pakoputken etuosa. MB 200, 124, -94, diesel ja automaatti

Jousitus, iskunvaimentimet, nivelet, tukivarret.
katso myös W201.
Vastaa Viestiin
lottamilla
Viestit: 25
Liittynyt: 20.9.2007 18:40
Paikkakunta: nummi-pusula

pakoputken etuosa. MB 200, 124, -94, diesel ja automaatti

Viesti Kirjoittaja lottamilla »

niinpä niin pakoputki on irtipoikki ja uusi etuosa pitää hommata.
muuten ihan selkeetä mutta kun siellä on 250 mallin etuosa pöntöllä ja siihen kirjan mukaan kuuluisi pelkkä putki ilman pönttöä. ( 200 diesel )kumman sinne nyt laitan. onko eroa tai väliä.
hinnassa tietysti, mut muuten.
lottamilla
Viestit: 25
Liittynyt: 20.9.2007 18:40
Paikkakunta: nummi-pusula

Re: pakoputken etuosa. MB 200, 124, -94, diesel ja automaatt

Viesti Kirjoittaja lottamilla »

lottamilla kirjoitti:niinpä niin pakoputki on irtipoikki ja uusi etuosa pitää hommata.
muuten ihan selkeetä mutta kun siellä on 250 mallin etuosa pöntöllä ja siihen kirjan mukaan kuuluisi pelkkä putki ilman pönttöä. ( 200 diesel )kumman sinne nyt laitan. onko eroa tai väliä.
hinnassa tietysti, mut muuten.
siinä on se pakokaasun kierrätys systeemi. liittykö se mitenkään pakoputkistoon. vastatkaa nyt jotain.
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

Etuputki tai sen puolikkaat matkaan ja varaosaliikkeen tiskille. Tai sitten auto Tiittaselle Kannelmäkeen, se seppä tekee varmaan peltipakosarjankin odottaessa. Ettei vaan olisi katti se etupömpeli? Silloin ainakin kannattaa koittaa korjata/korjuuttaa, on meinaan ryöstöhintasia pönttöjä.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Avatar
Malm
W123-Spesialisti<br>Räikkäpää
Viestit: 1657
Liittynyt: 23.10.2005 18:00
Paikkakunta: Limika/Oulu

Viesti Kirjoittaja Malm »

Varaosakauppaan mars ja bosalin kirja käteen, sieltä se selviää.
Perstuntumalta voisi kuvitella, että pöntöllinen etupätkä ois yhtä pitkä ja suunnilleen saman muotoinen kuin pöntötönkin, mutta sieltä kirjasta se selviää parhaiten.

Tuohon takaisinkierrätyshommaan en osaa sanua kun ei noin uusia autoja ole ollu :D Eikö se kuitenkin vaikuta vain pakosarjaan tuo kierrätys ?

-Risto
W203.016
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi :kuningasajatus:
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
lottamilla
Viestit: 25
Liittynyt: 20.9.2007 18:40
Paikkakunta: nummi-pusula

Viesti Kirjoittaja lottamilla »

Easy Rider kirjoitti:Etuputki tai sen puolikkaat matkaan ja varaosaliikkeen tiskille. Tai sitten auto Tiittaselle Kannelmäkeen, se seppä tekee varmaan peltipakosarjankin odottaessa. Ettei vaan olisi katti se etupömpeli? Silloin ainakin kannattaa koittaa korjata/korjuuttaa, on meinaan ryöstöhintasia pönttöjä.
kyllä siinä näyttää katalysaattori dieselissä olevan. itsekin ihan että voiko olla totta...ja vielä suomi auto.
mulle kyllä sanottiin et suomeen ei ole tuotu yhtään katalysaattorilla varustettua mb dieseliä. no mulla kyllä tällänen ihme löytyy.
tai löytyi. nyt siinä on tavallinen putki ilman kattia.
ihme homma. mahtaako sittenkään olla suomi auto. kun saksassa ja hollannissa on käytetty kattia dieseleissä. kyllä se papereiden mukaan on suomi sellanen....
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29281
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

mulle kyllä sanottiin et suomeen ei ole tuotu yhtään katalysaattorilla varustettua mb dieseliä
Sanoja ei ole tiennyt oikein, on niitä tuotu ...
Avatar
Lucky-Dog
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 7715
Liittynyt: 19.9.2005 21:05
Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Lucky-Dog »

Nii ongii tuotu :lol:
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

lottamilla kirjoitti:nyt siinä on tavallinen putki ilman kattia.
Lukkooko katti otteessa? Toivotaan ettei pomppaa katastuksessa kun on suora hormi sen tilalla. Pelkät kuoretkin riittäsi. :roll: :whistle:
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 alusta”