Pitkä startti

Vastaa Viestiin
mjo33400
Elektroniikkaguru

Pitkä startti

Viesti Kirjoittaja mjo33400 »

Mistä johtuu, että joutuu starttaamaan pitkään kunnes käynnistyy, itse en ole vielä vaivautunut ( en ole kerennyt ) tutkimaan asiaa, mutta oudolta tuntuu kun normaalisti avaimesta hipaisemalla käynnistyy, mutta nyt ei, vaan saa sahata pitkään. Joskus taas käynnistyy heti etenkin kovilla pakkasilla. :oops:
MB 220 GLK 4-MATIC BE 2013 AMG-styling
Jani

Viesti Kirjoittaja Jani »

Tekeekö tuota jossain tietyssä lämpötilassa, vai aina?
Puolilämpimänä tuo oma on aina starttuuttanut pitempään.

Kylmänä ja kuumana lähtee melkolailla heti tulille :roll:
Kylmänä vähän liiankin nopeasti :D
:mrgreen:
www.mese.fi/seuranta

Kuva
250D -88
® Pro 702
dry
Tolokun mies

Viesti Kirjoittaja dry »

Jahas... Muillakin tätä ongelmaa - kiva kun en ole yksim tämän ongelman kanssa :(
Äkkiseltään tuntuu siltä, että kyse on sytytys puolen ongelmasta, itse puhdistin virran jakajan lännen ja pyörijän, mutta vasta lohkolämmittimen ja akkulaturin asennus tuntui poistavan tuon piiiitkän vieterin.
Mutta todellista syytä en tiedä...
Mikäs kone sinulla on?
Minulla on M103...
Niin ja ongelmahan on oikeastaan vain nollakeleissä...
® Mesen linttaklubi
- pidetään lintat liikkeellä -
Nelejä ässää, S124, SE, SE ja S203
mjo33400
Elektroniikkaguru

Viesti Kirjoittaja mjo33400 »

Joo sori, MB 124:nen 260 E, siis kutosen ruisku. :oops: Tekee nimenomaan välilämmöissä eli kylmänä käynnistyy melko hyvin tosin ei aina. Heti sammutuksen jälkeen käynnistyy hyvin, mutta jos on seissut 10-15 minuuttia niin startti on pitkä.
MB 220 GLK 4-MATIC BE 2013 AMG-styling
JUKE65

Re: Pitkä startti

Viesti Kirjoittaja JUKE65 »

mjo33400 kirjoitti:Mistä johtuu, että joutuu starttaamaan pitkään kunnes käynnistyy, itse en ole vielä vaivautunut ( en ole kerennyt ) tutkimaan asiaa, mutta oudolta tuntuu kun normaalisti avaimesta hipaisemalla käynnistyy, mutta nyt ei, vaan saa sahata pitkään. Joskus taas käynnistyy heti etenkin kovilla pakkasilla. :oops:
Mun 103-moottorilla varustetussa kulkineessa vastaava oire poistui kun vaihdoin kusevat ruiskutussuuttimet uusiin.Osalämpöisenä sai niin paljon polttoainetta ettei käynnistynyt muuten kun kaasupoljin pohjassa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 sähkö”