Seisontajarrun säätö
Seisontajarrun säätö
200D kävi katsastuksessa ja pääsi yllättäen läpi laakista. Korjauskehotus tuli seisontajarrusta. Pitäisi kuulemma säätää ottamaan kiinni ylempää. Pitää kuitenkin kuulemma tarpeeksi. Säädöstä on varmaan täällä jossain tietoa ? Riittääkö että säätää pelkkää vaijeria?
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
juuri niin. rummusta kengät timmiin ja muistaa käyttää sitä seisontajarrua jokapäivä!
Jos ja kun tietää mistä se rummun sisältä kiristetään niin se onnistuu jopa renkaat paikoillaan. Itte näen sen homman vaivalloiseksi ja otan aina koko systeemin auki.
Jos ja kun tietää mistä se rummun sisältä kiristetään niin se onnistuu jopa renkaat paikoillaan. Itte näen sen homman vaivalloiseksi ja otan aina koko systeemin auki.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Peltivanteet alla aika kivuton homma. alujen kanssa toivoton renkaita riisumatta. Voihan sitä vaijeriakin kiristää sitten kun on kengät saanu kehälle, rasvata kannattaa se linkku samalla kun auton alle menee. Miksipä vaijeriin ei kannattaisi koskea?
Eikös tiilerin ohjeet löytyny? olikose "w124 huolto ja miten se tehdään"
Eikös tiilerin ohjeet löytyny? olikose "w124 huolto ja miten se tehdään"
W124 - omistamisen iloa.