Antsan 200 NGT official..
Antsan 200 NGT official..
Jatketaan tässä niin ei olla yhden aiheen otsikon alla.
Eli huohotin jäässä tarinat löytyy tuolta…
http://mese.fi/forum/viewtopic.php?p=783077#p783077
Ja sitten seuraava ongelma…tai mikään ongelma, vaan kilsojen mukaan tuleva remppa, eli laturin hiilet….
Viikko sitten väläytti ekan kerran akun kuvaa näytöllä, ja se oli ja meni.
Vaan juuri hetki sitten kun ajelin suolakaivokselta kotiin päin tuli sama akun kuva näyttöön, ja elmi näytti jännitteeksi 11.6V eli ei lataa huonostikaan. No ilman valoja niin pitkälti kuin pääsee kohti kotia, ja virta riitti kuin riittikin talliin asti.
Pitkällä raudalla kopsautus laturiin ja sehän lähti lataamaan. Eli tällä wanhanliiton diagnostiikkatesterillä tulkiten hiilet on loppu.
No aamulla jatkuu ja koitan saada laturin irti ja näppiin että selviää onko näin, ja mistä hiilet lauantaina?..
Eli huohotin jäässä tarinat löytyy tuolta…
http://mese.fi/forum/viewtopic.php?p=783077#p783077
Ja sitten seuraava ongelma…tai mikään ongelma, vaan kilsojen mukaan tuleva remppa, eli laturin hiilet….
Viikko sitten väläytti ekan kerran akun kuvaa näytöllä, ja se oli ja meni.
Vaan juuri hetki sitten kun ajelin suolakaivokselta kotiin päin tuli sama akun kuva näyttöön, ja elmi näytti jännitteeksi 11.6V eli ei lataa huonostikaan. No ilman valoja niin pitkälti kuin pääsee kohti kotia, ja virta riitti kuin riittikin talliin asti.
Pitkällä raudalla kopsautus laturiin ja sehän lähti lataamaan. Eli tällä wanhanliiton diagnostiikkatesterillä tulkiten hiilet on loppu.
No aamulla jatkuu ja koitan saada laturin irti ja näppiin että selviää onko näin, ja mistä hiilet lauantaina?..
Re: Antsan 200 NGT official..
Mitäs sitä Toyotamies korjailisi ellei työmatkamersua…
Viime yönä 1.27 tuli Eemelin näyttöön pahaenteinen punainen akun kuva. Puhelimesta scanneri auki joka kertoi jännitteeksi 11.8 volttia.
Ei kun pysäkille ja tarkistus onko hihna paikallaan. On. Laturi siis moro.
Siitä sitten ilman valoja ja kaikki kulutus minimissään kohti kotia. Hetken päästä sammui radio ja sen näyttö. Viimeiset 10 kilsaa oli pimeää, joten oli pakko laittaa lyhkäset päälle.
Virta riitti kuin riittikin kotiin asti ja tallissa oli vielä 11.4 volttia akussa jännitettä.
Pieni kopsautus laturiin ja sehän alkoi lataamaan. Hetken. Eli hiilet loppu.
No laturi ulos…
Ja hiilisilta irti. Kyllä. loppu ovat.
No mistä hiilet? mietin jo pielavetistä, eli hieman antaa tilauksesta löysää.
Ei löydy kuuklella ei oikein millään. Säätimen numero sensijaan toi yllätyksen.
Google kertoi että ihan LPR motonetissa semmoinen olisi. Heidän haullaan ei löytynyt yhtään hiilisiltaa, eikä mitään muutakaan autoihin liittyvää hiili, ja jännitteensäädintä.
Sinne siis ja varaosa myyjä naputtelee konetta vakavan näköisenä ja sanoo että ei löydy ei.
Näytön puhelimestani että tämän mukaan on. No siitä numerot ja hakemaan säädin.
Joo. Ei näytä samalta sanoo myyjä. Hieman siinä eroa oli mutta se olikin tarvike.
-mutta hiilet tähän olisi.
Käy nekin. Sanoin ja poistuin 1.99€ maksavat hiilet taskussa kohti Lemiä…
Vanhat hiilet porattu irti ja toinen uusi paikallaan..
Ja läjässä menossa paikoilleen. Kumma kyllä. Laturilla on merkitystä kumminpäin sen asentaa jalkaansa…:D
Mutta siellä on. Hihnakin löysi reittinsä ja lataa…14.7V
Viime yönä 1.27 tuli Eemelin näyttöön pahaenteinen punainen akun kuva. Puhelimesta scanneri auki joka kertoi jännitteeksi 11.8 volttia.
Ei kun pysäkille ja tarkistus onko hihna paikallaan. On. Laturi siis moro.
