
Tässä nyt tosiaan hukkakipinäpuolan kanssa tullut askarreltua, ja sen vuoksi auto koneen päässä (onneksi) tiheään kiinni. Muutehan pelaa kivasti jo vähän-sinne-päin asetuksilla, mutta kylmänä ei vaan starttaa, ei ees lupaa, omalla sytkällä taas hörähtää käyntiin pelkästään avainta näyttämällä.
No, joka tapauksessa, tälle aamulle aloin katella arvoja läpitte ja akun jännite oli huikeat 10,9V. Heti startin jälkeen ja ajossa se pyörii siellä 13,9-14.0 pinnassa, tällä kertaa siis lataa moitteetta, mutta nyt tuo akku taitaa olla viimein finaalissa. Iästä ei tietoa, mutta onhan se itelläkin ollut jo 3v ja 10kk pellin alla, eli ei taida ihme olla..
Tässä äkkiseltään vaihtoehtoina olisi ilmeisesti Bosch, Varta tahi Exide, ja lähinnä kiinnostaisi onko tuolla AGM jutulla miten etua normiversioihin, ja kannattaako tuonne yrittää tunkea mahdollisimman isoilla Ah:lla varustettu mötikkä vai pitäiskö sitä miettiä jotenki tarkemmin? Ylimääräistä sähköähän tuossa nyt kuluu. Niin joo, 230E, -86