Jepjep. Kiitos näistäkin neuvoistadealer kirjoitti:http://www.mese.fi/mekka/index.php?titl ... _kunnostus
Luit kai tuonkin.![]()
Vänkärin bagi on yhdellä 10 mm kantaisella pitkällä ruuvilla kiinni, ruuvi on syvällä kolossaan suoraan alhaaltapäin bagin keskivaiheille.
Juuh, ensin se puu irti että pääseen käsiksi alapuolelle. Ne katkaisijat ovat kiinni eräänlaisessa "kehikossa", joka on puussa kiinni neljällä klipsillä reunoilta. Hieman löysäät niitä klipsejä ja irrotat kehikon puuosasta, katkaisijoiden "kannat" jäävät siihen muovikehikkoon. Kun puun saa käsiin, niin peilinsäätökatkaisija on helppo pullauttaa pois puukonsolista. Se katkaisijan hehku on tosiaankin mallia tinattava, jotkut ovat vaihtaneet niitä onnistuneesti, mutta vaatii näppäriä sormia.toni1976 kirjoitti:Pitääkös muuten tuon peiliensäätökatkaisijan irrottamista varten purkaa tuo penkkien välinen konsoli vai miten tuo lähtee purkaantumaan
Itsellä sama projekti alkamassa kohtapuoliin. Millaiset irroituskoukut se tarvitsee? Onko siinä mittariston reunoilla jotkin haitat, jotka pitää saada disabloitua? Vähän samaan tyyliin kuin autosoittimissa.toni1976 kirjoitti: Mittariston irroitus oli lähestulkoon mahdoton tehtävä. Se oli kolossaan niin lujassa, että oin jo luovuttaaLähes tunnin nitkuttelun jälkeen mittaristo viimein väsyi taistelemaan vastaan. :
Eli keskisuutintako ei siis saa irti ilman turvaatyynyn irrottamista? Täytyy myöntää, että onpa siinäkin keksintö. Olisivat suosiolla jättäneet sen ruuvin pois.dealer kirjoitti:Vänkärin bagi on yhdellä 10 mm kantaisella pitkällä ruuvilla kiinni, ruuvi on syvällä kolossaan suoraan alhaaltapäin bagin keskivaiheille.
Minä ainakin irrotin. On ollut useammankin kerran irti. Akkuakaan ei tarvi välttämättä irrottaa jos ei ota siitä bagistä johtoja irti. Johdossa riittää ainakin minulla just mitta, että bagin saa auton lattialle.Roisto kirjoitti: Tuon turvatyynynkö kuitenkin uskaltaa irrottaa. Akku ensin irti?
Check. Eikun akku irti, 10 millinen heilumaan ja mankan koodilappu esiin. Pitääpä iltasella ryhtyä pelleilemään.Taktik kirjoitti:Minä ainakin irrotin. On ollut useammankin kerran irti. Akkuakaan ei tarvi välttämättä irrottaa jos ei ota siitä bagistä johtoja irti. Johdossa riittää ainakin minulla just mitta, että bagin saa auton lattialle.
Varmin voi kuitenkin olla ottaa akku pois pelistä.