![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Mikähän on vialla? Kyseisen yksilön kuski on luetellut hieman pohjustusta asiaan. Kertokaa työ mikä siinä on vikana...
- Autossa on uudet jouset/iskunvaimentimet, H&R/Bilstain.
- Väljää ei ole missään muualla. Vakaaja on kunnossa ja laakeri on kiristetty. Kaikki on kiinni.
- Kaksi tuntia sitä tutkittiin korjaajalla ja sieltä ei löytynyt mistään vikaa.
- Korjaamolta ilmoitettiin että sanois heti 100 varmaks iskarin jos sitä ääntä ei olisi kuulunut ennen alustasarjaa.
- Mersukorjaamo mikä on perehtynyt just noihin 124:iin.
- Korjaaja sano ettei ole ikinä eläissään törmännyt tälläiseen.
- Ääni vain pahenee koko ajan.
- Mitä enemmän tulee kilsoja tauluun niin sitä pienemmässä montussa kuuluu se ääni.
- Eli jotain siellä on menossa juuri täysin paskaksi. ja jos missään ei näy mitään jälkiä että olisi ottanut kiinni tai mikään muu olisi irti poikki tai rikki.
- Hiekkatiellä tuo auto ei ole edes käynyt. Normaalia maantietä
vain ajettu.
- Suoraa maantietä ja sellainen todella pieni heijaus oli asfaltissa, niin rusahti oikeen voimakkaasti. Todella kaunis metallinen hankaus/raappaus ääni. en tiedä miten sitä kuvailisi, mutta kuulostaa vähän siltä kuin iskaripohjais täysillä mutta ei se kuitenkaan pohjaa voi niin kunnollakaan, koska ei se auto heijaa paljon paskaakaan.
- Se on sellanen isku lekalla.
- Myös vastaava ääni voi tulla jostain tuning yber autoista kun jotka on madallettu nini että ajossa renkaat ottaa kiinni lokariin samalla kun iskarit niijaa.
- Mutta tosiaan kun auto ei paljoa niiaa ja missään ei näy mitään hankausjälkiä
- Ääni kuuluu jo on esim. jyrkka alamäki ja saman tien nousu.
- En tiedä pitäskö siihen vaihtaa vielä pyöränlaakeri ihan kokeilumielessä ensin. En tiedä voisko se pitää tuollaista ääntä. Sen jälkeen nurkassa olisikin melkein kaiikki uutta..