automaatti laatikko
automaatti laatikko
300tdt vm90 pakki hävis niin pitäis laatikko irroittaa onko siinä mitään jippoja mitä pitäis hoksata. turbiini ilmeisesti ensin irti mite lähtee.
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Joo turpaani jää purettaessa lotjuun, eli kuus ruuvia vetolevyn reunoilta auki. Se on sitten vähän paikasta ja vehkeistä kiinni, että onko helpompi nostaa konekin pois ja katkoo irrallaan, vai ottaa vaan laatikko alta. Sitten kun laatikko on irti, niin ymmärtääkseni turpiini veetään varoen pois ja sen takaa öljypumppu ja sieltä pitäs löytyä liki seuraavaks pakkimäntä. Kasatessa pitää olla huolissaan että turpiinin kaulan lokoset natsaa laatikossa oleviin, että painuu kivutta pohjaan. Muuten särkyy kun punoo kii koneeseen.
Touhottajalla vois olla seleventäviä kuvia ja tiatoo, härneepäs miestä asialla.
Touhottajalla vois olla seleventäviä kuvia ja tiatoo, härneepäs miestä asialla.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Jos en väärin muista niin 722.3 laatikko painoi jonkun 60kg? Olihan tässä tuo 722.3 laatikko
Tuossa vielä topicci jossa oli keskustelua
Petehri kirjoitti:722.3 isolaatikko painaa ilman turbiinia 55kg, V8 koneisen laatikot noin 5kg enemmän.
http://mese.fi/forum/viewtopic.php?t=25 ... atin+painoMika.T kirjoitti:Ja turbiini ~10kg
Tuossa vielä topicci jossa oli keskustelua
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
se tuluppa on tuossa kuvan vasemmassa laidassa oleva, osin näkyvä aukko, mikä on 124:ssa paljon pienempi n. 60mm kanttiinsa oleva aukko ja se tuluppa on aina melekosen mönjän peitossa
otat sieltä ensin ne kuusi ruuvia irti ja sitten vasta kartaani, vaihteen siirtotanko, johot askin kupeesta, ohjauspaine vaijeri kaasuvivustosta, modulaattorin letku koneen päästä, sitten lasket öljyt pois turbiinista (momenttinmuunnin) ja askista, sitten otat laatikon öljyn lauhuttimen (lämmitin) putket askista irti ja heti paketoit ne panjon päät muoviin (puhista panjot ennen irrotusta huolellisesti) ja nyt kun jäi vielä laatikon mittatikkun tuenta koneeseen kiinni niin irrota sekin
sitten kun kaikki muut on irti viimesenä otat sitten lootan kehältä kaikki ruuvit pois ja taishan se takapään tukipalkkikin irrottaa ennen kun pääs lootan kehältä irrottellee ylimmäisiä ruuveja pois
jotenkin näin se meni
ja se kuva vielä
kuva 126:sta
otat sieltä ensin ne kuusi ruuvia irti ja sitten vasta kartaani, vaihteen siirtotanko, johot askin kupeesta, ohjauspaine vaijeri kaasuvivustosta, modulaattorin letku koneen päästä, sitten lasket öljyt pois turbiinista (momenttinmuunnin) ja askista, sitten otat laatikon öljyn lauhuttimen (lämmitin) putket askista irti ja heti paketoit ne panjon päät muoviin (puhista panjot ennen irrotusta huolellisesti) ja nyt kun jäi vielä laatikon mittatikkun tuenta koneeseen kiinni niin irrota sekin
sitten kun kaikki muut on irti viimesenä otat sitten lootan kehältä kaikki ruuvit pois ja taishan se takapään tukipalkkikin irrottaa ennen kun pääs lootan kehältä irrottellee ylimmäisiä ruuveja pois
jotenkin näin se meni
ja se kuva vielä
kuva 126:sta
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
ei tartte tukkeeouti2 kirjoitti:en tiedä mikä laatikko siellä on. Pitääkö moottori tukea jotenkin: En kyllä hoksaa sitä tulppaa mistä turbiini löysätään saako sen kun ottaa startin pois niin sitä kautta.
voihan siellä olla jokin peltikin niinku 126:ssa mutta kyllä siellä sellanen aukko kumminkin on, mutta voithan sorkkia sen startin reijjästäkin koska startin kiinnitys ruuvit on kumminkin irrotettava, mutta ota ny jokin harja ja vetele sillä sittaantunu lika pois siitä edestä sieltä ne ruuvit on kumminkin helepoin irrottaa
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
Touhon kuvas keskellä ihan vasemmalla on se reikä jota pitää ettiä
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Mulla jeesaa lootan yläpulttien kanssa ku irrottaa lukkopellin ja syylärin ja korsteenin yms. ja nostaa konetta kannakkeiltaan eteenpäin ja nokka ylös. Eipä se taitas ketrakki muuten pois tullakaan. Kyseessä kuutospensatenava, liekö tiiselilankussa eri väljää ja omanlaiset konstisa.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.