W212 maalin kupliminen ym. ongelmia
W212 maalin kupliminen ym. ongelmia
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
- tähtikuljettaja
- Mersuvelho
- Viestit: 1937
- Liittynyt: 05.11.2006 19:30
- Paikkakunta: Lounais-Suomi
Siis onhan tuossa joku ongelma, liekö tullut tehtaalta tuollaisena vai ei mutta eipä tuon jutun perusteella 212:n laatua voi lähteä väykkyyn vertaamaan.
Moottoriongelmat Delphin kaluston myötä pahemmat kuin väykyssä koskaan mutta nuohan eivät ole 212-korimallin ominaisuus. Muut tyyppiviat aika olemattomia. Tuollaista kuplimista ei ole kyllä missään muualla raportoitu, ei ainakaan ole silmiin osunut (myöskään tuolle hepulle, olisi varmaan referoinut artikkelissaan).
Moottoriongelmat Delphin kaluston myötä pahemmat kuin väykyssä koskaan mutta nuohan eivät ole 212-korimallin ominaisuus. Muut tyyppiviat aika olemattomia. Tuollaista kuplimista ei ole kyllä missään muualla raportoitu, ei ainakaan ole silmiin osunut (myöskään tuolle hepulle, olisi varmaan referoinut artikkelissaan).
Taksipuolella ei ole yhessäkään 212:ssa tuommosta kuplimista tullut vastaan :O
Suutinongelmia kylläkin, mutta mersuhan vaihtelee ne bossilaisiin takasin huollon yhteydessä jos ongelmia on ollut.
Muutaman turbiinin olen kuullut vaihettavan myös.. 211 facelifti oli huomattavan paljon parempi auto kaikin puolin ja omaan silmään paremman näköinenkin 320tkm ajettiin semmoisella eikä ongelmia ollut kertaakaan.
Suutinongelmia kylläkin, mutta mersuhan vaihtelee ne bossilaisiin takasin huollon yhteydessä jos ongelmia on ollut.
Muutaman turbiinin olen kuullut vaihettavan myös.. 211 facelifti oli huomattavan paljon parempi auto kaikin puolin ja omaan silmään paremman näköinenkin 320tkm ajettiin semmoisella eikä ongelmia ollut kertaakaan.
Alle puolta miljoonaa kilometriä ei lasketa.
- veskola
- V-klasse-spesialisti
- Viestit: 1589
- Liittynyt: 30.9.2005 10:45
- Paikkakunta: Turun tienoo
- Viesti:
Mitenkähän se on mahdollista, että tälle samalle herralle on kertynyt kaikki maailman paskimmat autot ja ainostaan Morris Marina ja VW Golf on olleet tyydyttäviä. Useamman ihkauuden auton kuitenkin käynyt valkkaamassa.
Topiikin auton laatu paljastunee oikeasti joskus 10+ vuoden kuluttua kun alkaa olla mittarissa se sama 500-600 tkm mitä väykyissä. Eihän se toki hyvältä tunnu jos joukossa on jo nyt kuplivia yksilöitä, mutta sellaista se maalaus taitaa olla, siis massatuotteilla. Skodan tehtaalla Tsekissä joku vuosi sitten kun kävimme, siellä lopussa oli täti jolla oli eri värejä sekä sivellin ja pikku kolhut fiksattiin sekä väännettiin mm. konepelti suoraan runttaamalla siihen vartalon paino päälle ja kuminuija alla pönkkänä.
Ensi viikon torstaina tutustutaan VW tehtaaseen Slovakiassa, tuskin on sen kummemppaa laatua tiedossa.
Topiikin auton laatu paljastunee oikeasti joskus 10+ vuoden kuluttua kun alkaa olla mittarissa se sama 500-600 tkm mitä väykyissä. Eihän se toki hyvältä tunnu jos joukossa on jo nyt kuplivia yksilöitä, mutta sellaista se maalaus taitaa olla, siis massatuotteilla. Skodan tehtaalla Tsekissä joku vuosi sitten kun kävimme, siellä lopussa oli täti jolla oli eri värejä sekä sivellin ja pikku kolhut fiksattiin sekä väännettiin mm. konepelti suoraan runttaamalla siihen vartalon paino päälle ja kuminuija alla pönkkänä.
Ensi viikon torstaina tutustutaan VW tehtaaseen Slovakiassa, tuskin on sen kummemppaa laatua tiedossa.
Minulla on yksi kaveri joka vaihtaa uuteen autoon jokatoinen vuosi. Sillä ei ole ikinä ollut yhtäkään ehjää autoa ja auto viihtyy pajalla tuhkatiheään. Moneen kertaan olen sitten itsekin ihmetellyt ko. vikoja, ja monesti niissä ehkä on saattanut mahdollisesti jotain pientä värinää tai maalin pyörrettä olla. tai ainaki on ollu puheiden perusteella. kaikkia perusmerkkejä premium luokassa on ollut, volvoo, mersuu, audii, opelii, rellua, pösöö, mitsua, muutama mainitakseni. Omituisinta hommass aon se että ko. kaveri on todella tarkka ja pedantti sekä säntillinen auton huolehtija, mikään ei sa aolla huonosti. EI saa olla likainen jne. ja ajaa varovasti ruskeine mokkanahkahanskoineen.veskola kirjoitti:Mitenkähän se on mahdollista, että tälle samalle herralle on kertynyt kaikki maailman paskimmat autot?
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Mulla taitaa olla S204 Ceen (2008) takaluukussa samanlainen rokko. Yksi ainoa koko autossa. Maalikynän jo ostin, tarttis varmaan joskus tehdäkin sillä jotain?
PDF-esitys osoittaa aika normaalisti vähän yli 100.000 km jälkeen ratkenneen Avantgarden istuinverhoilun. Ellei Artico-verhoilua kerta kaikkiaan voi saada pois tuotannosta, olisi syytä harkita sen varaamista ainoastaan Classicin alapuolelle esiteltävään nelivaihteisella manuaalilla varustettavaan Basic varusteluversioon.
PDF-esitys osoittaa aika normaalisti vähän yli 100.000 km jälkeen ratkenneen Avantgarden istuinverhoilun. Ellei Artico-verhoilua kerta kaikkiaan voi saada pois tuotannosta, olisi syytä harkita sen varaamista ainoastaan Classicin alapuolelle esiteltävään nelivaihteisella manuaalilla varustettavaan Basic varusteluversioon.
Iso vaalee E200 CDI (S212)
Pehmennetty Avantgarde E220 CDI (W212)
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
Pehmennetty Avantgarde E220 CDI (W212)
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.