Todennäköisesti hiljattain mennyt rikki, ei ole vielä tuon enempää "gyroilla" ryöminyt. Kumma ettei noista ole tehty takaisinkutsua.markoala kirjoitti:Navi näyttää n. 15 km liikaa itään. Anttenniko lie rikki.
Markon W213.
- tähtikuljettaja
- Mersuvelho
- Viestit: 1937
- Liittynyt: 05.11.2006 19:30
- Paikkakunta: Lounais-Suomi
Häiriö ei ole toistunut. Nopeusrajoitus avustin on ollut mykkä jonkin aikaa. Veho lopulta paikansi vian toivottavasti kameraan joka vaihdetaan kunhan saadaan maahan. Päivittivät samalla käynnillä yhdeksän ohjainlaitetta. Jälikiasennus webasto kun sai pitkällä lämmityksellä moottorihäiriövalon syttymään, tähän pitäisi auttaa jokin päivityksistä.
- tähtikuljettaja
- Mersuvelho
- Viestit: 1937
- Liittynyt: 05.11.2006 19:30
- Paikkakunta: Lounais-Suomi
Jänniä tuommoiset arvojen vertailut. Mitähän se tekisi omalla työpaikalla, kun siellä on tolpassa jatkuva sähkö ja moottori töistä lähtiessä n. 45-50-asteinen?Sakari kirjoitti:Meillä on korjattu nuo jälkiasennuswebastojen moottorinhäiriövalon sytyttäneet autot sähköasennuksella joka herättää moottorin ohjainlaitteen tietyn väliajoin, näin moottorin ohjainlaitetta huijataan että auto olisi ollut käynnissä eikä auto näin ollen pidä vikana että moottori on vielä vaikka 30 asteinen 10h seisonnan jälkeen jos pihalla on pakkasta.
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Jatkuva roikassa roikotus ei tee hyvää lokilämppärille, eikä myöskään kuulemma jäähynesteelle jos vastus on lohkon vettentilassa. Aikas kovin pistemäistä se lämmitys kyllä on, jos ei pumput pyöri.Roisto kirjoitti:Jänniä tuommoiset arvojen vertailut. Mitähän se tekisi omalla työpaikalla, kun siellä on tolpassa jatkuva sähkö ja moottori töistä lähtiessä n. 45-50-asteinen?Sakari kirjoitti:Meillä on korjattu nuo jälkiasennuswebastojen moottorinhäiriövalon sytyttäneet autot sähköasennuksella joka herättää moottorin ohjainlaitteen tietyn väliajoin, näin moottorin ohjainlaitetta huijataan että auto olisi ollut käynnissä eikä auto näin ollen pidä vikana että moottori on vielä vaikka 30 asteinen 10h seisonnan jälkeen jos pihalla on pakkasta.
t.
Risto
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
- Meissenkeri
- Viestit: 3837
- Liittynyt: 15.8.2006 2:10
- Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki
Perustuiko tämä johonkin tieteelliseen tutkimukseen vai mihin?Easy Rider kirjoitti:Jatkuva roikassa roikotus ei tee hyvää lokilämppärille, eikä myöskään kuulemma jäähynesteelle jos vastus on lohkon vettentilassa. Aikas kovin pistemäistä se lämmitys kyllä on, jos ei pumput pyöri.Roisto kirjoitti:Jänniä tuommoiset arvojen vertailut. Mitähän se tekisi omalla työpaikalla, kun siellä on tolpassa jatkuva sähkö ja moottori töistä lähtiessä n. 45-50-asteinen?Sakari kirjoitti:Meillä on korjattu nuo jälkiasennuswebastojen moottorinhäiriövalon sytyttäneet autot sähköasennuksella joka herättää moottorin ohjainlaitteen tietyn väliajoin, näin moottorin ohjainlaitetta huijataan että auto olisi ollut käynnissä eikä auto näin ollen pidä vikana että moottori on vielä vaikka 30 asteinen 10h seisonnan jälkeen jos pihalla on pakkasta.
t.
Risto
Nimim: Lohkolämmitin aina työpaikan pistorasiassa kiinni eikä ole koskaan ollut mitään ongelmia.
Ei jaksa kesken päivin lähteä lyömään roikkaa tolppaan varsinkaan, jos ei oo ihan varma, millon oisi lähtö käsillä.Easy Rider kirjoitti:Jatkuva roikassa roikotus ei tee hyvää lokilämppärille, eikä myöskään kuulemma jäähynesteelle jos vastus on lohkon vettentilassa. Aikas kovin pistemäistä se lämmitys kyllä on, jos ei pumput pyöri.
Kumpi on pahempaa: jatkuva sähkö vai se "räpsyttely"?
