Kävi tuossa aamutuimaan että oli akku mennyt tyhjäksi.
Hämärässä arvoin kaapelit väärinpäin kiinni ja tulihan komea valokaari.
Käänsin napasuuden oikein jonka jälkeen auto starttasi hyvin mutta ei kuitenkaan käynnisty.
Kysymys kuuluu että onko kellään kokemuksia mitä kaikkea tuolla toimen piteellä saa rikki? YJ-rele?
-88 w124 300 TE 4-matic: Kytkin apuvirta kaapelit ristiin..
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
No siinähän ne mun fobiat sitten tulikin . . . 300 TE on bensa.touhottaja kirjoitti:siinä taitaa mennä melekein kaikki , mutta tuurilla ei mene mittään
katoppa onko yj-releen päällä oleva sulake ehjävoi olla jos pensakone niin syttypoksi olis paskana
Kunhan ehtii töistä kotiin niin alkaa tutkimukset. Tarpeeksi kun ahdistaa niin alan asentamaan megasquirttia kiinni.
-
- Virallinen Oikolukija
Toivottavasti ei oo ABSin yms. ohjauspoksit ottaneet kipeää. YJ-releen totaalituho näyttäyisi kyllä mittaristossakin. Muistaakseni ainakin kiekkamittari pitäisi tippua pois.
Mulla olisi tuossa purkuautossa absipurkki joutilaana, jos on sattunut kipeää tulemaan. Saat sen halvalla, kun auton jämä on kuitenkin menossa paaliin tässä lähiaikoina.
Mulla olisi tuossa purkuautossa absipurkki joutilaana, jos on sattunut kipeää tulemaan. Saat sen halvalla, kun auton jämä on kuitenkin menossa paaliin tässä lähiaikoina.
Okei pidetään mieles. Mä vaihdan eka ton YJ:n ja sit sen jälkeen on aika syventyä ABS:in puolelle..Sampo N. kirjoitti:Toivottavasti ei oo ABSin yms. ohjauspoksit ottaneet kipeää. YJ-releen totaalituho näyttäyisi kyllä mittaristossakin. Muistaakseni ainakin kiekkamittari pitäisi tippua pois.