ce 124 tuning/rakentelu/korjaus
ce 124 tuning/rakentelu/korjaus
nyt on mb tallissa ja projekti aloitettu...tuo taka oikea kulma näyttäis olevan isotöisin osa koko projektista.. saas nähä mitä muuta tulee eteen
Viimeksi muokannut Seppo77, 04.11.2012 7:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jos hyvän teet niin hietapuhaltaa mut hyvänä vaihtoehtona menee myös kunnollinen putsailu ja välineet vapaat parhaat välineet oikestaan on : nyloni eli somalilaikka,vinku ja mikäs perhana sen nimi olikaan se jossa on teräksiset harjat vähä niinku teräsharjassa mutta tämä "hakkaa" ruosteen irti
sitte paljon epoksia+kaikkea muuta päälle, ainakin niihin kohtiin jotka ei tule näkösälle
sitte paljon epoksia+kaikkea muuta päälle, ainakin niihin kohtiin jotka ei tule näkösälle
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
hionta ja hiekkapuhallustyöt aloitettu... on muute tiukassa saada kaikki ruostemätä pois pelleistä... pyrin poistaan kaikki vähänki ruosteeseen viittaavat asiat. jos pelti ei kestä nii laitetaan uuttaTerho P kirjoitti:jos hyvän teet niin hietapuhaltaa mut hyvänä vaihtoehtona menee myös kunnollinen putsailu ja välineet vapaat parhaat välineet oikestaan on : nyloni eli somalilaikka,vinku ja mikäs perhana sen nimi olikaan se jossa on teräksiset harjat vähä niinku teräsharjassa mutta tämä "hakkaa" ruosteen irti
sitte paljon epoksia+kaikkea muuta päälle, ainakin niihin kohtiin jotka ei tule näkösälle
timi.lin kirjoitti:osta takakaaren korjaus pala ja ota siittä sopiva pala siihen taiteeseen niin ei tarvii ite alkaa taivuttelemaan ja saa helponmin tehtyä siihen hyvät pohjat "ei tarvii niin paljoa pakkelia"
kävi mielessä ostaa. kl:llä olis sopiva pala, mutta hinta 800 ekee. tosin siinä tulee puoli kylkeä jo mukana.
huolellisella vasaroinnilla ja takomisella varmaan saadaan pakkelin määrät minimiin. Aikaa se vaa ottaa enämpi