Tarkoitan jarrulevy, se ei mahdu takaisin. Vaikka säätörulla on nollassa ja olen siirtänyt koko helan hoito mahdollisimman keskellä. Pitääkö jarrulevy kuumenta, miten paljon se auttaisi?Fenton kirjoitti:Onphaan siellä säätö niille seisiömonoille.
Ja vaijerikin voi olla niin tiukalla, etteivät palaudu "nolla-asemaan"
Kulmat olen viilanut jo. Näyttää kuitenkin siltä että se "kaari" on liian pitkä jolloin koko ympyrä kasva. Pitääkö syventä ne lovet tai lyhentä se nokka?Fenton kirjoitti:Saattaa olla, että auttaa, jos viilalla vähän pyöristää sieltä sen kitkapinnan päistä. Ei muuta kuin vähän sitä kulmaa pois. Niinkuin poijat tuossa sanoi, semmoisiakin on nähty.
tätä juuri tarkoitin250D kirjoitti:Näyttää kuitenkin siltä että se "kaari" on liian pitkä jolloin koko ympyrä kasva. Pitääkö syventä ne lovet tai lyhentä se nokka?
Jos muuten osat ovat kunnossa, vipu liikkuu, säätörulla on minimissään ja vaijeri ei ole kireä, eikö se sitten ole se loistavaa Motonetin osa?
Kiitos vinkistä, olin siis ymmärtänyt jutun oikeinantti86 kirjoitti:tätä juuri tarkoitin250D kirjoitti:Näyttää kuitenkin siltä että se "kaari" on liian pitkä jolloin koko ympyrä kasva. Pitääkö syventä ne lovet tai lyhentä se nokka?
Jos muuten osat ovat kunnossa, vipu liikkuu, säätörulla on minimissään ja vaijeri ei ole kireä, eikö se sitten ole se loistavaa Motonetin osa?
pitää liikkua myös vaijerista se levitin.250D kirjoitti:ok... vaijeri ei mielestäni ole kireä, enemmänkin niin että kuskinpuoli (mikä nyt on auki) on löysä (auton alle säätöruuvin kohdalla) mutta toinen puoli kyllä hiukan tiukempi vedetty. Tarkistan kuitenkin jos vaan sade lakkaa
Sitten se levitin, miten monta liikuva osa siinä on? Ulompi osa liikuu ainakin hyvin, olen myös rasvanut sen. Toinen puoli joka on ilmeisesti vaijerissa kiinni on liikumaton, onko se ok?
Tarvikekengät ovat kyllä, kirottu Motonetin laatu. Onko se se vika?
Kyllä täältä löyty ohjeita!laineracing kirjoitti:otat vaijerin auton alta irti,nyppäät vaijeria ulospäin niiin paljon kun tuleee ja käännät napaa vasten ja tuurnalla lyöt tapin irti siitä vaijerinpäästä/levittimestä.