Terveppä terve! Kun tuolla kylillä kertoivat että täällä ne Merssupulmat ratkaistaan, niin pitihän sitä tulla katsomaan
Hakua yritin mutta jostakin syystä ei tärpännyt, mutta ei tässä nyt sen kummempaa murhetta olekaan, kuin että mitenköhän olette eliminoineet yks kaks nelosesta nuo lampunpesijät (siis ne pyyhkijät) talviajaksi? Kun tahtoo ne sulat aina jäätyä siihen lampunlasiin kiinni, niin eivät ne moottorit sitä varmaan kevääseen asti kestä?
Sulakehan niissä taitaa olla sama kuin lasinpyyhkijässä, joten olisiko ehkä jossakin jokin johtoliitin jonka voisi nyppäistä irti?
Lampunpesimet talvikuntoon?
Ei nuo tunnu palavan kovin helposti. Itse irrottelen pyyhkijät samalla
kun lakaisen lumet.
Sinuna ostaisin uudet sulat pesimiin ja nauttisin hyvästä näkyvyydestä.
Näillä loskakeleillä kunnon pyyhinpesureista on todellista hyötyä ja
paljon halvemmalla tai enemmän et valotehoa lisää kuin puhdistamalla
lamput.
kun lakaisen lumet.
Sinuna ostaisin uudet sulat pesimiin ja nauttisin hyvästä näkyvyydestä.
Näillä loskakeleillä kunnon pyyhinpesureista on todellista hyötyä ja
paljon halvemmalla tai enemmän et valotehoa lisää kuin puhdistamalla
lamput.
Ajovalon alta löytyy erillinen pisteko nuille lampunpesimille, sen ku nyppäät irti ni johan lakkaa toimimasta. Molemmilla pesimillä on oma pistoke.
Ite jouduin nyppäämään vänkärinpuolelta irti, ku hirtti se pesimen akseli kiinni jolloin palo sulake, saman sulakkeen takana oli muistaakseni, mittariston ja keskikonsolin valot, sekä vänkärinpuolen parkit. Oli hauska ajella 170 kilsaa pimiällä ilman mittariston valoja, enne ku selvis mikä sen sulakkeen polttaa.
Ite jouduin nyppäämään vänkärinpuolelta irti, ku hirtti se pesimen akseli kiinni jolloin palo sulake, saman sulakkeen takana oli muistaakseni, mittariston ja keskikonsolin valot, sekä vänkärinpuolen parkit. Oli hauska ajella 170 kilsaa pimiällä ilman mittariston valoja, enne ku selvis mikä sen sulakkeen polttaa.