124 mallin mersusta ilmeisesti perä hajos. Auttakaa!

Vaihteistot, perä, kardaani, vetoakseli.
Katso myös W201
Rässi66
Viestit: 4750
Liittynyt: 30.9.2005 1:04
Paikkakunta: Wempääwä

Viesti Kirjoittaja Rässi66 »

Se pittää sitte särkiä paikoilleen jos ei ymmärrä lähtiä muuten.
Pro HVM
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

seppokotilainen kirjoitti:olempa mekassakin vieraillut.... on muuten älyttömän hyvä sivusto tämä onko ylläpito ihan talkoo periatteella
Kiitos kehuista. :D Talkoillahan tässä mennään.
Avatar
jone77
Viestit: 589
Liittynyt: 18.2.2006 18:02
Paikkakunta: nivala

Viesti Kirjoittaja jone77 »

Eki87 kirjoitti:No nyt on koko aamupäivä rysketty ja hakattu ja väännetty mutta ei liiku mihinkään...

Ja kun sanoitte että pitää käyttää riittävää jatkoa ja lämmittää.. Toholla lämmitettiin ihan reippaasti ja vartena käytettiin rautakankea.. mutta kanki otti ja väänty... :? Millä yleensä kiskotte tollaset pultit mitkä ei lähe ei sitten millään.. :?
toholla :?: :roll: eiku kaasupilleillä aika isolla se mutteri punaiseksi ei akselia ni johan irtoo tai sitten kunnon pulttari ei mitään kitti sarjan 30 € pilipali pulttaria niillä ei saa muutako pahan mielen ( ei provo)
iloisest elää pitää vaik päivää vähemmän
Avatar
Eki87
Perho-ope
Viestit: 394
Liittynyt: 11.12.2006 16:02
Paikkakunta: Siellä sun täällä Pohjois-Savossa

Viesti Kirjoittaja Eki87 »

No nyt on se mutteri irti.. kolmena osana.. :?

Huomenissa alkaa riehuminen perän puolella jahka saan työkalut..
Omat pirssit:
W124 200D -88
W124 200D -88 (taksi malli) käyttöautona

Muut pihassa olevat pirssit:
Volvo 740 GLE Turbodiesel -88
Volvo 164 E -74 3.0 Megasquirt
Avatar
Eki87
Perho-ope
Viestit: 394
Liittynyt: 11.12.2006 16:02
Paikkakunta: Siellä sun täällä Pohjois-Savossa

Viesti Kirjoittaja Eki87 »

No nyt on sitten vetoakseli vaihettu ja auto ei edelleenkään liiku!!

Eli tais tulla lisää hintaa.. Nyt varmaan on enää vaihtoehtona että se on se perä paskana... :(
Omat pirssit:
W124 200D -88
W124 200D -88 (taksi malli) käyttöautona

Muut pihassa olevat pirssit:
Volvo 740 GLE Turbodiesel -88
Volvo 164 E -74 3.0 Megasquirt
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29363
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Vetoakselin näkee onko se poikki. :roll:
Jos on, se on kahtena kappaleena, oikeasti poikki.
Avatar
Jiitek
aktiivimeseläinen
Viestit: 2352
Liittynyt: 18.12.2005 11:10
Paikkakunta: Oulunseutu

Viesti Kirjoittaja Jiitek »

Eki87 kirjoitti:Nyt varmaan on enää vaihtoehtona että se on se perä paskana... :(

Näin on. Onneksi on helppo homma vaihtaa.

Edit:XXXX
Viimeksi muokannut Jiitek, 23.12.2006 12:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Eki87
Perho-ope
Viestit: 394
Liittynyt: 11.12.2006 16:02
Paikkakunta: Siellä sun täällä Pohjois-Savossa

Viesti Kirjoittaja Eki87 »

Nyt on sitten perä murikka irti ja uuskin jo autotallissa...

Huomattiin veljen kanssa että sitä mötikkää ois voinu käyttää helistimenä.. :lol: Ja kun pyöritteli siitä kardaaniin tulevasta tapista niin välillä jumitti kohilleen ja miltei koko ajan rutis... :)

No huomenna uus paikalleen ja sit taas koetetaan liikkeelle, jos se nyt liikkus.. 8)
Omat pirssit:
W124 200D -88
W124 200D -88 (taksi malli) käyttöautona

Muut pihassa olevat pirssit:
Volvo 740 GLE Turbodiesel -88
Volvo 164 E -74 3.0 Megasquirt
Avatar
veppe
Mekka-master
Viestit: 1715
Liittynyt: 02.10.2005 14:42
Paikkakunta: Tikkakoski

Viesti Kirjoittaja veppe »

veppe kirjoitti:
Oisko kuitenkin perästä mennyt ensin keskitappi, ja se sitten pyöriskelee siellä perässä ja jumittaa perää ja varmaan jo ehtinyt tehdä tuhojaankin :roll:
:roll: :lol:
Avatar
Jiitek
aktiivimeseläinen
Viestit: 2352
Liittynyt: 18.12.2005 11:10
Paikkakunta: Oulunseutu

Viesti Kirjoittaja Jiitek »

veppe kirjoitti:
veppe kirjoitti:
Oisko kuitenkin perästä mennyt ensin keskitappi, ja se sitten pyöriskelee siellä perässä ja jumittaa perää ja varmaan jo ehtinyt tehdä tuhojaankin :roll:
:roll: :lol:
Oho, sori. En lukenut koko topicia, pikaisesti vain vastasin. Lautaspyöräpari kannattaa säästää jollei hampaat ole kovin ottaneet itteensä, todennäköisesti kyllä ovat.
Avatar
Eki87
Perho-ope
Viestit: 394
Liittynyt: 11.12.2006 16:02
Paikkakunta: Siellä sun täällä Pohjois-Savossa

Viesti Kirjoittaja Eki87 »

No nyt on uus perä paikallaan ja liikkuu kuin unelma..

Tästä saan ainoastaan kiittää Aki P:tä.. :boing_boing:
Omat pirssit:
W124 200D -88
W124 200D -88 (taksi malli) käyttöautona

Muut pihassa olevat pirssit:
Volvo 740 GLE Turbodiesel -88
Volvo 164 E -74 3.0 Megasquirt
Tomi S.
Viestit: 810
Liittynyt: 03.11.2005 17:38
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja Tomi S. »

Eki87 kirjoitti:No nyt on koko aamupäivä rysketty ja hakattu ja väännetty mutta ei liiku mihinkään...

Ja kun sanoitte että pitää käyttää riittävää jatkoa ja lämmittää.. Toholla lämmitettiin ihan reippaasti ja vartena käytettiin rautakankea.. mutta kanki otti ja väänty... :? Millä yleensä kiskotte tollaset pultit mitkä ei lähe ei sitten millään.. :?
Mulla oli sama ongelma vetarin vaihdossa. Ei auennut pyssyllä, eikä millään jatkovarsilla. Mutterin pistin sit päreiksi porakoneella ja muutamalla metalliterällä. :roll: :lol:
- MB R129 500SL
- MB W176 180cdi AMG Sport
- Range Rover Velar D300 First Edition
Avatar
kekkila
Viestit: 96
Liittynyt: 14.11.2006 10:56

Viesti Kirjoittaja kekkila »

Eki87 kirjoitti:No nyt on uus perä paikallaan ja liikkuu kuin unelma..

Tästä saan ainoastaan kiittää Aki P:tä.. :boing_boing:

mistä muuten hommasit perän, ja paljonko kustanti?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 voimansiirto”