s123 300td automaatin luisto?
s123 300td automaatin luisto?
eli vaihtaa huonosti 2-3 ja 3-4 välit. välikaasulla vaihtaa kyllä mutta eikös tuonne pitäny kuulo puheen mukaan vaihtaa vieteriä lootaan jotta paranis vähä. kysymys kuuluu mihinkä ne vaihretahan sielä looras
- DieselDogW126
- Viestit: 205
- Liittynyt: 08.7.2006 16:20
- Paikkakunta: Helsinki
Moro,
Googlaa esim. "K1 Spring Kit". Mutta, kuitenkin välikysymystä - näkeeköhän laatikko oikeanlaisen paineen?
Mielestäni aika tyhjentävä artikkeli johon tulee palattua aika ajoin on Steve Brothertonin kirjoitus MB dieseleistä ja vacuumista täällä. On toki englanninkielinen, mutta eiköhän siitä jotakin saa irti.
Mitäköhän tarkoitat muuten "välikaasulla"
Vai luistaako se niin vietävästi...?
Googlaa esim. "K1 Spring Kit". Mutta, kuitenkin välikysymystä - näkeeköhän laatikko oikeanlaisen paineen?

Mitäköhän tarkoitat muuten "välikaasulla"

W168, W202 ja W126
en kyllä osaa yhtää enklantia mutta määrä kaasulla ku kiihryttää niin ei taharo vaihtaa 2-3 ja huonosti 3-4 jossei höllää vähä kasua mutta kaasu pohjas ku kiihryttää niin vaihtaa kyllä normaalisti. eli k1 venttiilin vieteri hakia marmoritistiltä ja vaihteloo öljyt ja suorattimen niin pitää auttaa vähä asiaa.
no mikähän ny sitte on ku vaihroon öljyt sun muut ja paineita säätelin ja sain pelaamaan. mutta sen jälkeen ku vaihroon hehkut ja tivistelin peräloorasta alipaineletkuja niin ei vaihra enää vaihteita muutaku kaasupohojas tai kaasun kun päästää kokonaan pois kihrytyksen jälkeen niin vaihtaa vaihteen.