Tehdas asennetun Webaston mukavuusventtiili
-
- Viestit: 320
- Liittynyt: 29.12.2011 10:24
- Paikkakunta: Vesilahti
Tehdas asennetun Webaston mukavuusventtiili
Millainen tuon tehdasasenteisen webaston mukavuusventtiilin toimintalogiikka on, asetus sille oli 1/1 sisätilat ja moottori, millä logiikalla se tällä asetuksella venttiiliä ohjaa? Halu olisi saada maksimaalinen esilämpö koneelle, venttiilin asetukseksi vaihdettiin 1/2 sisätilat ja moottori, startin jälkeen ainakin lämpömittari lähtee melko pian nousemaan webaston ollessa yhä päällä, mutta mitä nuo suhteet käytännössä meinaa, millä ajanjaksolla järjestelmä niitä suhteita ohjaa? Vielä on mahdollista muuttaa vaikka 1/4 sisätilat ja moottori, jolloin luulisi koneen olevan enimmän lämmön saaja, vaiko käsittänyt tuon venttiilin periaatteen ihan väärin? Ko Auto on 212 facelift vm: - 13 220cdi Vaihtoehtohan on kai myös softata koko venttiili pois, tällöinkö toiminta on kuten ennenvanhaan, että lämpöä todella virtaa moottorillekin?
Menneet:
w202 180B vm: -95
W202 200B vm: -97
S210 320CDI Avantgarde vm: -00
W210 220D Classic vm: -98
W203 200 B Classic vm: -02
S211 270 CDI Avantgarde vm: -03
Nykyiset:
S212 220 CDI vm: -13
S203 180 Kompressor Elegance vm: -07
w202 180B vm: -95
W202 200B vm: -97
S210 320CDI Avantgarde vm: -00
W210 220D Classic vm: -98
W203 200 B Classic vm: -02
S211 270 CDI Avantgarde vm: -03
Nykyiset:
S212 220 CDI vm: -13
S203 180 Kompressor Elegance vm: -07