
Paikalta kun lähtee niin silloin ei tota ilmene eikä isoissa vauhdeissa,vain silloin kun vauhti on pieni noin 20-50 km/h ja vain tasakaasulla kun lähdet kiihdyttää.Mukavalta tuo ei tunnu kun koko auto heilahtaa.
Oiskohan mahdollista että loota laittais pienempää silmään vasta kun kaasua painat, ja siitä johtuu nykäsy ? Tuntuuko se yhtään samanlaiselta kuin esim. KD-Nykäsy ?EzKo kirjoitti:Ilmenee aina kun tulet esimerkiksi risteykseen pienellä tasakaasulla niin siitä kun laittaa lisää kaasua niin auto rytkähtää...ihan kun jossain olis väljääihan saletti liittyy jotenkin voimansiirtoon...
Paikalta kun lähtee niin silloin ei tota ilmene eikä isoissa vauhdeissa,vain silloin kun vauhti on pieni noin 20-50 km/h ja vain tasakaasulla kun lähdet kiihdyttää.Mukavalta tuo ei tunnu kun koko auto heilahtaa.
Liittyykö se KD-nykäisy kardaaniin ?Malm kirjoitti:Oiskohan mahdollista että loota laittais pienempää silmään vasta kun kaasua painat, ja siitä johtuu nykäsy ? Tuntuuko se yhtään samanlaiselta kuin esim. KD-Nykäsy ?EzKo kirjoitti:Ilmenee aina kun tulet esimerkiksi risteykseen pienellä tasakaasulla niin siitä kun laittaa lisää kaasua niin auto rytkähtää...ihan kun jossain olis väljääihan saletti liittyy jotenkin voimansiirtoon...
Paikalta kun lähtee niin silloin ei tota ilmene eikä isoissa vauhdeissa,vain silloin kun vauhti on pieni noin 20-50 km/h ja vain tasakaasulla kun lähdet kiihdyttää.Mukavalta tuo ei tunnu kun koko auto heilahtaa.
-Risto
No ei liity kun siihen että loota laittaa pienempää silmäänEzKo kirjoitti:Liittyykö se KD-nykäisy kardaaniin ?Malm kirjoitti:Oiskohan mahdollista että loota laittais pienempää silmään vasta kun kaasua painat, ja siitä johtuu nykäsy ? Tuntuuko se yhtään samanlaiselta kuin esim. KD-Nykäsy ?EzKo kirjoitti:Ilmenee aina kun tulet esimerkiksi risteykseen pienellä tasakaasulla niin siitä kun laittaa lisää kaasua niin auto rytkähtää...ihan kun jossain olis väljääihan saletti liittyy jotenkin voimansiirtoon...
Paikalta kun lähtee niin silloin ei tota ilmene eikä isoissa vauhdeissa,vain silloin kun vauhti on pieni noin 20-50 km/h ja vain tasakaasulla kun lähdet kiihdyttää.Mukavalta tuo ei tunnu kun koko auto heilahtaa.
-Risto![]()
joo...vaiva on edelleen voimassa.
Ei heilu vinksvonks vaan pikemminkin tuntuu että auto menee keskeltä kahtiaMalm kirjoitti:
EeEe...onko tuo sun "rytkäsy" siis että koko auto heiluu vinksvonks? Vähä niinku bonanza ilmiö ? jos on niin takana taitaapi olla väljää esim. kelkan tyynyt.
-Risto
Jaa, siellä taitaa olla joku kartaanipeikko sitten juoksemassa kartaanin päällä joka onnessaan nauttii hidastuvasta kartaanin vauhdista ja ei sitten tajua kiihdytyksessä kiihdyttää omia juoksuaskeliaan jolloin sen pää kolahtaa kartaanitunneliin KOPS. Pikkasen niinku nuo tukkimiehetkin kilpailee tuossa juoksussa, emmie muuta tähän hätään keksiEzKo kirjoitti:Ei heilu vinksvonks vaan pikemminkin tuntuu että auto menee keskeltä kahtiaMalm kirjoitti:
EeEe...onko tuo sun "rytkäsy" siis että koko auto heiluu vinksvonks? Vähä niinku bonanza ilmiö ? jos on niin takana taitaapi olla väljää esim. kelkan tyynyt.
-Risto
Öööööö...alkaa tää vaiva olla kiusallista tasoaEzKo kirjoitti:
Onkos kellään hajua mitä maksaa korjaus ? tai sitten jostain käytetty samanlainenmitäs jos sekin on väljä
Tais olla se väljyys tasauspyörästössä, dealer tietää paremmin ku mä. Joo...vaihtoehto VEHO jää auttamattomasti pois näistä karkeloistaRässi66 kirjoitti:Mistähää kohti se on väljä?
Niitä keskitappejahan on hitsailtu kyllä.
Helepoin konsti on vaihtaa koko murikka toiseen.
Melekeen käytetty ainua vaihtoehto, veholaiset maksaa kuulemma pikkaasen.