Joo eli tuommonen -94 200ree löytyy jossa on vakkari mutta ei toimi niin mistä tuota vikaa kannattais lähtä ettimään? moottoritilassa olevan boxin liitin oli hyvässä kunnossa ja vaijeri näytti olevan ihan ok kuntoinen, mitä näistä kannattaa tarkistaa kun ensimmäinen lajiaan niin ei oikein osaa mitään tehdä
tosiaan kun ajossa viikseä painaa alaspäin niin mitään ei tapahdu..
Omakohtaista kokemusta sen verran, että vakkarin boksissa juotoksia kannattee tarkastella suurennuslasin kanssa, ja juotella niitä uusiksi.
Lisäksi piirilevyn kondensaattorit vuotavat sisuksensa pihalle ja siihenhän ei auta kuin uusia mokomat pötkylät.
Kysynpä tähän ketjuun kun on tuorein tempomatin osalta.
Elikkä mullon kans rotkussa vakkari joka ei pelaa ollenkaan. Mitä oon foorumiviesteistä ymmärtäny niin monilla nypyttää, ei pidä nopeutta, kiihdyttelee ym. mutta tämä ei pukahdakkaa vaikka mihin suuntaan viiksikytkintä veivaa.
Boksin vein paikalliseen tv-huoltoon ja ne siellä vaihteli elkot ja ilmeisesti tinaili vaan niiden liitännät uudelleen? Onko tarvetta tarkastaa kaikki juotokset vai riittääkö noiden elkojen osalta?
Huomenna kattelen yj-releen kuntoa ja jarruvalokytkintä notta millaset ovat, josko löytäis uusia kohtuuhintaan... Mittariston takaa katoin jo käsittääkseni hall-anturin liittimen joka näytti ihan hyvältä, samaten moottoritilasta vakkarin moottorilta tulevan liittimen joka on tässä vänkärin sisälokasuojan paikkeilla.
Onko miten todennäköstä että vakkarin moottori itsessään ois risa taikka sitte viiksikytkin? Mulla tämä ei oo koskaa pelittäny, edellinen omistaja oli ottanu vakkarin moottorilta kaasuvipuun menevän kiskon irti ja väitti vian olevan tossa ohjausboksissa.