taka-akselin irroitus?
taka-akselin irroitus?
Eikö S124 taka-akselin pitäisi tippua irti kun nelejä puslaa pitäväää pulttia on irti?
Vai onko enemmän kiinnityspisteitä??
Onko poppakonstia olemassa kuinka saa ne pikkupuslat irti joilla perämurikka on kiinni takakehdon pystypalkissa?
ASD:n putket ja polttoainetankki rajaa ikävästi tilan ettei sinne pääse kunnolla paukuttamaan; se puslan keskiosa tietenkin lähti mutta ulkokuori jäi tukevasti paikoilleen...
Vai onko enemmän kiinnityspisteitä??
Onko poppakonstia olemassa kuinka saa ne pikkupuslat irti joilla perämurikka on kiinni takakehdon pystypalkissa?
ASD:n putket ja polttoainetankki rajaa ikävästi tilan ettei sinne pääse kunnolla paukuttamaan; se puslan keskiosa tietenkin lähti mutta ulkokuori jäi tukevasti paikoilleen...
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
- Malm
- W123-Spesialisti<br>Räikkäpää
- Viestit: 1657
- Liittynyt: 23.10.2005 18:00
- Paikkakunta: Limika/Oulu
Niihin pikkupusliin on olemassa ihan omanlaisensa työkalukin, semmonen hylsypulttiprikka tsydeemi jolla muitakin puslia irroitetaan. Toki isot poijat hakkaa puslan ihan vain palasiksi paineilma taltalla, oletetaan toki että perä on irroitettu
Takakelkka on tosiaan noilla neljällä isolla puslalla kiinni.
Iskarithan tuota pitää irroittaa myös ja en nyt muista onko jotain hydrauliikkaletkua joten pöljästi tiellä, taitaa olla.
-RIsto
EDIT: jaa se touhottaja kerkesi jo ennen
Takakelkka on tosiaan noilla neljällä isolla puslalla kiinni.
Iskarithan tuota pitää irroittaa myös ja en nyt muista onko jotain hydrauliikkaletkua joten pöljästi tiellä, taitaa olla.
-RIsto
EDIT: jaa se touhottaja kerkesi jo ennen
W203.016
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
tarve ei ole tiputtaa koko pakettia lattialle, vaan saada sitä irti ja laskettua 50mm alemmas. Tarkoitus olisi laitta 46mm korkeat korotusblokit takakelkan ja korin väliin.
Voisiko olla että takapuslat on jämähtäneet kiinni koriin?
Etupäätä kun sai kuitenkin laskettua sen verran että ne etummaiset puslat pystyi vaihtamaan, joten en usko että iskareista jää kinnaamaan.... voisiko vakaaja kinnata vastaan??
Voisiko olla että takapuslat on jämähtäneet kiinni koriin?
Etupäätä kun sai kuitenkin laskettua sen verran että ne etummaiset puslat pystyi vaihtamaan, joten en usko että iskareista jää kinnaamaan.... voisiko vakaaja kinnata vastaan??
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
miksi ihmeessä sitä kelkkaa täytyy puottaa alaspäin,eihän siinä riitä pultikkaan,nyt ei ymmärräpystyvalo kirjoitti:tarve ei ole tiputtaa koko pakettia lattialle, vaan saada sitä irti ja laskettua 50mm alemmas. Tarkoitus olisi laitta 46mm korkeat korotusblokit takakelkan ja korin väliin.
Voisiko olla että takapuslat on jämähtäneet kiinni koriin?
Etupäätä kun sai kuitenkin laskettua sen verran että ne etummaiset puslat pystyi vaihtamaan, joten en usko että iskareista jää kinnaamaan.... voisiko vakaaja kinnata vastaan??
- Malm
- W123-Spesialisti<br>Räikkäpää
- Viestit: 1657
- Liittynyt: 23.10.2005 18:00
- Paikkakunta: Limika/Oulu
Se tekee sitä korkeampaa mersua mistä jutellaan tuolla toisessa topikissa.touhottaja kirjoitti: miksi ihmeessä sitä kelkkaa täytyy puottaa alaspäin,eihän siinä riitä pultikkaan,nyt ei ymmärrä
Mutta tosiaan, saattaa mennä nuo jarru ja hydrauliikka letkut/putket uusiksi jos liikoja puottelee tuota kelkkaa Ja tosiaan, miten noista isojen puslien pulteista sitten saa tarpeeksi "jämäkät" kun niiden tilalle laittaa pitemmät?
Onko sulla muoviset ne korotusplokit ? Saattaa nuo pultis syyä sen reiän aika nopsaa jos on muovia/nylonia. Jonkinlainen metalliholkki kai siihen on patentoitava ?
-Risto
W203.016
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
viewtopic.php?t=21968
Tuolta voi käydä lueskelemassa.
Keulaa on jo korotettu n.50mm, ja peräpään korottaminen on työn alla.
Eilen vaan hommat tosiaan katkesi siihen etten saanut sitä kelkkaa kokonaisuudessaan tippumaan...
Ei tässä nyt hoppua tän kanssa ole; olishan se tietysti kiva ehtiä makkaramiittiin
Tuolta voi käydä lueskelemassa.
Keulaa on jo korotettu n.50mm, ja peräpään korottaminen on työn alla.
Eilen vaan hommat tosiaan katkesi siihen etten saanut sitä kelkkaa kokonaisuudessaan tippumaan...
Ei tässä nyt hoppua tän kanssa ole; olishan se tietysti kiva ehtiä makkaramiittiin
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
mistä jäi ahistamaan kun ei puonnu alaspystyvalo kirjoitti:viewtopic.php?t=21968
Tuolta voi käydä lueskelemassa.
Keulaa on jo korotettu n.50mm, ja peräpään korottaminen on työn alla.
Eilen vaan hommat tosiaan katkesi siihen etten saanut sitä kelkkaa kokonaisuudessaan tippumaan...
Ei tässä nyt hoppua tän kanssa ole; olishan se tietysti kiva ehtiä makkaramiittiin
etupää tippui, mutta takaa panttaa...yritin takapuslien välistä kammeta alaspäin, mutta tuntuisi olevan kiinni kuin tauti!!
Vähän hankala paikka kammeta sieltä takareunasta, kun on ne tasonsäädön putket just pahimmoilleen hollilla.
Tämän takia ajattelinkin kysäistä että jäikö minulta jotain irrottamatta...
Vähän hankala paikka kammeta sieltä takareunasta, kun on ne tasonsäädön putket just pahimmoilleen hollilla.
Tämän takia ajattelinkin kysäistä että jäikö minulta jotain irrottamatta...
- laineracing
- Rasvanäppi
- Viestit: 3104
- Liittynyt: 12.11.2007 16:26
- Paikkakunta: hämeenlinna
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
- laineracing
- Rasvanäppi
- Viestit: 3104
- Liittynyt: 12.11.2007 16:26
- Paikkakunta: hämeenlinna