Siitä sitten ilman valoja ja kaikki kulutus minimissään kohti kotia. Hetken päästä sammui radio ja sen näyttö. Viimeiset 10 kilsaa oli pimeää, joten oli pakko laittaa lyhkäset päälle.
Virta riitti kuin riittikin kotiin asti ja tallissa oli vielä 11.4 volttia akussa jännitettä.
Pieni kopsautus laturiin ja sehän alkoi lataamaan. Hetken. Eli hiilet loppu.
No laturi ulos…
Ja hiilisilta irti. Kyllä. loppu ovat.
No mistä hiilet? mietin jo pielavetistä, eli hieman antaa tilauksesta löysää.
Ei löydy kuuklella ei oikein millään. Säätimen numero sensijaan toi yllätyksen.
Google kertoi että ihan LPR motonetissa semmoinen olisi. Heidän haullaan ei löytynyt yhtään hiilisiltaa, eikä mitään muutakaan autoihin liittyvää hiili, ja jännitteensäädintä.
Sinne siis ja varaosa myyjä naputtelee konetta vakavan näköisenä ja sanoo että ei löydy ei.
Näytön puhelimestani että tämän mukaan on. No siitä numerot ja hakemaan säädin.
Joo. Ei näytä samalta sanoo myyjä. Hieman siinä eroa oli mutta se olikin tarvike.
-mutta hiilet tähän olisi.
Käy nekin. Sanoin ja poistuin 1.99€ maksavat hiilet taskussa kohti Lemiä…
Vanhat hiilet porattu irti ja toinen uusi paikallaan..
Ja läjässä menossa paikoilleen. Kumma kyllä. Laturilla on merkitystä kumminpäin sen asentaa jalkaansa…:D
Mutta siellä on. Hihnakin löysi reittinsä ja lataa…14.7V
Re: Antsan 200 NGT official..
Tässä vielä kuva topicin tähdestä…
Ja ledibaarit asentui noin. Paitsi ylempi on sittemmin hypännyt pykälän ylöspäin.
Ja ledibaarit asentui noin. Paitsi ylempi on sittemmin hypännyt pykälän ylöspäin.
Re: Antsan 200 NGT official..
Eilis aamuna oli pirtsakka pakkanen ja yöllä oli ollunna reipas 30 tms. Tippistartti osoitti olevansa haavoittuvainen tuossa kohtaa. Eli ensin hörähti ja sitten oisi saanut sahata vaikka akun tyhjäksi.
Kolmannen yrityksen jälkeen harkitsin jo apuvirtaa tms. mutta 5V codriver sanoi takapenkiltä että kokeile vielä kerran. Hetki odotusta, avaimen kääntö ja käyntiin.
Paljonkohan tuossa on puristuksia? Jotain 9. Pintaan kaiketi.
Kolmannen yrityksen jälkeen harkitsin jo apuvirtaa tms. mutta 5V codriver sanoi takapenkiltä että kokeile vielä kerran. Hetki odotusta, avaimen kääntö ja käyntiin.
Paljonkohan tuossa on puristuksia? Jotain 9. Pintaan kaiketi.
-
- Viestit: 364
- Liittynyt: 09.9.2020 23:09
- Paikkakunta: Pirkanmaa
Re: Antsan 200 NGT official..
Bj Andy kirjoitti: ↑08.1.2022 17:16 Mitäs sitä Toyotamies korjailisi ellei työmatkamersua…
Viime yönä 1.27 tuli Eemelin näyttöön pahaenteinen punainen akun kuva. Puhelimesta scanneri auki joka kertoi jännitteeksi 11.8 volttia.
Ei kun pysäkille ja tarkistus onko hihna paikallaan. On. Laturi siis moro.
Siitä sitten ilman valoja ja kaikki kulutus minimissään kohti kotia. Hetken päästä sammui radio ja sen näyttö. Viimeiset 10 kilsaa oli pimeää, joten oli pakko laittaa lyhkäset päälle.
Virta riitti kuin riittikin kotiin asti ja tallissa oli vielä 11.4 volttia akussa jännitettä.
Pieni kopsautus laturiin ja sehän alkoi lataamaan. Hetken. Eli hiilet loppu.
No laturi ulos…
Ja hiilisilta irti. Kyllä. loppu ovat.
No mistä hiilet? mietin jo pielavetistä, eli hieman antaa tilauksesta löysää.
Ei löydy kuuklella ei oikein millään. Säätimen numero sensijaan toi yllätyksen.
Google kertoi että ihan LPR motonetissa semmoinen olisi. Heidän haullaan ei löytynyt yhtään hiilisiltaa, eikä mitään muutakaan autoihin liittyvää hiili, ja jännitteensäädintä.
