jurina
jurina
osaako joku kertoa mistä johtuu tasainen jurina aina samalla kierros alueella vedätettäessä(1500krpm)joka vaihteella sama ongelma paitsi ykkösellä.
kyseessä on vanha MB 250D-87 ja ajettu jotain puolimiljoonaa.
Ristikot on uusittu ja rättinivel.
kyseessä on vanha MB 250D-87 ja ajettu jotain puolimiljoonaa.
Ristikot on uusittu ja rättinivel.
Uusitko myös sen perimmäisen värinänvaimentimen? Omassa 250 deessä vaikutti aika paljon jurinoihin sen uusiminen.Muttamutta;jurina kuullostaa taasen aivan erilaiselta apukuskin penkillä istuen kuin kuskinpenkille.Ominaisuus-kuten Mikko sanoi..ja joo viitonen;käsittämätön sylinterimäärä;Onko esim. japsia tai jenkkiä josta löytyisi 5 sylinteriä..
edit.siirretty w124 voimansiirto osastolle.
edit.siirretty w124 voimansiirto osastolle.
Höpöhöpö ei jurise jos on kaikki rättinivelet kunnossa. Mulla oli revenny se ensimmäinen "värinävaimennin" niin jurisi juuri kuvailemalla tavalla. Sen kun vaihto niin loppu jurinat. Ja on viitos kone ja "normaali" laatikko.Mikko K kirjoitti:Jos ei ole automaatti niin vitos koneen ongelma on se jurina Mersun ei olis pitänyt ikinään laittaa vitos konetta normaali laatikon yhteyteen
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
Tuo kuvailemasi jurina on hyvinkin autokohtainen...toisissa on toisissa ei Yleensä ääni loppuu kun ringit 2000 - 2500 rpm kuin seinään.
Joisakin kardaanin värinänvaimenin ja yms. kuminivelet vaikuttaa toisissa taas ei.
Oma 250 D vm -85, ajettu 220 tkm ei kärsi em ongelmista, joku -88 taas kärsii
Tähän ongelmaan on sitten tullut ratkaisuna kaksimassa vauhtipyörä jonka jousituksen väliin nämä jurinat häviävät
Halvin ratkaisu on oikeat vahdevalinnat
Joisakin kardaanin värinänvaimenin ja yms. kuminivelet vaikuttaa toisissa taas ei.
Oma 250 D vm -85, ajettu 220 tkm ei kärsi em ongelmista, joku -88 taas kärsii
Tähän ongelmaan on sitten tullut ratkaisuna kaksimassa vauhtipyörä jonka jousituksen väliin nämä jurinat häviävät
Halvin ratkaisu on oikeat vahdevalinnat
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
Ihmettelen. Meikäläisellä ei ole jurissut koskaan, ei ennen eikä jälkeen rättinivelien vaihtamista. Kestää lähteä 20:n vauhdista kolmosella ilman jurinoita.. -90 taisi kuitenkin jo kaksoismassavauhtipyörä olla, eikös se tullut jo -89 faceliftin yhteydessä, vai tuliko?Perttu K kirjoitti:Mitenkäs tuon saisi pois vm. -90 300D:stä. En ole vielä mistään patenttiratkaisua löytänyt. Autokin on aika uusi tuttavuus. Tällä olen ajanut vasta kolme päivää ja jyrisee ihan samalla tavalla kuin aikaisempi 300D vm. -86. Kaupungissa jyrinättömät yli 4-sylinteriset w124:t taitaa olla harvinaisia.
Re: jurina
Voisko olla paineasetelma/kytkinlevy itsellä jurrasi matalaäänisesti 190D. Niissä tai siellä on myös jotkin värinänvaimentimet.perkio kirjoitti:osaako joku kertoa mistä johtuu tasainen jurina aina samalla kierros alueella vedätettäessä(1500krpm)joka vaihteella sama ongelma paitsi ykkösellä.
kyseessä on vanha MB 250D-87 ja ajettu jotain puolimiljoonaa.
Ristikot on uusittu ja rättinivel.