oikea takakulma pyrkii kenttään W212
oikea takakulma pyrkii kenttään W212
Elikkäs... Kun laittaa auton käyntiin niin kompurakin käynnistyy ja perä nousee oikein mallikkaasti suoraan ja kompura sammuu. Kuluu keskimäärin seitsemän sekunttia niin kulma on laskenut niin paljon että kompura käy taas kymmenisen sekunttia.
Ei tuota ilikee kiusata tuota kompuraa moisella kun noin mallikkaasti työnsä hoitaa, vika ilmeisesti venttiileissä? Millainen homma korjata?
Ei tuota ilikee kiusata tuota kompuraa moisella kun noin mallikkaasti työnsä hoitaa, vika ilmeisesti venttiileissä? Millainen homma korjata?
Kun kompura sammuu niin takakulma lähtee heti laskemaan. Musta tuntuu että ei mitenkään voi sama vuoto olla kompuran käydessä, sen verran tuota perän nousua kattellu ku on remppaa tehty pussiille ja kompuralle. Tuplasti nopiammin nostaa tuota yhtä kulmaa kun koko perää jolloin nousee molemmat puolet.
Meinaatko että venttiililtä katkeaa virrat jos sammuttaa auton ja venttiili ehkä silloin pitäisi? Minäpä kokeilen...
Meinaatko että venttiililtä katkeaa virrat jos sammuttaa auton ja venttiili ehkä silloin pitäisi? Minäpä kokeilen...
Venttiilille ei ole tehtävissä mitään muuta kun vaihtaa? Onkohan helepos paikkaa?dealer kirjoitti:Tutki putkisto ja pussi, ellei niissä ole vuotoa pitää vaihtaa venttiilipaketti.
Täällä samantyyppistä vikaa.
Löytyikö vika mistä?
Otin kompressorin itri ja kuivaimen ryynit oli aivan märät.
Vaaka näytti kuivauksen jälkeen 32 rammaa pienenpää lukemaa niin olipa se aika kostea ryynimäärä.
Onko jollakin jäänyt ylimääräiseksi oikean puolen ehjää jousi pussia?
Niin ja saako noita samoja kuivikkeita mistään ostettua.?
Löytyikö vika mistä?
Otin kompressorin itri ja kuivaimen ryynit oli aivan märät.
Vaaka näytti kuivauksen jälkeen 32 rammaa pienenpää lukemaa niin olipa se aika kostea ryynimäärä.
Onko jollakin jäänyt ylimääräiseksi oikean puolen ehjää jousi pussia?
Niin ja saako noita samoja kuivikkeita mistään ostettua.?