Sinne siis ja varaosa myyjä naputtelee konetta vakavan näköisenä ja sanoo että ei löydy ei.
Näytön puhelimestani että tämän mukaan on. No siitä numerot ja hakemaan säädin.
Joo. Ei näytä samalta sanoo myyjä. Hieman siinä eroa oli mutta se olikin tarvike.
-mutta hiilet tähän olisi.
Käy nekin. Sanoin ja poistuin 1.99€ maksavat hiilet taskussa kohti Lemiä…
Vanhat hiilet porattu irti ja toinen uusi paikallaan..
Ja läjässä menossa paikoilleen. Kumma kyllä. Laturilla on merkitystä kumminpäin sen asentaa jalkaansa…:D
Mutta siellä on. Hihnakin löysi reittinsä ja lataa…14.7V
Sait yläkautta vaihettua? Miten tuossa om 642 lienee näyttää ahtaalta.. punainen kuva mittaristossa.. 11.2 lataus
Ex Toyota Celica 2.0 Gti -92 vm
Ex Subaru legacy
Ex S203 220cdi
Ex S212 250cdi
Ex Volvo V70 Ocean Race
Ex Mersu W211 320cdi 4matic
Ex Volvo s60 2.4D
Ex Mersu w202 c180vm 94
Ex Mersu w201 190d vm 90
Ex w212 350cdi 4 matic
Nykyiset:
Mercedes s203 c30 amg
Ex Subaru legacy
Ex S203 220cdi
Ex S212 250cdi
Ex Volvo V70 Ocean Race
Ex Mersu W211 320cdi 4matic
Ex Volvo s60 2.4D
Ex Mersu w202 c180vm 94
Ex Mersu w201 190d vm 90
Ex w212 350cdi 4 matic
Nykyiset:
Mercedes s203 c30 amg
Re: Antsan 200 NGT official..
Jos om642 tämmöisessä 212 korimallissa on vaihto huomattavasti työläämpi kuin 4syl bensaan. Ensimmäiselle kertaa saa varata aikaa reilusti kun vaihtaa, flektit yms purettava pois
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
-
- Viestit: 364
- Liittynyt: 09.9.2020 23:09
- Paikkakunta: Pirkanmaa
Re: Antsan 200 NGT official..
Selvä tilasin jo laturin autodocista vaihdan viikonloppuna..
Ex Toyota Celica 2.0 Gti -92 vm
Ex Subaru legacy
Ex S203 220cdi
Ex S212 250cdi
Ex Volvo V70 Ocean Race
Ex Mersu W211 320cdi 4matic
Ex Volvo s60 2.4D
Ex Mersu w202 c180vm 94
Ex Mersu w201 190d vm 90
Ex w212 350cdi 4 matic
Nykyiset:
Mercedes s203 c30 amg
Ex Subaru legacy
Ex S203 220cdi
Ex S212 250cdi
Ex Volvo V70 Ocean Race
Ex Mersu W211 320cdi 4matic
Ex Volvo s60 2.4D
Ex Mersu w202 c180vm 94
Ex Mersu w201 190d vm 90
Ex w212 350cdi 4 matic
Nykyiset:
Mercedes s203 c30 amg
Re: Antsan 200 NGT official..
Mitä yläpuolella ikinä onkaan, niin rohkeasti irti. Tuossakin oli ohjaustehostin mutta sen kun päästi lohkosta irti, niin tilaa tuli kummasti lisää.
Mutta ML ässä sisälokkarin irroitus antoi laturin lähes syliin. Toimisiko sama tuossakin?
Re: Antsan 200 NGT official..
Jihaa.
Ei mennyt tämän pitempään verstaalla, mutta nyt kaasu Eemeli pelaa jälleen. Melkein.
Puolen vuoden seisonnan ja katkenneen ohjaustehostimen säiliön paluu tumpin jälkeen... Tehostin ei toimi. Vikailmoitus näytöllä ja ilmeisesti ajotehostustilassa. Eli paikallaan ollessa jäykkä tai hidas.
Mikähän tuota riivaa. Ja toisaalta onko kukaan avannut tuota tehostajaa? Ettänotta mihin se muuttuva tehostus perustuu? Tuo siis pyörii hihnalla, joten joko se on muuttuva tilavuuksinen, tai sitten ohi virtausta säädetään.
Entä missä tuon valvonta on? Yksinkertaisimmillaan siellä on liitin irti/murtunut moottorijumpassa.
Ei mennyt tämän pitempään verstaalla, mutta nyt kaasu Eemeli pelaa jälleen. Melkein.
Puolen vuoden seisonnan ja katkenneen ohjaustehostimen säiliön paluu tumpin jälkeen... Tehostin ei toimi. Vikailmoitus näytöllä ja ilmeisesti ajotehostustilassa. Eli paikallaan ollessa jäykkä tai hidas.
