124 mallin mersusta ilmeisesti perä hajos. Auttakaa!
tohollaEki87 kirjoitti:No nyt on koko aamupäivä rysketty ja hakattu ja väännetty mutta ei liiku mihinkään...
Ja kun sanoitte että pitää käyttää riittävää jatkoa ja lämmittää.. Toholla lämmitettiin ihan reippaasti ja vartena käytettiin rautakankea.. mutta kanki otti ja väänty...Millä yleensä kiskotte tollaset pultit mitkä ei lähe ei sitten millään..
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
iloisest elää pitää vaik päivää vähemmän
- Eki87
- Perho-ope
- Viestit: 394
- Liittynyt: 11.12.2006 16:02
- Paikkakunta: Siellä sun täällä Pohjois-Savossa
No nyt on sitten vetoakseli vaihettu ja auto ei edelleenkään liiku!!
Eli tais tulla lisää hintaa.. Nyt varmaan on enää vaihtoehtona että se on se perä paskana...![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Eli tais tulla lisää hintaa.. Nyt varmaan on enää vaihtoehtona että se on se perä paskana...
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Omat pirssit:
W124 200D -88
W124 200D -88 (taksi malli) käyttöautona
Muut pihassa olevat pirssit:
Volvo 740 GLE Turbodiesel -88
Volvo 164 E -74 3.0 Megasquirt
W124 200D -88
W124 200D -88 (taksi malli) käyttöautona
Muut pihassa olevat pirssit:
Volvo 740 GLE Turbodiesel -88
Volvo 164 E -74 3.0 Megasquirt
- Eki87
- Perho-ope
- Viestit: 394
- Liittynyt: 11.12.2006 16:02
- Paikkakunta: Siellä sun täällä Pohjois-Savossa
Nyt on sitten perä murikka irti ja uuskin jo autotallissa...
Huomattiin veljen kanssa että sitä mötikkää ois voinu käyttää helistimenä..
Ja kun pyöritteli siitä kardaaniin tulevasta tapista niin välillä jumitti kohilleen ja miltei koko ajan rutis...
No huomenna uus paikalleen ja sit taas koetetaan liikkeelle, jos se nyt liikkus..![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Huomattiin veljen kanssa että sitä mötikkää ois voinu käyttää helistimenä..
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
No huomenna uus paikalleen ja sit taas koetetaan liikkeelle, jos se nyt liikkus..
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Omat pirssit:
W124 200D -88
W124 200D -88 (taksi malli) käyttöautona
Muut pihassa olevat pirssit:
Volvo 740 GLE Turbodiesel -88
Volvo 164 E -74 3.0 Megasquirt
W124 200D -88
W124 200D -88 (taksi malli) käyttöautona
Muut pihassa olevat pirssit:
Volvo 740 GLE Turbodiesel -88
Volvo 164 E -74 3.0 Megasquirt
Oho, sori. En lukenut koko topicia, pikaisesti vain vastasin. Lautaspyöräpari kannattaa säästää jollei hampaat ole kovin ottaneet itteensä, todennäköisesti kyllä ovat.veppe kirjoitti:veppe kirjoitti:
Oisko kuitenkin perästä mennyt ensin keskitappi, ja se sitten pyöriskelee siellä perässä ja jumittaa perää ja varmaan jo ehtinyt tehdä tuhojaankin![]()
Mulla oli sama ongelma vetarin vaihdossa. Ei auennut pyssyllä, eikä millään jatkovarsilla. Mutterin pistin sit päreiksi porakoneella ja muutamalla metalliterällä.Eki87 kirjoitti:No nyt on koko aamupäivä rysketty ja hakattu ja väännetty mutta ei liiku mihinkään...
Ja kun sanoitte että pitää käyttää riittävää jatkoa ja lämmittää.. Toholla lämmitettiin ihan reippaasti ja vartena käytettiin rautakankea.. mutta kanki otti ja väänty...Millä yleensä kiskotte tollaset pultit mitkä ei lähe ei sitten millään..
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
- MB R129 500SL
- MB W176 180cdi AMG Sport
- Range Rover Velar D300 First Edition
- MB W176 180cdi AMG Sport
- Range Rover Velar D300 First Edition