Huoltoilmaisimen nollaus
Huoltoilmaisimen nollaus
Onkos tuota huoltoonpatistajaa mahdollista saada nollille kotikonstein? ohjekirjassa pyydetään viemään merkkihuoltoon, jos järjestelmä nollautuu vahingossa. Kuinka tällaisen "vahingon" saa aikaan, vai onko testeri ainut vaihtoehto?
"Puhelinnappi" ???
Niitä löytyy ainakin viisi. Mikä niistä?
Ja nollaako se Assyst laskurin saman tien, vai avaakso vasta menun, jota saa valita seuraavaksi mitä asioita tarkastellaan tai nollataan?
Saako muuten mistään näkyviin auton muistissa olevaa huoltolokia ilman testeriä?
Niitä löytyy ainakin viisi. Mikä niistä?
Ja nollaako se Assyst laskurin saman tien, vai avaakso vasta menun, jota saa valita seuraavaksi mitä asioita tarkastellaan tai nollataan?
Saako muuten mistään näkyviin auton muistissa olevaa huoltolokia ilman testeriä?
Iso vaalee E200 CDI (S212)
Pehmennetty Avantgarde E220 CDI (W212)
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
Pehmennetty Avantgarde E220 CDI (W212)
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
- tähtikuljettaja
- Mersuvelho
- Viestit: 1945
- Liittynyt: 05.11.2006 19:30
- Paikkakunta: Lounais-Suomi
Ei kai huoltohistoriaa saa autosta luettua ilman Staria.
Huollon saa kuitattua rattinapeilla vaikkapa MBUSA:n ohjeilla (US-autoille mutta ohjeet käy lähes poikkeuksetta myös ROW-malleille).
www.startekinfo.com
-> MB Workshop Resources
-> Reset Service Indicator
Listalta valitsee omalla autolle sopivan ohjeen.
Huollon saa kuitattua rattinapeilla vaikkapa MBUSA:n ohjeilla (US-autoille mutta ohjeet käy lähes poikkeuksetta myös ROW-malleille).
www.startekinfo.com
-> MB Workshop Resources
-> Reset Service Indicator
Listalta valitsee omalla autolle sopivan ohjeen.