Mikähän tuota riivaa. Ja toisaalta onko kukaan avannut tuota tehostajaa? Ettänotta mihin se muuttuva tehostus perustuu? Tuo siis pyörii hihnalla, joten joko se on muuttuva tilavuuksinen, tai sitten ohi virtausta säädetään.
Entä missä tuon valvonta on? Yksinkertaisimmillaan siellä on liitin irti/murtunut moottorijumpassa.
Re: Antsan 200 NGT official..
Ja syyllinen taisi selvitä. Hammastangossa oleva Mokkula on kokenut jonniimoisen exoduksen.
Lienee joku converter valve tms.
Lienee joku converter valve tms.
Re: Antsan 200 NGT official..
Se mokkula ei rikkoudu oikeastaan mitenkään muuten kuin siinä jos joudutaan nostamaan moottori pois ja takaisin.
wiimax.fi
Re: Antsan 200 NGT official..
Just niin siinä on käynyt… liitin irti siitä murikasta. Tuskin helposti purkeentuu että saisi käämit juotettua uudelleen.
Jos jollain on joutavaksi jäänyt raidetanko josta tuo löytyy, niin täällä olisi ostaja.
Re: Antsan 200 NGT official..
Jep. Eli Sps venttiili tms. On se joka on nyt muussina. W211 venaa on saatavana ja se on numeroltaan kaiketi A2214600184 ja tätähän on tarvikkeena saatavana vaikka kuinka, mutta taulukon mukaan ei sovi w212 seen.
Viron pojat ja tytöt möi käytettyä venttiiliä ja ilmossa sanottiin että käy, mutta töpseli on hieman eri paikassa kuin alunperin.
Eli onko kenelläkään tietoo notta käykö vaiko eikö? Yksi vauhtoehto on hioa orkkis auki, kolvata töpseli kiinni ja valaa se johonkin epoksiin.
E. W211 sai taas uuden paine-ero anturin dpf:lle.
Viron pojat ja tytöt möi käytettyä venttiiliä ja ilmossa sanottiin että käy, mutta töpseli on hieman eri paikassa kuin alunperin.
Eli onko kenelläkään tietoo notta käykö vaiko eikö? Yksi vauhtoehto on hioa orkkis auki, kolvata töpseli kiinni ja valaa se johonkin epoksiin.
E. W211 sai taas uuden paine-ero anturin dpf:lle.
Re: Antsan 200 NGT official..
Luulen ratkaisseeni arvoituksen.
A2214600184
A2114600184
Ekassa hieman kaapeli vinossa.
No tilaus lähti saksaan ja sittenhän tuo sopivuus selviää.
A2214600184
A2114600184
Ekassa hieman kaapeli vinossa.
No tilaus lähti saksaan ja sittenhän tuo sopivuus selviää.
Re: Antsan 200 NGT official..
Sen verran on näiden kanssa painittu joten ajattelin hauskuuttaa itseäni huumori kyltillä...
Re: Antsan 200 NGT official..
Parametriventtiili tuli ja meni paikalleen. Ja pelaa. Joten tämä on nyt taas kunnossa.
Näköjään meikäläinen on dieselin maailmanmarkkinoiden vaa-ankieliasiakas. kun siinä kohtaa kun kone män mäsäx dieselin hinta lähti nousuun, ja ny samana päivänä kun kaasuvehje tuli kuntoon lähti dieselin hinta laskuun.
Enää ihan vähän yli 2€
Näköjään meikäläinen on dieselin maailmanmarkkinoiden vaa-ankieliasiakas. kun siinä kohtaa kun kone män mäsäx dieselin hinta lähti nousuun, ja ny samana päivänä kun kaasuvehje tuli kuntoon lähti dieselin hinta laskuun.
Enää ihan vähän yli 2€
Re: Antsan 200 NGT official..
https://youtu.be/R4VUp8vwrYQ
[youtube]R4VUp8vwrYQ[/youtube]
Tuli mieleen öljynvaihdon yhteydessä vilkaista huohottimen letkuun…
11tkm työnnetty rempan jälkeen menemään. Etujouset tuli vaihdettua ennen leimaa. Olisi pitäny vaihtaa samalla ne yläpään laakerit mutta kun ei älynny niin ei.
[youtube]R4VUp8vwrYQ[/youtube]
Tuli mieleen öljynvaihdon yhteydessä vilkaista huohottimen letkuun…
11tkm työnnetty rempan jälkeen menemään. Etujouset tuli vaihdettua ennen leimaa. Olisi pitäny vaihtaa samalla ne yläpään laakerit mutta kun ei älynny niin ei.