Kuskin puolen takajarru laahaa. 300d
Kuskin puolen takajarru laahaa. 300d
Levy ihan kuuma parin kilsan lenkin jälkeen, epäilin eka että seisontajarru laahaa (joka tosiaan laahasi mutta ei enää ku korjasin sen)
painelin satuloista männät sisään ja ulos 3-4 kertaa ja silti jää laahaan.
jarrudynossa kuskin puolella 350nm-400nm kokoajan ja vänkärin puolella 100-150nm. mistähän tuota alkaisi korjaamaan?
keskikulutuski 8-8.5l joka johtuu varmaanki tuosta?
painelin satuloista männät sisään ja ulos 3-4 kertaa ja silti jää laahaan.
jarrudynossa kuskin puolella 350nm-400nm kokoajan ja vänkärin puolella 100-150nm. mistähän tuota alkaisi korjaamaan?
keskikulutuski 8-8.5l joka johtuu varmaanki tuosta?
Kun on saatu uusi letku paikoilleen niin täytetään säiliö kantta myöten täyteen ( ei kumminkaan kaadeta yli ). Valmistellaan ilmausruuvin liikkuminen satulan sisäylälaidasta, sopiva listalenkki ilmausruuviin ja ruuvista letku (mielellään läpinäkyvä) johonkin kippoon.
Kaveri tai joku polkee jarrupolkimella paineen ja ilmaaja löysää ilmausruuvia, petaali lähtee painumaan lattiaan ja kun petaali menee lattiaan niin ruuvi pannaan kiinni, petaalin annetaan nousta ylös ja uusi paine, avataan ruuvia ja petaali lähtee taas painumaan, ruuvi kiinni ja toistetaan niin kauan kun tulee ilmaa ja polin alkaa tuntumaan hyvälle.
Muista pitää säiliö täynnä ( takapiiri ottaa nesteen säiliön takaosasta väliseinän yli)
Kaveri tai joku polkee jarrupolkimella paineen ja ilmaaja löysää ilmausruuvia, petaali lähtee painumaan lattiaan ja kun petaali menee lattiaan niin ruuvi pannaan kiinni, petaalin annetaan nousta ylös ja uusi paine, avataan ruuvia ja petaali lähtee taas painumaan, ruuvi kiinni ja toistetaan niin kauan kun tulee ilmaa ja polin alkaa tuntumaan hyvälle.
Muista pitää säiliö täynnä ( takapiiri ottaa nesteen säiliön takaosasta väliseinän yli)
Painelin mäntiä sisään lisää ja huomasin että toinen mäntä ei liiku niin herkästi kuin toinen, siinä sitte aikani painoin sisälle ja ulos jarrua painamalla. nyt ei laahaa nii pahasti, levy lämpenee vielä jonkun verran mutta kestää käellä koskea. on silti huomattavasti lämpimämpi kuin muut levyt.
kokeilla vaihtaa se jarruletku ku tuli jo hommattua. sain lainaan semmosen ilmauskoneenkin ja on näppärä ilmata, kuha muistaa lisätä jarrunestettä välillä.
kokeilla vaihtaa se jarruletku ku tuli jo hommattua. sain lainaan semmosen ilmauskoneenkin ja on näppärä ilmata, kuha muistaa lisätä jarrunestettä välillä.