Hönkä loppuu kierroksilla Om617.
Hönkä loppuu kierroksilla Om617.
Elikkäs tänään viimeksi tulin mutkasta kovaa kantaten kolmosella ja kiihdytin tapani mukaan nilkka suorana 80 vauhtiin. Yhtäkkiä koneen kierrokset rupesivat laskemaan 80 vauhdista tippui 70:iin vaikka mono oli pohjassa. Loppuuko polttoaine, vai mikä on? Kierroksia tuo ottaa ykkösellä ja kakkosella sinne rajoittajaan ihan ok, mutta kolmosvaihteella aiemminkin tuo höngän loppuminen ihmetyttänyt pitkästä rampin mutkasta tullessa. Mitään vuotoja en ole paikallistanus pa-järjestelmästä. Tankissa on ollut noin 10-15 litraa ainetta. Onko tuo pa-tankki sitten sellainen että mutkassa kiisseli jumiutuu toiseen laitaan ja putkistoon pääsee ilmaa?
W124 E320 TE
VW 1200
Honda CBR 1000 F
VW 1200
Honda CBR 1000 F
VÄhäsen ilima vaivoilta kuulostelis.
Nyt en tarkkaan muista, mistä kohtaa tankkia lähtee nuo naftaputket, mutta semmonen tunne kummiki on, ettei 10-15litralla saa hörppäytettyä ilimaa.
Nyt en tarkkaan muista, mistä kohtaa tankkia lähtee nuo naftaputket, mutta semmonen tunne kummiki on, ettei 10-15litralla saa hörppäytettyä ilimaa.
-89 S124 300TDT 24v 4MATIC
-88 S124 300TE "U.S."
-00 S210 320CDI
Moderni pulleri:
https://www.facebook.com/pages/Green-Te ... 1504925740
-88 S124 300TE "U.S."
-00 S210 320CDI
Moderni pulleri:
https://www.facebook.com/pages/Green-Te ... 1504925740
Nyt selkis muuten miksi löppuu polttoaine kun antaa monoa, se on tuo karkeasuodattimen asento mulla ollut sellainen että se hörppi ilmaa välillä pumppulle. Viikko sitten kun vaihoin uuden diesel karkeasuodattimen niin ei meinannu saada ilmattua, kunnes välähti että hetkonen mitäs tää nyt tekeekään. Otin ruuvit auki ja käänsin karkeasuodattimen pystyasentoon, nyt pelittää hienosti. Ihan vaan vinkkinä muillekin.
W124 E320 TE
VW 1200
Honda CBR 1000 F
VW 1200
Honda CBR 1000 F