Moi, kumminpäin ne puslien prikat tulee? Kupera vai kovera puoli puslaan päin? Tuntuis, että etummaisissa kuminen kupera puoli puslaanpäin, mutta siihen jää sitten isohko rako, vai onko se tarkoituskin?
Pitäisikö takimmaisten puslien prikat olla kumiset toiselta puolen? Paikalla olevissa prikoissa ei ollut kumia...
Tosiaan vaihdellut uudet tukivarret ja alatukivaren sisemmät puslat ja noi isot kelkan puslat. Passoopa, ajella taas
Taka-apurungon puslien prikat
Mistähän noita takimaisten puslien prikkoja löytäis, ei pikaisella googletuksella ainakaan löytynyt Etummaiset kyllä löyty merteilistä, jotka olin aiemmin jo ostellutkin...hotari kirjoitti:Jos ei oo prikas enää kumia niin kelkankumit vaihtoo kelkka makaa prikkojen päällä muuten
Tietäskö joku vielä kummin päin ne prikat tulleepi asentaa?
Joo, pirssi kasattu ja kylläpä on ihan eri peli ajaa Melkeen luulis, että uuen mersun rattiin ois istunu...
Itse tilasin KL:stä noi puslat ja etummaisiin prikat myöhemmin merteilistä. Takimmaisia prikkoja en ole mistään löytäny ja KL:ssäkin sanoi, että niitä ei ole oikeen saatavilla Pitänee merkkiliikkeestä kysyä.
Ymmärsinhän oikein, että niittä takimmaisissakin prikoissa pitäs olla kuminen toinen puoli?
Itse tilasin KL:stä noi puslat ja etummaisiin prikat myöhemmin merteilistä. Takimmaisia prikkoja en ole mistään löytäny ja KL:ssäkin sanoi, että niitä ei ole oikeen saatavilla Pitänee merkkiliikkeestä kysyä.
Ymmärsinhän oikein, että niittä takimmaisissakin prikoissa pitäs olla kuminen toinen puoli?