![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
vinkkejä
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Jaajarnox kirjoitti:voi perskeles ku sais meseen jonkun paremman laatikon ängettyä
Käytäkkö tuossa visiossa merssun vauhtipyörää jonka vaan sorvaat?Junnu R kirjoitti:Eikö Getregissa oo irrotettava kytkinkoppa![]()
Parempi olis olla, muuten menee oma suunnitelma ihan reisille.
Eli, 2,3-16V:n vaiheloota (mikä sportti ketrakki liekkää)Kytkinkoppa irti
Alumiinikuorisen 123:n kytkinkoppa kiinni siihen lootaan
Pemarin kytkin sinne väliin (onko se 230 mm.)
Tuommonen visio mulla on. Jos visio on väärä, niin toivon että joku oikasee.
Diisselin perään suunnittelin tuollasta. Haluan kepillä hämmennettävän siitä...
Sellanen olisi suunnitelma, jotta käyttäsin.JuhoL kirjoitti:Käytäkkö tuossa visiossa merssun vauhtipyörää jonka vaan sorvaat?
Alumiinikuorisen W123 lootan kytkinkoppa ei irtoa ilman leikkuriaJunnu R kirjoitti:Eikö Getregissa oo irrotettava kytkinkoppa![]()
Parempi olis olla, muuten menee oma suunnitelma ihan reisille.
Eli, 2,3-16V:n vaiheloota (mikä sportti ketrakki liekkää)Kytkinkoppa irti
Alumiinikuorisen 123:n kytkinkoppa kiinni siihen lootaan
Pemarin kytkin sinne väliin (onko se 230 mm.)
Tuommonen visio mulla on. Jos visio on väärä, niin toivon että joku oikasee.
Diisselin perään suunnittelin tuollasta. Haluan kepillä hämmennettävän siitä...
Aika kultaa muistoja.jari_w123 kirjoitti: Alumiinikuorisen W123 lootan kytkinkoppa ei irtoa ilman leikkuria.Valurauta 4 vaihteisesta saa kopan irti mutta ei sovi helpolla bemari ison getragin kaveriksi.