Kyllä puskuri täytyy irroittaa mutta eihäs se ole iso homma, paitsi keski kiinnitys mutterit on syvällä ja siihen on erikoistyökalu olemassa ja löytyisi pakista. Tuskin on välttämätöntä koodailla.
S212 laitoin itse koukun. Homma helppo, takapuskuri irti ja takakontin pohjan kaikki verhoilut pois. Sitten työnnetään aisat runkopalkkien sisään ja kiristetään paikoilleen. Ainaki omassa mukana tulleessa westfalian sarjassa oli pistoke ja sulakerasia jotka liitettiin taka-samiin plug and play. Auto tunnistaa sen jälkeen jos vetokoukun pistokkeeseen on liitetty jotain jolloin taka parkkitutkat, kuolleenkulmanavustin kytkeytyvät pois ja perävaunun vakautin kytkeytyy päälle.
Kyllä täytyy köyhän alkaa ite koukkua asentelemaan paliinilla 100 euroa tunti) ja aikaa menee kuulemma 4-6 tuntia.
Vaikka mulla menee varmasti tuplaten ennemmän aikaa pääsen silti palkoille
Se keskiruuvien erikoistyökalu olisko mahdollista saada kuvaa Voisin askarrella sellaisen valmiiksi.
Moi
Koukun asennuksessa taisi mennä kuutisen tuntia ensikertalaiselta joten ei paha homma ollenkaan tuskaisinta taisi olla saada sähköliittimet kytkettyä autoon.
tää on mun versio pitkästähylsystä niihin keskimmäisiin ruuveihin