tässä välissä vaikka laatikossa ei vikoja ollutkaan ja pelasi oikein tarkistin öljyt eikä tikku kastunut ollenkaan, merkki nousi oikeaan kohtaan vasta kun lisäsi öljyä 1.3L

nyt on kuukauden päivät pelannut kunnes useampi päivä sitten yhtäkkiä alkoi ilmetä välivapaita kiihdyttäessä. ensimmäinen ilmeni kun normaalisti kiihdytin liikennevaloista niin 2 -> 3 vaihdossa katkaisi vedon, nakkasi kiekat tappiin ja vasta sitten meni vaihde päälle. tämän episodin jälkeen pelasi taas noin viikon täysin normaalisti kunnes nyt on joka aamu alkanut kylmänä tekemään tuota eli isommalle vaihdossa käyttää vetoa pois päältä, kiekat nousee ja sitten rykäsee isomman vaihteen silmään sekä kierroksetkin on 1000 korkeammat ennen lämpeämistä

tarkennettuna eli jos lämpimänä lähtee kiihdyttään vaikka kakkosella ja kierrokset on 1500 kieppeillä niin veto alkaa heti kun painaa kaasua mutta kylmällä koneella kun kierrokset on 1500 ja painaa kaasua niin veto alkaa vasta 2500 ja siinä välissä on pelkkää tyhjää

tämän kyllä varmaan selittänee yksinkertaisesti se että kun juuri äsken tarkistin taas öljyt niin tikku on ihan kuiva

enteileeköhän lopun alkua vai onko tuolle mitään järkevää tehtävissä? paineiden nostolla tuskin on mitään hyötyä kun ei luista ja öljyjäkään ei viitsi alkaa vain siinä mielessä vaihtamaan JOS saattaisi auttaa, sekin huvi kuitenkin maksaa melkein puolet uudesta laatikosta.