Asensin eilen uudet käsijarrukengät, takavaijerit, linkut ja linkkujen tapit.
Vänkärinpuoleinen jarrulevy ei meinannut mennä paikoilleen. Hioin jarrulevyä ja jarrupaloja ja lopulta sain painettua levyn paikoilleen.
Koeajolenkin jälkeen kokeilin vannetta ja se oli yli kädenlämpöinen.
Tänään pitäisi lähteä autolla ajelemaan niin sellainen asia askarruttaa että vieläköhän jarru lämpiää vai oliko lämpiäminen vain koeajolenkiilä jolloin kengät kuluivat sopivasti eivätkä laahaisi enää?
Käsijarrukengät laahaa
kyllä se lämpenee. miks se nii kireelle piti laittaa
eikö se olis kätevämpää kiristää niin että jarru vapautettuna käsivoimin jaksaa pyörittää rengasta ja jarrut säädetty niin että sen tuntee kädellä että palat ottaa kiinni, ja siitä löysää yhden pykälän.

I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
-
- Viestit: 94
- Liittynyt: 04.11.2010 13:57
- Paikkakunta: Mikkeli
Ja toinen puoli pellaa kuitenkin?
Voisko laittaa kengän jotenkin väärinpäin tms.? jostain taitaapi jäädä nyt menemättä loveensa? Olisko identtiset toisen puoliskon kanssa, kun pistää päällekkäin?/vertaa toisiinsa? Istuuko siihen levittimen loveen?
-mulla oli aikoinaa joku pistäny hitsitäpän jatkoksi levitin mekanismiin ja
eihän ne uusilla tarvikepaloilla kasaan menny....se tais olla kyl 850 volgassa...moinen viritys
Voisko laittaa kengän jotenkin väärinpäin tms.? jostain taitaapi jäädä nyt menemättä loveensa? Olisko identtiset toisen puoliskon kanssa, kun pistää päällekkäin?/vertaa toisiinsa? Istuuko siihen levittimen loveen?
-mulla oli aikoinaa joku pistäny hitsitäpän jatkoksi levitin mekanismiin ja
eihän ne uusilla tarvikepaloilla kasaan menny....se tais olla kyl 850 volgassa...moinen viritys
-
- Viestit: 94
- Liittynyt: 04.11.2010 13:57
- Paikkakunta: Mikkeli