200D -87 Akku
200D -87 Akku
Moi
Millainen akku pitää olla w124 200D v. -87?
t. 659 900 km
Millainen akku pitää olla w124 200D v. -87?
t. 659 900 km
Jaasua komppaan et iha varmasti riittää vaikka 60ah akkuki. Kylmäkäynnistys / oikosulku virta tjs se merkkaa miten rivakasti pyörittää konetta tartatessa ja toi ah on vaa amppeeritunteja. Eli kauanko se jaksaa jauhaa sitä väljää 601 konetta jossei heti tykkää pamahtaa. (en viittaa sun autoon sitte)
Toki diesel tarttee hehkutukseen enemmä jemmassa olevaa jos vertaa bensakoneiseen.
Toki sinne kannattaa niin iso laittaa ko mahtuu. Omassa 300d mallissa on vissii 88ah akku jossen väärin muista. Ja sietää sahata melko paljon ennenko kyykkää. (kerra loppu diesel ja ei ilmaantunu omalla voimallaan)

Toki sinne kannattaa niin iso laittaa ko mahtuu. Omassa 300d mallissa on vissii 88ah akku jossen väärin muista. Ja sietää sahata melko paljon ennenko kyykkää. (kerra loppu diesel ja ei ilmaantunu omalla voimallaan)
E46 330D & E46 328i
Ei toki millään pahalla.. kaikkihan nämä aikanaan lähtee käymään
Minunnii entinen 200ree oli kyllä murheen ryyni vaikka olkin 140ah akku kiin... meinaannii pakkasella
vaan kyllähän se viimestää aasinpotkulla kalahteli ja melko "voimakkaasti"
Vaan kun män naapuri ja aineissaan sen poltti, niin ole paljon ääntä päästänä

Minunnii entinen 200ree oli kyllä murheen ryyni vaikka olkin 140ah akku kiin... meinaannii pakkasella

vaan kyllähän se viimestää aasinpotkulla kalahteli ja melko "voimakkaasti"

Vaan kun män naapuri ja aineissaan sen poltti, niin ole paljon ääntä päästänä

® Mesen linttaklubi
Viime vuosina ainut akku, jonka olen ostanut on ollut Varta H3. Se oli hopeinen 100 Ah / 830 A. Ei ongelmia. Semmoisen jos saa hyvään hintaan, niin suosittelen.
Yhdessä 200D:ssä oli sininen Vartan patteri, joka oli paikallaan auton tullessa minulle ja oli minun käytössä muutaman vuoden. Sama akku oli edelleen paikallaan, kun auto lähti minulta.
Yhdessä 200D:ssä oli sininen Vartan patteri, joka oli paikallaan auton tullessa minulle ja oli minun käytössä muutaman vuoden. Sama akku oli edelleen paikallaan, kun auto lähti minulta.

MB 508 D matkamersu -70
MB S203 C 220 T CDI -04/05
MB S211 E 220 T CDI -06/07
MB S203 C 220 T CDI -04/05
MB S211 E 220 T CDI -06/07