M110 nokka-akseleista.
M110 nokka-akseleista.
Kun tuossa kannessa ja akseleissa (jotka ovat paikallaan) on ne laakeri systeemit joka venttiilin välissä, niin voiko tuohon laittaa nuo uudet akselit joissa on laakeroinnit vain joka toisen venttiilin välissä
varmasti kaikki ymmärsi mitä koitan selittää
varmasti kaikki ymmärsi mitä koitan selittää
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
etpä taitas itekkään soveltaa noita nokka-akseleita omaas autoonHeikki H. kirjoitti:Ei se jack bauerikaan terroristeja kirjojen mukaan nappaa, vaan se soveltaa.touhottaja kirjoitti:ei pidä laittaa moottoriin sellaisia osia mitkä eivät siihen paikalle kuulu ja tarkotan myös edellä mainittuja nokka-akseleita
tai mistä minä tiedän
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
Re: M110 nokka-akseleista.
kattompa huomena iteltä minkänäköset ne on,ostin akselit mutta en ole kattonut pakettiin,minnin laiset neon,uudet kumminkinHamis kirjoitti:Kun tuossa kannessa ja akseleissa (jotka ovat paikallaan) on ne laakeri systeemit joka venttiilin välissä, niin voiko tuohon laittaa nuo uudet akselit joissa on laakeroinnit vain joka toisen venttiilin välissä
varmasti kaikki ymmärsi mitä koitan selittää
Hmm... siis ei itelläkään ole mikään pakko nuita laittaa paikalleen mihinkään, isällä jäi vaan ylimääräseksi tollaset nokat ja moottori johon tarviis uusia pakonokka.Heikki H. kirjoitti:Mullapa onkin varakansi, lällällää. Mikään ei stä mua suiharoimasta ylimääräisiä laakeri pukkeja kokonaan kuuseen, jolloin jää n. 1000912489 keinoa tukkia mahdolliset öljyreijät. Mietinnässä tosin on miten saisin ne sinne paikalleen niin ettei tarviisi "tuhota" kantta.