Oli eilen oikei palkitseva ilta. Ensin vaihdoin eteen pyörien laakerit. Kaikki män siinä suht hyvin. Muutaman 100km jälkeen suoritan jälkitarkistuksen ja kiristän hieman lisää kuskin puolta. Tein kuskin puolen ensin ja sitten apparin joten apparin puolesta tuli mielestäni parempi (yllättäen).
No mutta jotta päästään sähköongelmiin niin nehän alkoivat kotimatkalla muutoin onnistuneen laakerirempan jälkeen
Elikkäs tässä uuden käyttöliittymän omituisuuksia:
-Pitkät valot palaa heti kun virrat lyö päälle (kaikissa valintakytkimen asennoissa)
-Sumarit toimii kuten ennenkin
-Puolikkaita valoja ei löydy mistään
-Monitoimiviiksessä pitkien valojen on/off on vaihtanut puolta
-Pitkät valot saa sammutettua monitoimikytkimellä kun valintakytkin on parkkivaloasennossa
Ajoin sitten kotia sumarit päällä (valintakytkin parkkivaloasennossa) ja pitkiä valoja sammuttelin/suljin päinvastoin toimivalla viiksellä. Onko joku asentanut Windows 95 Beta version tuohon 123:seen!! Ei se kesällä niin haittaa mutta ajattelin että jos tuon viim. syyskuuksi korjaisi. Mielenkiintoista on kieltämättä.
Veikkaan itse valojen valitsinta 20€ BET tai monitoimiviikseä 10 € BET. Ennen vikaa tuli pieni palaneen sähkökomponentin haju jonka kuvittelin ensin olevat jarrupalojen/levyjen välissä tirisevää laakerirasvaa.
No mutta nyt on pakko mennä nukkumaan. Nukutaan ensin ja korjataan sitten.
Valot sekoilee urakalla (nyt kunnostettu)
Valot sekoilee urakalla (nyt kunnostettu)
Viimeksi muokannut Kipsu, 27.5.2007 21:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Luulen kanssa samaa että m-toimiviiksestä on kysymys. Niitä löytyy kaksin kapalein varastosta. Tod.näk. korjaan viikonloppuna. Tässä loppuviikosta on auton käyttö aika vähäistä mm. siksi koska to-pe teemme työporukan kanssa ryyppyretken johonkin kylpylään.Antti M. kirjoitti:Kahto ettei sieltä viiksen juuresta oo lähteny joku johto irti.
Viiksessä oli vikaa, tänään vaihdoin. Ei näy mitään johtoja irti mutta yhden johdon juuressa on palojälkiä (eli oikosulku kait siinä).Kipsu kirjoitti:Luulen kanssa samaa että m-toimiviiksestä on kysymys. Niitä löytyy kaksin kapalein varastosta. Tod.näk. korjaan viikonloppuna. Tässä loppuviikosta on auton käyttö aika vähäistä mm. siksi koska to-pe teemme työporukan kanssa ryyppyretken johonkin kylpylään.Antti M. kirjoitti:Kahto ettei sieltä viiksen juuresta oo lähteny joku johto irti.