Olisiko jollain kuvaa miten ne kiinnitysraudat oikein asettuu tuohon keulaan? Mille kohdin tulee lisävalon kiinnitys - maskin alaosasta tulee ulos, vai

dealer kirjoitti:Alkuun tästä.
Toki, muttei se ole ongelma vaikkei hoksaa etsiä - aina täällä joku auttaa.Tuokin olisi löytynyt jos olis viittiny käyttää hakua
Näissä kuvissa ei ilmeisesti ollu yhtään kuvaa niistä "oikeista" kiinnikkeistä
Elä ihimeesä avarimaskiin yritäkäänMiten tämä asennus onnistuu tuohon avarimaskiin Meneekö pilalle ja olisko syytä vaihtaa orginaalimaski paikoilleen
On mulla se alkuperäinen ehyt maskiverkko tallessa. Pitänee asennella siihen ne valokiinnitykset ettei mee kallis avarimaski heti piloilledealer kirjoitti: Elä ihimeesä avarimaskiin yritäkäänosta vaikka uusi maskiverkko 12 eurolla ja tee siihen lisävalokiinnitykset.
On se tukeva kun huomioit seuraavat seikattoni1976 kirjoitti:Onkohan tuo maskikiinnitys kuinka tukeva?
Nokun se ei riitä sinne asti. Tuo roikka on oikeesti lyhyt. Mutta mulla tuleeki piuha varaston oven välistä pihalle nii tuota ei tartte punoa auki yhtään kotioloissa...Harju kirjoitti: Eikö ois kätevämpää pyörittää roikan johto peilin ja anteenin ympärille
Pitää ne ylätuet ollaPappi kirjoitti:Mielestäni rekisterikilven taakse tuleva kiinnitys ei toimi Mersussa, eikä Volvossa, koska ylätukia ei sitten saa kiinni järkevästi. Se on sitten taas oma keskustelun aihe, että pitääkö niitä ylätukia edes olla, mutta minä en ilman niitä valoja asentaisi.
2 kpl Bosch 225 tai 4 kpl Hella 1000 on kokeiltu, ei tärise.Onkohan tuo maskikiinnitys kuinka tukeva?
Niin siis lukittavaan remonttiasentoon, joka on todellinen mersuinsinöörin lahja mersunhuoltajalle. Ehkä paras fiitseri mersussani heti erillisten kuski/apukuskitermostaattien jälkeen.dealer kirjoitti:Konepelti pysyy kyllä ylhäällä, se pitää vaan nostaa pystyyn asti.![]()
Niin, olen minäkin niiden kannalla, mutta taannoin kun tästä keskusteltiin niin jotkut taisivat olla sitä mieltä, että ei niitä tukia tartte. Oli ilmassa jopa mielipiteitä, että ei tarvi koko lisävaloja...toni1976 kirjoitti:Pitää ne ylätuet ollaIlman niitä varmasti kyllä tärisee.
No joo... Eihän täällä Tornion alueella niinkään noita lisävaloja tartte, meillä on nääs nuo katuvalotPappi kirjoitti:Oli ilmassa jopa mielipiteitä, että ei tarvi koko lisävaloja...
Sinäkin taijat Toni ajella semmosia reittejä, että valoa ei ole koskaan liikaa. Porot yms taitaa pitää mielen virkeänä tien päällä ollessa.
Kun niistä ne rautalankasokat heitti mäelle niin oikeinki helppokäyttöset. Saa näppivoimilla irti talvipakkasessakin, eli ei käytännössä haittaa pellin aukomista... Ja onneksi näissä vehkeissä sitä peltiä ei ees tarvi aukoa joka viikkotoni1976 kirjoitti:Itseänikin hieman tuo kilpitelineen toimivuus mietityttää, mutta minkälaiset nuo "pallonivel" ylätuet on sitten käytännössä - ovatko helpot irrottaa ja kiinnittääJos käyttö on jokseenkin helppoa, niin miksei se kilpitelinekin silloin toimisi
Ei ole tuollaista kumiadealer kirjoitti:Kuvassa nuolella merkityt kumi jonka pitää tukea maskia ja ruuvi joka pitää olla kiinni ja josta umpiota voi siirtää ulospäin:
Käytin ämpärinpohjia keulalla ja tuntuivat olevan aika tukevasti siinä. Pelti ei tosiaan jaksa pysyä ylhäällä, mutta so whatdealer kirjoitti:Eipä tullut aiemmin mieleen ... E-malli on erilainen.
Kokeile vapiseeko, sitten selviää tarvitaanko jotain aputukia.
Sen jälkeen kun kerkeät, niin käyppä ajamassa pimeällä tiellä, niin tiedät miksi ne on siihen keulaan pultattujovihava kirjoitti:Ja sitten disclaimeri:
Erään kerran kun meidän perheen maailma on muuten valmis, niin otan sivarit ja läjän työkaluja ja napsin nuot poies lotjan keulalta, en ole lisävalojen ystävä.
Itse itseäni lainaten...toni1976 kirjoitti:Käytin ämpärinpohjia keulalla ja tuntuivat olevan aika tukevasti siinä. Pelti ei tosiaan jaksa pysyä ylhäällä, mutta so what![]()
Todellisuus lamppujen tukevuudesta selviää ku saan ne lopullisesti paikoilleen ja kytkettyä. Sit näkee täriseekö![]()