tulpa-apikoliittimen näkönenhän sen pitäs olla, tämäkö on hahlo
referenssiä:
Nyt ihan kyllä hävettää ittiäänkin, täytyy käydä ostamassa tuo hahlo... miten entisen rippeet saa helposti irroitettua ja miten uusi kannattaa puristaa takaisin
-risto
Hahaa, nyt vielä tajusinkin että käyn ostamassa kokonaan käsijarruvaijerin siinähän on kimpsut ja romppeet mukana
W203.016
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti