Olin menossa muutoskatsastamaan 240DT:tä turbolle, niin ei konttorin mies uskonut ku sanoin, että nuissa 123 dieseleissä on kaikissa samanlaiset jarrut ja alustassakin muutoksia vasta 300 koneisissa. Paikalliselta huoltamolta sain kopion varaosakirjasta jarrujen kohdalta, nyt tarvisin siis jonkinlaista dokumenttia vielä niiden jousien osalta...
Kiitollisuuteni ois suurempi kuin suuri, isompi kuin iso ja valtaisampi kuin koskaan jos joku vois laittaa vaikka mailiin ([email protected]) skannattua kuvaa, tai pistää tänne linkkiä josta löytyy, tai mitenkään muutenkaan osaisi auttaa asian kanssa!
Huoltokirja / varaosaluettelo kohdasta: JOUSET
W123 4-syl. Bensa/Diesel eteen (vahvistettu=> 67-5067). . . 67-5098
W123 5/6-syl. Bensa/Diesel eteen. . . . . . . . . . . . . . 67-5067
onko tuosta apua? ai dont nou but houp sou
http://www.motonet.fi
W123 5/6-syl. Bensa/Diesel eteen. . . . . . . . . . . . . . 67-5067
onko tuosta apua? ai dont nou but houp sou
http://www.motonet.fi
Re: Huoltokirja / varaosaluettelo kohdasta: JOUSET
Anteeksi OT, mutta tarkottaakos tämä sitä että 200Dssä ja 300DTssä on samat jarrut?sarki_87 kirjoitti:...että nuissa 123 dieseleissä on kaikissa samanlaiset jarrut...
Onko 200D ja 300DT jousiltansa ja iskareiltansa erinlaiset?
-89 S124 300TDT 24v 4MATIC
-88 S124 300TE "U.S."
-00 S210 320CDI
Moderni pulleri:
https://www.facebook.com/pages/Green-Te ... 1504925740
-88 S124 300TE "U.S."
-00 S210 320CDI
Moderni pulleri:
https://www.facebook.com/pages/Green-Te ... 1504925740
Kyllä niissä on. Farmareissa sitten on takasatulat erilaiset mäntien osalta. Niin ja sitten pitkän akselivälin laitteissa ja heavy-duty paketin kanssa jarrutehostin on suurempi. Jouset on vähän jäykemmät isomman koneen kanssa eli 5-pyttyisessä, mutta iskareissakaan ei mahda eroa olla?JuhoL kirjoitti:Anteeksi OT, mutta tarkottaakos tämä sitä että 200Dssä ja 300DTssä on samat jarrut?sarki_87 kirjoitti:...että nuissa 123 dieseleissä on kaikissa samanlaiset jarrut...
Onko 200D ja 300DT jousiltansa ja iskareiltansa erinlaiset?
Täällähän tuosta olikin juttua: W123 300D ja 300tdt eroa jarruissa?
V123 & W123
V123 langin osia saa tarjota!
V123 langin osia saa tarjota!
Kyllä tuo sen verran auttoi, että tuli tieto asiasta. Nuissa 5 ja 6 sylinterisissä on varmasti vahvistetut jouset vain sen takia, että koneessa on massaa enemmän..? eli vois koittaa selittää asiaa katastusmiehelle, ettei tarvis vaihtaa niitä jousia.. Tarvis vain vielä jonkin "virallisen" dokumentin, eli kopsua huoltokirjasta tahi varaosaluettelosta..Harju kirjoitti:W123 4-syl. Bensa/Diesel eteen (vahvistettu=> 67-5067). . . 67-5098
W123 5/6-syl. Bensa/Diesel eteen. . . . . . . . . . . . . . 67-5067
onko tuosta apua? ai dont nou but houp sou
http://www.motonet.fi
Tulipas mukavaa tietoa!! Taijanki lähtä tästä talliin autoni luo!Heavy kirjoitti:Kyllä niissä on. Farmareissa sitten on takasatulat erilaiset mäntien osalta. Niin ja sitten pitkän akselivälin laitteissa ja heavy-duty paketin kanssa jarrutehostin on suurempi. Jouset on vähän jäykemmät isomman koneen kanssa eli 5-pyttyisessä, mutta iskareissakaan ei mahda eroa olla?JuhoL kirjoitti:Anteeksi OT, mutta tarkottaakos tämä sitä että 200Dssä ja 300DTssä on samat jarrut?sarki_87 kirjoitti:...että nuissa 123 dieseleissä on kaikissa samanlaiset jarrut...
Onko 200D ja 300DT jousiltansa ja iskareiltansa erinlaiset?
Täällähän tuosta olikin juttua: W123 300D ja 300tdt eroa jarruissa?
-89 S124 300TDT 24v 4MATIC
-88 S124 300TE "U.S."
-00 S210 320CDI
Moderni pulleri:
https://www.facebook.com/pages/Green-Te ... 1504925740
-88 S124 300TE "U.S."
-00 S210 320CDI
Moderni pulleri:
https://www.facebook.com/pages/Green-Te ... 1504925740