hehkutulpan mittaus?
nyt kun mittasin..niin arvot kaikissa samat n.1.3
ja kun läks käyntiin niin kolmella pytyllä alkuun..heti kyllä heräs kaikki sylinterit.
jossain mättää? siis kun tulee kovemmat pakkaset,nii ei ehkä lähde käymään..suuttimet?
miten venttiilin välys?
kaveri joskus totesi että,kun joka syksy säätää venttiilit niin varmaan lähtee 20 asteen pakkasella ilman lohkoa..
ja kun läks käyntiin niin kolmella pytyllä alkuun..heti kyllä heräs kaikki sylinterit.
jossain mättää? siis kun tulee kovemmat pakkaset,nii ei ehkä lähde käymään..suuttimet?
miten venttiilin välys?
kaveri joskus totesi että,kun joka syksy säätää venttiilit niin varmaan lähtee 20 asteen pakkasella ilman lohkoa..
ja vahvasti mesellä....
-
- Herrasmies
- Viestit: 523
- Liittynyt: 22.11.2005 12:15
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Venttiilit kannattaa säätää. Alkavat mokomat pikkuhiljaa kantaa.500 kirjoitti:nyt kun mittasin..niin arvot kaikissa samat n.1.3
ja kun läks käyntiin niin kolmella pytyllä alkuun..heti kyllä heräs kaikki sylinterit.
jossain mättää? siis kun tulee kovemmat pakkaset,nii ei ehkä lähde käymään..suuttimet?
miten venttiilin välys?
kaveri joskus totesi että,kun joka syksy säätää venttiilit niin varmaan lähtee 20 asteen pakkasella ilman lohkoa..
Tuonkaan jälkeen ei kannata rääkätä konetta -20:llä, vaikka käyntiin lähtisikin.
Terveisin
Tero
Tero
Kaiken edellä mainitun lisäksi on mahdollista, että jokin hehku on loppunsa edellä - ei kuumene päästään kunnolla. Tilanne selviää joko testaamalla hehkut irrallaan moottorista tai sitten antamalla ajan kulua ja mittailemalla hehkuja myöhemmin. Vuotavat ventiilit ja huonot suuttimet ovat tosiaan yleisiä kylmäköhimisen syitä.
MB E 300D -93
MB E 320cdi -99
MB E 320cdi -99