ÄPYÄ!! Farkun kuskin oven lukkopesä ei irtoa

Luukut, ovet, keskuslukitus, valot.
Vastaa Viestiin
Kaapo
<b>R.I.P.</b> <br>mese honorary member

ÄPYÄ!! Farkun kuskin oven lukkopesä ei irtoa

Viesti Kirjoittaja Kaapo »

No niin, piti sitten aloittaa apparin farkun kuskin oven lukon herkistely. Arto N. antoi perustiedot - kiitos muuten kyydistä vielä kerran - siitä kuinka sylinteri lähtee. No kuusiokoloruuvi irtosi kuten pitikin. Mutta avain ei käänny sitä tarvittavaa 60 astetta myötäpäivään, jotta sen voisi kiskaista ulos. Itse asiassa avain ei käänny milliäkään, kiitos monivuotisen kaken käytön.

Millä saan lukkopesän irti? Oviverhousta ei tohtisi alkaa repiä auki, ja olisiko siitä edes apua asialle. Lukon kehysmuovi nousee pari milliä eli sen verran mitä kuusiokolon poistaminen antaa myöten. Mutta itse lukkosylinteri ei inahdakaan.
Meneekö homma väkivaltaiseksi vai onko olemassa mitään poppakonstia homman hoitamiseen :shock:
W140 S 300 TD * V126 300 SEL * W460 230 GEA * Royal Enfield 1954
Arto N
Betonileipuri <br> Miele-mies

Viesti Kirjoittaja Arto N »

Uskaltaiskohan sen ceeärcee-kylvyn aloittaa lukkopatruunan ollessa vielä siellä ovessa. Pas*ahan tietysti valuu sinne oven sisään kyllä..
® Mesen linttaklubi
Kaapo
<b>R.I.P.</b> <br>mese honorary member

Viesti Kirjoittaja Kaapo »

Annoin lukolle kyllä kylpyä, mutta eipä liikettä tuntunut olevan. Sitten yritin laittaa kuusiolon takaisin sijoilleen, mutta sepä tipahti oven sisään, kuten näissä tapauksissa tietenkin kuuluu tapahtua :lol:

Jospa tuo olisi päivän mittaan herkistynyt, onhan se jo hyvän aikaa muhinut. Täytyy käydä katsomassa - lupasin äijälle, notta lukko tulee kuntoon... jos ei hyvällä niin sitten pahalla :? Jos toivoa on ja avain alkaa edes vähän kääntyä, haen vain KL:stä uuden kuusioruuvin, oviverhousta ei moisen takia viitsisi alkaa aukomaan. Kakkavelli valunee oven vedenpoistoreistä ajan mittaan tantereelle.
W140 S 300 TD * V126 300 SEL * W460 230 GEA * Royal Enfield 1954
kuukkari

Viesti Kirjoittaja kuukkari »

aika vaikeeta on saada lukkopesää irti jollei liiku kumpaakaan
suuntaan,ilman ovipahvin irrotamista. ja kun saat irti
kiikuta ammattimiehelle korjattavaksi,uudet haitat ja muut
tilpehöörit. viisaat neuvokoon lisää. :roll:
Harju

Viesti Kirjoittaja Harju »

joskus oon vaihtanu, mutten muista muutakuin että aikaa meni ja kivaa oli :lol:
se tapahtui silloin kun olin korjaamolla ja pomo hukkas yhen 124:sen ainuat avaimet :shock:

mie sitten vaihoin kaikki lukot iliman avainta :evil:

oliko neuvosta äpyä?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 kori”