miten MB mittaa kuolleen kulman statukset? ja mistä tuo pois käytöstä viesti indikoi? ilmestyy näyttöön satunnaisesti. Ominaisuus?
Vikoja ei ole rekisrerissä...
E350 Coupe, CDI, 2011/2012 "blid spot indicator inopera
Itellä sama homma. Tulee toki näyttöön joka kerta ku käynnistää auton. Vissiin se ohjain tai johto takapuskurin yltä saanut kosteutta ja sitä kautta valittaa tästä. Vissiin 'tyyppivika', kun ajaa suola/vesipaskassa täällä suomessa.
Uusi osa helkkarin kallis. Kuulemma 800e kl-varaosilla. Saksasta saa halvemmalla ainakin käytettynä, mutta se tarvisi tiivistää tai tehdä joku reikä suojamuoviin että osa pääsee hengittämään. En itse ajatellut nyt tehdä mitään asialle, kun ei ajamiseen vaikuta. Täytyy katsella tuonnempana Saksasta kyseistä osaa.
Nämä siis olen ymmärtänyt lukemalla kahta foorumia, voin olla oikeassa tai väärässä.
Uusi osa helkkarin kallis. Kuulemma 800e kl-varaosilla. Saksasta saa halvemmalla ainakin käytettynä, mutta se tarvisi tiivistää tai tehdä joku reikä suojamuoviin että osa pääsee hengittämään. En itse ajatellut nyt tehdä mitään asialle, kun ei ajamiseen vaikuta. Täytyy katsella tuonnempana Saksasta kyseistä osaa.
Nämä siis olen ymmärtänyt lukemalla kahta foorumia, voin olla oikeassa tai väärässä.
Eipä tullut ilmoituksia Starin omistajista, joten käytin Mese huollossa. Molemmat BlindSpot anturit puskurin sivuilla vialla ja liittimet niin syöpyneet ettei saa irti.
Hommasin uudet anturit (ei käytetyt) saksasta Ebayn kautta 450€/pari ja puskurin kaapelin suomesta. Nyt on asennetu ja toimii. Remontti maksoi noin 600€. Mersuliike lupasi tehdä koko homman noin 2400€
Hommasin uudet anturit (ei käytetyt) saksasta Ebayn kautta 450€/pari ja puskurin kaapelin suomesta. Nyt on asennetu ja toimii. Remontti maksoi noin 600€. Mersuliike lupasi tehdä koko homman noin 2400€
E350 CDI 4Matic 2010