hiki päässä
-
- Viestit: 2
- Liittynyt: 21.3.2006 15:02
hiki päässä
Onko vinkkejä, kun tuntuu, että oli säätörullat missä asennossa tahansa puhaltaa aina liian kuumaa?
Re: hiki päässä
Lämmityslaitteen sulake palanut.timo.vaananen kirjoitti:Onko vinkkejä, kun tuntuu, että oli säätörullat missä asennossa tahansa puhaltaa aina liian kuumaa?

Tervetuloa Meselle.

- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
Tarkista sulake nro. 7, voi olla vain hapettunutkin ei välttämättä rikki.
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
-
- Viestit: 541
- Liittynyt: 02.6.2006 22:43
- Paikkakunta: 97940
Sitten kun em toimenpiteet on tehty ja jos silti puhaltaa kuumaa, kannattaa purkaa keskikonsoli ja katsoa että lämmösäätöyksikön tinaukset ei ole irtoilleet. Mersun heikko laatu ilmenee siitä, että komponentit saattaa irtoilla jopa alle puoli miljoonaa ajetusta autosta 

Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus

W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
hiki päässä
No mun MB E250 D toinen puoli(kuskin) puhalteli täysin kuumaa ilmaa oli säätimet missä mallissa tahansa.
Mittasin vastusmittarilla närhenmunia(johto vain irti munista) Vänkärin puoli näytti n. 16 ohmii ja kuskin puoleinen vain 6. Seuraavaksi irroitin ne närhen munat siitä venttiili hässäkästä ja kokeilin irrallaan niitä siinä johdon nokassa, vänkärin puoleinen kapistus vetasi sen venttiiliä painavan jötikän sisäänsä ja piti siellä kun toinen ei ollu moksiskaan. Seuraavaksi kokeilin vielä emännän 200D mallin johdon nokkaan noita munia ja tulos oli sama. Eli romikselta sitten osia kyselemään. Löytyi, mutta vain koko venttiili 85€ hintaan. Mittasin ohmit ja ostin. Uusi vesiventtili olis maksanut paikasta riippuen, 280€, 306€ ja 360€. Uusilla munilla tuloo kylymää ja lämmintä, säädöstä riippuen.
Mittasin vastusmittarilla närhenmunia(johto vain irti munista) Vänkärin puoli näytti n. 16 ohmii ja kuskin puoleinen vain 6. Seuraavaksi irroitin ne närhen munat siitä venttiili hässäkästä ja kokeilin irrallaan niitä siinä johdon nokassa, vänkärin puoleinen kapistus vetasi sen venttiiliä painavan jötikän sisäänsä ja piti siellä kun toinen ei ollu moksiskaan. Seuraavaksi kokeilin vielä emännän 200D mallin johdon nokkaan noita munia ja tulos oli sama. Eli romikselta sitten osia kyselemään. Löytyi, mutta vain koko venttiili 85€ hintaan. Mittasin ohmit ja ostin. Uusi vesiventtili olis maksanut paikasta riippuen, 280€, 306€ ja 360€. Uusilla munilla tuloo kylymää ja lämmintä, säädöstä riippuen.