Palaneen polttimon merkkivalo
romu kirjoitti:Oilisikohan ledeillä toteutettu lisäjarruvalo niin kevyt kuormaltaan ettei yksikkö havahtuisi?
Jep. Allekirjoittaneen autoon on joku "sähkömies" asentanut tuommoisen ledijarruvalon, eikä merkkivalo ole oikutellut.mjo33400 kirjoitti:Olisi.
Viritys kyllä lähtee kohti vesilintua, jahka kerkiän alkaa riehumaan.


Niijjoo. Jos joudutte vaihtamaan valoboksin niin hommatkaa uudemman mallinen – palttiarallaa -92->, numero 126 XXX 02 / 03 YY, vanhan mallisen 126 XXX 00 YY. Virtakiskot on tehty paljon järeämmin, joten jännitehäviötkin ovat todennäköisesti pienemmät.
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Saako niitä vanhoja lisäjarruvaloja jostain vielä, se joka tulee takalasin alareunaan aivan lasiin kiin ja jossa on lasin kulman mukainen saatö.Roisto kirjoitti:romu kirjoitti:Oilisikohan ledeillä toteutettu lisäjarruvalo niin kevyt kuormaltaan ettei yksikkö havahtuisi?Jep. Allekirjoittaneen autoon on joku "sähkömies" asentanut tuommoisen ledijarruvalon, eikä merkkivalo ole oikutellut.mjo33400 kirjoitti:Olisi.
Viritys kyllä lähtee kohti vesilintua, jahka kerkiän alkaa riehumaan.Paistaa vielä pentele takaikkunan kautta taustapeiliin ja siitä silmiin. Tosi fiksua.
Niijjoo. Jos joudutte vaihtamaan valoboksin niin hommatkaa uudemman mallinen – palttiarallaa -92->, numero 126 XXX 02 / 03 YY, vanhan mallisen 126 XXX 00 YY. Virtakiskot on tehty paljon järeämmin, joten jännitehäviötkin ovat todennäköisesti pienemmät.
t.
Risto
Anteeksi, taisi mennä alkuperäisen aiheen ohi.
MB 220 GLK 4-MATIC BE 2013 AMG-styling