Palaneen polttimon merkkivalo

Avatar
mjo33400
Elektroniikkaguru
Viestit: 493
Liittynyt: 14.3.2006 11:31
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja mjo33400 »

Käytä relettä välissä niin ei mene sekaisin.
MB 220 GLK 4-MATIC BE 2013 AMG-styling
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29405
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Itse otin mustasta TDT:stä merkkivalon polttimon pois kun asensin xenonit.
Ilmankin pärjää mainiosti.
Avatar
romu
Orkkis-entusiasti
Viestit: 1172
Liittynyt: 01.10.2005 0:42
Paikkakunta: OULAINEN

Viesti Kirjoittaja romu »

Oilisikohan ledeillä toteutettu lisäjarruvalo niin kevyt kuormaltaan ettei yksikkö havahtuisi?
Avatar
mjo33400
Elektroniikkaguru
Viestit: 493
Liittynyt: 14.3.2006 11:31
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja mjo33400 »

Olisi.
MB 220 GLK 4-MATIC BE 2013 AMG-styling
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9734
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

mjo33400 - tervetuloa pitkästä aikaa :lol: On tosi mukavaa nähdä että olet mukana touhuilemassa :wink:
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Avatar
mjo33400
Elektroniikkaguru
Viestit: 493
Liittynyt: 14.3.2006 11:31
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja mjo33400 »

Kiitos! Kiitos! :lol:
MB 220 GLK 4-MATIC BE 2013 AMG-styling
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5216
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

romu kirjoitti:Oilisikohan ledeillä toteutettu lisäjarruvalo niin kevyt kuormaltaan ettei yksikkö havahtuisi?
mjo33400 kirjoitti:Olisi.
Jep. Allekirjoittaneen autoon on joku "sähkömies" asentanut tuommoisen ledijarruvalon, eikä merkkivalo ole oikutellut.

Viritys kyllä lähtee kohti vesilintua, jahka kerkiän alkaa riehumaan. :D Paistaa vielä pentele takaikkunan kautta taustapeiliin ja siitä silmiin. Tosi fiksua. :shock:

Niijjoo. Jos joudutte vaihtamaan valoboksin niin hommatkaa uudemman mallinen – palttiarallaa -92->, numero 126 XXX 02 / 03 YY, vanhan mallisen 126 XXX 00 YY. Virtakiskot on tehty paljon järeämmin, joten jännitehäviötkin ovat todennäköisesti pienemmät.

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Avatar
mjo33400
Elektroniikkaguru
Viestit: 493
Liittynyt: 14.3.2006 11:31
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja mjo33400 »

Roisto kirjoitti:
romu kirjoitti:Oilisikohan ledeillä toteutettu lisäjarruvalo niin kevyt kuormaltaan ettei yksikkö havahtuisi?
mjo33400 kirjoitti:Olisi.
Jep. Allekirjoittaneen autoon on joku "sähkömies" asentanut tuommoisen ledijarruvalon, eikä merkkivalo ole oikutellut.

Viritys kyllä lähtee kohti vesilintua, jahka kerkiän alkaa riehumaan. :D Paistaa vielä pentele takaikkunan kautta taustapeiliin ja siitä silmiin. Tosi fiksua. :shock:

Niijjoo. Jos joudutte vaihtamaan valoboksin niin hommatkaa uudemman mallinen – palttiarallaa -92->, numero 126 XXX 02 / 03 YY, vanhan mallisen 126 XXX 00 YY. Virtakiskot on tehty paljon järeämmin, joten jännitehäviötkin ovat todennäköisesti pienemmät.

t.
Risto
Saako niitä vanhoja lisäjarruvaloja jostain vielä, se joka tulee takalasin alareunaan aivan lasiin kiin ja jossa on lasin kulman mukainen saatö.
Anteeksi, taisi mennä alkuperäisen aiheen ohi.
MB 220 GLK 4-MATIC BE 2013 AMG-styling
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 sähkö”