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
- Meissenkeri
- Viestit: 3837
- Liittynyt: 15.8.2006 2:10
- Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki
Jatkuva sähkö on paras vaihtoehto, jos auto pitää olla ajovalmiudessa. Itsellänikin on pistorasiassa ajastin ja sitten ns. päivystäjäasetus joka antaa jatkuvaa sähköä. Jatkuvalla sähköllä jää jatkuvat lämpölaajeneman muutokset pois.
Lohkolämmitin tai letkulämmitin ei lämmitä jäähdytysnestettä tai itseään lähellekään sitä lämpötilaa, mihin moottori lämpenee normaalisti ajona aikana, niin ei siitä jatkuvasta lämmittämisestä voi oikeasti olla mitään haittaa.
Jos lämmitin ei kestä, niin kyseessä on asennusvirhe tai autoon sopimaton lämmitin.
Lohkolämmitin tai letkulämmitin ei lämmitä jäähdytysnestettä tai itseään lähellekään sitä lämpötilaa, mihin moottori lämpenee normaalisti ajona aikana, niin ei siitä jatkuvasta lämmittämisestä voi oikeasti olla mitään haittaa.
Jos lämmitin ei kestä, niin kyseessä on asennusvirhe tai autoon sopimaton lämmitin.
Ei tietoa.
Ominaisuuksia: Vasen himmentyvä peili sulattaa jään noin tupla ajassa vrt oikeaan. Vehon mukaan osan vaihto ei auta.
Jarrut suolakurasta märkänä ei pidä heti. Sekunti on pitkä aika 120kmh vauhdissa. Veholla ei korjausta tähän.
Rengasmelu kovempaa kuin w203 samanlaisilla bridgestone nastarenkailla, hiljainen moottori korostaa toki tätä mutta noin korvakuulolta..
Suosittelen hiljaisempaa nastarengasta jääpidon kustannuksella.
Ominaisuuksia: Vasen himmentyvä peili sulattaa jään noin tupla ajassa vrt oikeaan. Vehon mukaan osan vaihto ei auta.
Jarrut suolakurasta märkänä ei pidä heti. Sekunti on pitkä aika 120kmh vauhdissa. Veholla ei korjausta tähän.
Rengasmelu kovempaa kuin w203 samanlaisilla bridgestone nastarenkailla, hiljainen moottori korostaa toki tätä mutta noin korvakuulolta..
Suosittelen hiljaisempaa nastarengasta jääpidon kustannuksella.
-22c. Jälkiasennus webastolla n. 40min ja ilman ongelmia liikkeelle. Kaikki toimi moitteettomasti taas.
Varasin huollon kun on 28vrk huoltoon, tällä hetkellä ei vikoja niin tosiaan pelkkä huolto. Auto ehdotti heti huoltoon soittamista kun 30vrk raja alittui. Ja nyt tulee jännin juttu. Kun huolto varattiin, auto lakkasi ilmoittamasta siitä
Varasin huollon kun on 28vrk huoltoon, tällä hetkellä ei vikoja niin tosiaan pelkkä huolto. Auto ehdotti heti huoltoon soittamista kun 30vrk raja alittui. Ja nyt tulee jännin juttu. Kun huolto varattiin, auto lakkasi ilmoittamasta siitä
Jos autosi on W213 eikä se ole avantgarde repeilevien penkkien pelossa tai jos raha ei riittänyt exlusiveen autossa ei mahdollisesti ole ovien etureunoissa ovivälien likaantumista estävää tiivistettä.
Tähän saa halvalla osat jolla puute on korjattu: A2137205902, A2137300102, A2137300202, A2137206002. Yhteensä n. 80euroa Veholta.
Ovista reijistä tulpat pois ja ujutteelee listan hollille, nastat kiinni ja lista on asennettu. Itse asensin viime syksynä jo heti Vehon pihalla kun listat ostin.
Tähän saa halvalla osat jolla puute on korjattu: A2137205902, A2137300102, A2137300202, A2137206002. Yhteensä n. 80euroa Veholta.
Ovista reijistä tulpat pois ja ujutteelee listan hollille, nastat kiinni ja lista on asennettu. Itse asensin viime syksynä jo heti Vehon pihalla kun listat ostin.
markoala kirjoitti:Jos autosi on W213 eikä se ole avantgarde repeilevien penkkien pelossa tai jos raha ei riittänyt exlusiveen autossa ei mahdollisesti ole ovien etureunoissa ovivälien likaantumista estävää tiivistettä.
Tähän saa halvalla osat jolla puute on korjattu: A2137205902, A2137300102, A2137300202, A2137206002. Yhteensä n. 80euroa Veholta.
Ovista reijistä tulpat pois ja ujutteelee listan hollille, nastat kiinni ja lista on asennettu. Itse asensin viime syksynä jo heti Vehon pihalla kun listat ostin.
Avantgardessa siis vakiona ??
Omassa All Terrainissa ihmetellytkin kun ovien välit pysyy huomattavasti puhtaampina kuin edelliskorisessa.
Levannon We(l)ho
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17