S124 takaluukun kaasuiskareista kyselisin..
S124 takaluukun kaasuiskareista kyselisin..
Joopa joo, on tullut joskus ostettua korjausopas W124seen. Oiskohan yhteen pulmaan auttanut.
Ei auttana tähänkään: onko kukaan vaihtanut farkun takaluukun kaasuiskareita? Että mitenkä sujui, näyttäis nääs olevan kahdella jollain kiinni..
Ei auttana tähänkään: onko kukaan vaihtanut farkun takaluukun kaasuiskareita? Että mitenkä sujui, näyttäis nääs olevan kahdella jollain kiinni..
Takaluukku "lienee viisasta" pöngätä yläasentoonsa kakkosnelosella tai muulla kätevällä.
Persana kun piti tuokin vaiva tajuta vasta kotipihassa eikä koeajolla. Samoin kuin lopussa oleva eturättinivel (vaihdettu) ja toinen moottörin tukikumi (vaihdettu tänään) .Niin se on, että autoa pitäisi koeajaa ainakin viikko.
Persana kun piti tuokin vaiva tajuta vasta kotipihassa eikä koeajolla. Samoin kuin lopussa oleva eturättinivel (vaihdettu) ja toinen moottörin tukikumi (vaihdettu tänään) .Niin se on, että autoa pitäisi koeajaa ainakin viikko.
Tosiaan, luukku kannattaa pöngittää yläasentoon. Suositeltavasti jollain paremmalla, kun 10 mm kierretanko. Niin, ja ikkunalasi ei kestä luukun painoa
Iskarin takapää ei ole kierrepultilla, vaan peltiliuskalla lukitulla tapilla. Jos tappi kattopellista katkeaa, niin
Iskari mahtuu tulemaan ulos aika tarkasti, mutta kuitenkin saranaa purkamatta.
Mutta melkoisen purkutyön teettää panelointi: se nimittäin purkautuu alhaalta ylös. Ensin pilarien alamuovit pois, sen jälkeen ylämuovit ja vasta sitten kattomuovi.
Purkamaan kyllä pystyy myös pelkän kattomuovin, mutta se ei ehjänä sinne takaisin menee
Iskarin takapää ei ole kierrepultilla, vaan peltiliuskalla lukitulla tapilla. Jos tappi kattopellista katkeaa, niin
Iskari mahtuu tulemaan ulos aika tarkasti, mutta kuitenkin saranaa purkamatta.
Mutta melkoisen purkutyön teettää panelointi: se nimittäin purkautuu alhaalta ylös. Ensin pilarien alamuovit pois, sen jälkeen ylämuovit ja vasta sitten kattomuovi.
Purkamaan kyllä pystyy myös pelkän kattomuovin, mutta se ei ehjänä sinne takaisin menee
Jep. Pikkukummassa ei tuota haluttaisi ruvet tekemään. Kaikkein kettumaisinta on ujuttaa niitä paneelin reunoja sinne ikkunatiivisteen alle.v6sa kirjoitti:Mutta melkoisen purkutyön teettää panelointi: se nimittäin purkautuu alhaalta ylös. Ensin pilarien alamuovit pois, sen jälkeen ylämuovit ja vasta sitten kattomuovi.
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Allekirjoitan tämän.Roisto kirjoitti:Kaikkein kettumaisinta on ujuttaa niitä paneelin reunoja sinne ikkunatiivisteen alle.
t.
Risto
Vaan kesälomalla sitä joutuu kuitenkin taas purkamaan kun laittaa uudet kaasujouset Matikkiin. Nii ja korjaa sen vuotavan takapissapojan letkun
® Mesen linttaklubi
- pidetään lintat liikkeellä -
Nelejä ässää, S124, SE, SE ja S203
- pidetään lintat liikkeellä -
Nelejä ässää, S124, SE, SE ja S203