W124 200D isoimmat 300:sen Etujarrut tuli Ongelma...

Katso myös W201.
Vastaa Viestiin
Avatar
325E
Viestit: 76
Liittynyt: 24.2.2007 22:28
Paikkakunta: Nastola 040-5054994

W124 200D isoimmat 300:sen Etujarrut tuli Ongelma...

Viesti Kirjoittaja 325E »

Onko 200 D etujarrupäivitys millainen tuli ongelma istutin siihen jäähdyttämättömien etujarrujsen tilalle jäähdytettyjä niin satulan liukurunko ottaa jarrulevyyn kiinni ulkopuolelta eli keskitys perseelleen..onko jokin jarrulevyissä oleva ero ja onko niitä..kyseisen muutoksen tehneet vastatkaa..vaikka kuvin Kiitos.
EX Lintta, MB W124 200D, 4-lov.man Vm-1987 ajettu: 220th
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

Satulat runkoineen samasta mallista mihin ne vohvelilevyt käy, niin ei pitäs olla ongelmaa. :? Eihän ne satulat ja levyt toki ristiin passaa. Olkavarsien korvissa ei mielestäni pitäs olla eroja eri jarrujen kesken. :roll:
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Avatar
Bousta
Viestit: 165
Liittynyt: 23.7.2006 22:50
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Bousta »

Juuri niinkun edellä mainittiin. eli pitää olla satulatki siitä 300E:stä!
Avatar
325E
Viestit: 76
Liittynyt: 24.2.2007 22:28
Paikkakunta: Nastola 040-5054994

Asia ratkaistu...

Viesti Kirjoittaja 325E »

Uskomaton juttu kun tutkiskelin asentamaani USA-valmistamaa 10€ etupyörälaakeri settiä, käsittäen 2-laakeria ja stefan...epäilykseni oli em. osissa...hain Lahdesta SKF satsin ja vertailin ja tutkin eroja ja ainut joka pisti silmääni oli stefa joka oli liian paksu jo pintaosasta lähtien mitassa puolet paksumpi kuin ostamani SKF. Joten vaan kasaamaan kaikkki meni kuin Strömsöössä ei vastoin käymisiä ja jarrulevykin keskittyi keskelle satulanrungon väliä...tuossa vaiheessa totesin USA laakerisetissä olevan vian juuri tuossa paksussa "stefassa" , joka jotenkin ei päästänyt laakeria menemään loppuun asti olkaakselilla vaan jäi vajaaksi n. 2.5-3.0mm. Eli paskaa ei kannata ostaa.... Toki hieman W124 on vielä outo ja tuntematon rakenteiltaan, mutta hyvä siitä tulee kun itse tekee..kun autolla on ajettu vain 220th ja risat vm-1987... auto ehkä tulee myyntiin jos ketä kiinnostaa ottakoon yhteyttä, voi puhua yksilöstä.


Bousta kirjoitti:Juuri niinkun edellä mainittiin. eli pitää olla satulatki siitä 300E:stä!
EX Lintta, MB W124 200D, 4-lov.man Vm-1987 ajettu: 220th
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 jarrut”