Mikäköhän sille tuli? Pääsylinteri vuotaa ilmaa vai alipainepumppu paskana? Ajovalojen korkeussäätö kyllä pelaa ja hyvin sammuu..
Onko absillisen ja absittoman pääsylintereisä eroa, ko en oo hoksannu tutkia? Itellä ei oo ABS, mutta tiejosa ois absillisen pääsylinteri.
Sitte minkämoinen homma on vaihtaa etummainen käsijarruvaijeri? Vattumainen ja työläs?
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Joo ja oli vielä semmosta että alko kiekkamittari temppuileen. Ennen pelas vaan nyt näyttää liian vähä, tyhjäkäynnillä näyttää oikeen mutta mittari nousee vaan n. 4000 kierrokseen. Jouhevasti neula nousee sinne, eli ei toppaa. Kyllä se kiertää enemmän. Tuliko mittarilla mitta täyteen vai sanooko anturi sopimustaan irti?
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
En oo käyttäny mittaria irti eli ei oo sitä mahollisuutta että ois neula tökätty väärään kohtaan tms.
Mutta tästä tuliki mieleen että toisesa aut.. kulkupelisä Fordisa oli edellinen omistaja tehny "remonttia" mittaristolle ja tökänny ilmeisesti neulan väärään asentoon tjms. Kun siinä on samat oireet kun täsä mersusa mistä ylempänä kirjotin. Mutta täsä oli neulaa käytetty irti. Mutta miten löyän sille oikean kohan?
Koittakaa saaja selvää
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)