mikä on kun ei savuta? 123.(syöttö)..
mikä on kun ei savuta? 123.(syöttö)..
siis mikä on kun ei savuta..säädin syöttöjä niin paljon kun salli..siten että,kierrokset eivät enään laskeneet kunnolla.
auto kyllä kulkee ihan kivasti,mutta luulis sen "savuttavan"..eli sais tarpeen mukaan ruokaa..
ei edes vapaalla polkasulla savua?
mitä jäi ruuvaamatta?..
(siis syöttö niin isolla,ettei tyhjäkäynti nouse, jos vielä hivenenkin auki niin tyhjäkäynti ei palaudu.)kaasu vivut löysällä..
auto kyllä kulkee ihan kivasti,mutta luulis sen "savuttavan"..eli sais tarpeen mukaan ruokaa..
ei edes vapaalla polkasulla savua?
mitä jäi ruuvaamatta?..
(siis syöttö niin isolla,ettei tyhjäkäynti nouse, jos vielä hivenenkin auki niin tyhjäkäynti ei palaudu.)kaasu vivut löysällä..
ja vahvasti mesellä....
Tiputtaisin pual kiekkaa syöttöjä. Väännäppä maksimikierrokset täysille, niin saa enempi soppa korkeammilla kierroksilla, kulku paranee huomattavasti. Katsoppa myös, että vivusto pääsee liikkumaan kunnolla kun säädät pumppua...
http://www.nic.fi/~danes/w638_2/jutut/pic/p0091.jpg
http://www.nic.fi/~danes/w638_2/jutut/pic/p0091.jpg
W124 E320 TE
VW 1200
Honda CBR 1000 F
VW 1200
Honda CBR 1000 F
kuin paljon uskaltaa vedättää..siis kiepit? tappiin? kuin koneen kesto?rajotin?minkälainen?
sais kyllä alkaan savuaan pienemmilläkin kiepeillä..ettei konetta rikkoisi.siis mikä neuvoksi?
alun alkaen hain sitä miten sais kone ruokaa mahdollisimman paljon..lisä ruisku napilla?
ja en viitsis max kieppeihin koskea,kun pitää katsastaakkin..eikä tarvitsisi koskea syöttöihin..vai onko aina sit pakko laskea leimalle syöttöjä?
sais kyllä alkaan savuaan pienemmilläkin kiepeillä..ettei konetta rikkoisi.siis mikä neuvoksi?
alun alkaen hain sitä miten sais kone ruokaa mahdollisimman paljon..lisä ruisku napilla?
ja en viitsis max kieppeihin koskea,kun pitää katsastaakkin..eikä tarvitsisi koskea syöttöihin..vai onko aina sit pakko laskea leimalle syöttöjä?
ja vahvasti mesellä....
Leimalle laskin itse vain maksimirundeja, en syöttöä.
Om615 kesti ryntäytystestin 5230 kierrosta, valmistaja ilmoittaa kuormittamattomana maksimin 5300. Säädin sitten maksimirundit pohjaan ja kone otti kakkosella 75 ja kolmosella 120 mittariin 3.92 perällä. Yleensä kierrätin kakkosella 65 ja kolmosella 105, niin silloin seuraavalla vaihteella oli jo hyvin vetoalueella.
Om615 kesti ryntäytystestin 5230 kierrosta, valmistaja ilmoittaa kuormittamattomana maksimin 5300. Säädin sitten maksimirundit pohjaan ja kone otti kakkosella 75 ja kolmosella 120 mittariin 3.92 perällä. Yleensä kierrätin kakkosella 65 ja kolmosella 105, niin silloin seuraavalla vaihteella oli jo hyvin vetoalueella.
W124 E320 TE
VW 1200
Honda CBR 1000 F
VW 1200
Honda CBR 1000 F
Onko kaasuvivustossa löysää? Jos on, niin löysät pois ja tarkistat että kaasu mennee pohojaa asti.
Ihtellä 615 ei alakierroksilla kauhiana savunnu(2kierrosta syöttö, ei huomannu peilistä), mutta sitte ku kakkosella alako vauhti lähestymään 60km/h ja oli lapa lattiasa, niin sitte alako peilistä näkyilemään. Nii ja perä oli 3.92
Ihtellä 615 ei alakierroksilla kauhiana savunnu(2kierrosta syöttö, ei huomannu peilistä), mutta sitte ku kakkosella alako vauhti lähestymään 60km/h ja oli lapa lattiasa, niin sitte alako peilistä näkyilemään. Nii ja perä oli 3.92
-89 S124 300TDT 24v 4MATIC
-88 S124 300TE "U.S."
-00 S210 320CDI
Moderni pulleri:
https://www.facebook.com/pages/Green-Te ... 1504925740
-88 S124 300TE "U.S."
-00 S210 320CDI
Moderni pulleri:
https://www.facebook.com/pages/Green-Te ... 1504925740
ja ei ole löysää..huomasin säädön jälkeen,et vivusto kanitti..ei siittä kiinni..JuhoL kirjoitti:Onko kaasuvivustossa löysää? Jos on, niin löysät pois ja tarkistat että kaasu mennee pohojaa asti.
Ihtellä 615 ei alakierroksilla kauhiana savunnu(2kierrosta syöttö, ei huomannu peilistä), mutta sitte ku kakkosella alako vauhti lähestymään 60km/h ja oli lapa lattiasa, niin sitte alako peilistä näkyilemään. Nii ja perä oli 3.92
ja vahvasti mesellä....