Linttakilpailu: Äänestä suosikkisi voittoon!
Linttakilpailu: Äänestä suosikkisi voittoon!
Äänestys on avoin! Paras Lintta voittakoon
Tästähän onkin kehkeytymässä tiukka kisa, ilmassa on urheilujuhlan tuntua
Kuten aikaisemmin mainitsinkin, niin lopputulos tulee määräytymään äänestyksellä.
Definitiivinen arvostelukriteeristö:
-Ajettu todistettavasti tai hyvin spekuloitavasti vähintään 485074386.615 m, tai vähemmällä kilometrimäärällä tavanomaista rajumpi käyttö ja siten kuluneisuusaste on todistettavissa.
-Omaa visuaalisesti normaalivalaistusolosuhteissa havainnoiden korroosiota näkyvissä osin, tai jälkiä ruostuneen kohdan korjauksesta tahi mieluummin peittely-yrityksistä
-On savuttanut tai kuluvan vuoden aikana savuttaa 20 vuoden iän
Kvantitatiivinen kriteeristö eli näistä tulee plussaa:
-Myös muut selvät käytön jäljet lasketaan eduksi.
-Samoin kuin jos ajoneuvo toimii lapsiperheen, suurten koirien, tai muuten ajattelumaailmaltaan infanttien (vrt lievän alkoholimyrkytyksen oireisto ) kuljetusvälineenä, tahi sitä käytetään avolouhos- eli rakennustyömaa-ajoneuvona.
-Öljy-, ja muut nestevuodot sekä savuttaminen laskettakoon myös eduiksi, joskin siten että varsinaisia ympäristövahinkoja ei synny tavanomaista autoilua enempää.
-Innovatiiviset ja itsetehdyt osat ja rakenteet, alkuperäisestä tehdasvalmisteesta poikkeamat
Ja aina tulee pitää mielessä esteettiset tekijät
Ja sitten kilpailijalista ilmoittautumisjärjestyksessä:
1. Rommeli
2. Korruptio 250D
3. Lumenvalkoinen
4. Toi-ota
5. Galvanoitu
6. Vaeltava Väykky
7. Tyrnävän Haamu
8. Pystäri
9. Linda
10. Gyrokopteri
11. Tenava
12. Volsku
13. Pahvikylyki
Keskustelu on avoin, nyt saa repostella ja kehua omaansa!
Huom! Hyvän maun rajoissa, epäurheilijamaisesta käytöksestä voidaan kilpailija tiskata öö, siis diskata
Tästähän onkin kehkeytymässä tiukka kisa, ilmassa on urheilujuhlan tuntua
Kuten aikaisemmin mainitsinkin, niin lopputulos tulee määräytymään äänestyksellä.
Definitiivinen arvostelukriteeristö:
-Ajettu todistettavasti tai hyvin spekuloitavasti vähintään 485074386.615 m, tai vähemmällä kilometrimäärällä tavanomaista rajumpi käyttö ja siten kuluneisuusaste on todistettavissa.
-Omaa visuaalisesti normaalivalaistusolosuhteissa havainnoiden korroosiota näkyvissä osin, tai jälkiä ruostuneen kohdan korjauksesta tahi mieluummin peittely-yrityksistä
-On savuttanut tai kuluvan vuoden aikana savuttaa 20 vuoden iän
Kvantitatiivinen kriteeristö eli näistä tulee plussaa:
-Myös muut selvät käytön jäljet lasketaan eduksi.
-Samoin kuin jos ajoneuvo toimii lapsiperheen, suurten koirien, tai muuten ajattelumaailmaltaan infanttien (vrt lievän alkoholimyrkytyksen oireisto ) kuljetusvälineenä, tahi sitä käytetään avolouhos- eli rakennustyömaa-ajoneuvona.
-Öljy-, ja muut nestevuodot sekä savuttaminen laskettakoon myös eduiksi, joskin siten että varsinaisia ympäristövahinkoja ei synny tavanomaista autoilua enempää.
-Innovatiiviset ja itsetehdyt osat ja rakenteet, alkuperäisestä tehdasvalmisteesta poikkeamat
Ja aina tulee pitää mielessä esteettiset tekijät
Ja sitten kilpailijalista ilmoittautumisjärjestyksessä:
1. Rommeli
2. Korruptio 250D
3. Lumenvalkoinen
4. Toi-ota
5. Galvanoitu
6. Vaeltava Väykky
7. Tyrnävän Haamu
8. Pystäri
9. Linda
10. Gyrokopteri
11. Tenava
12. Volsku
13. Pahvikylyki
Keskustelu on avoin, nyt saa repostella ja kehua omaansa!
Huom! Hyvän maun rajoissa, epäurheilijamaisesta käytöksestä voidaan kilpailija tiskata öö, siis diskata
Viimeksi muokannut jovihava, 09.1.2008 18:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
- Malm
- W123-Spesialisti<br>Räikkäpää
- Viestit: 1657
- Liittynyt: 23.10.2005 18:00
- Paikkakunta: Limika/Oulu
Re: Linttakilpailu: Spekulointi ja omalintta-kehuminen alkak
Ai tää on sellanen topikki missä saa kehua omaa kilpahevostaan
Mutta kukapas näitä uskoo ? Kai se on kerran pyörähtäny jo ympäri ja puolet ruuvattu poissa ? Mitä se sitten tekköö....750 000km
On sitä pukattukkin, takakotelossa on klommo:
Sekä etupäässä on erinäinen piilossa oleva muoviosa päreinä
Kaiken lisäksi lintalla on kuskattu niin rakennustarvikkeita kuin jätteitäkin pitkin nelostietä tuhansia kilometrejä, Tyrnävän Haamu nimikkeestä poiketen välillä Limingan Pelto<->Oulu.
Kun tasonsäätö ruutas öölit pihalle niin vaihtoon meni painepalleroitden banjopulttien tiivisterikat, oli joku laittanut alumiiniset rikat ja puolet oli suola sitten syöny, älkää laittako alumiinisiä rikkoja alustaan
Eli, kun vuodot on tullu esiin ne on tilkitty. Lasketaanko kuitenkin mukaan että vaihteison takapää hikoilee aateeäffää ja lohkon kylki öljyä kannen alta sekä jäähdytinnestettä lohkolämmittimen juuresta ? Maahan asti niitä ei tule.
-Risto
Kattokaas tätä, just kävin ottamassa kuvan ku eukko tuli kottiin, tuo kellokin on tunnin edellä, valmiiksi kesäajassa, kait se lintta tykkää kesästä kun on lämpimämpää:jovihava kirjoitti: Definitiivinen arvostelukriteeristö:
-Ajettu todistettavasti tai hyvin spekuloitavasti vähintään 485074386.615 m, tai vähemmällä kilometrimäärällä tavanomaista rajumpi käyttö ja siten kuluneisuusaste on todistettavissa.
Mutta kukapas näitä uskoo ? Kai se on kerran pyörähtäny jo ympäri ja puolet ruuvattu poissa ? Mitä se sitten tekköö....750 000km
On sitä pukattukkin, takakotelossa on klommo:
Sekä etupäässä on erinäinen piilossa oleva muoviosa päreinä
Juu, ruostetäplä siellä ja täällä, jotain on joskus sudittu jollain pensselilläkinjovihava kirjoitti: -Omaa visuaalisesti normaalivalaistusolosuhteissa havainnoiden korroosiota näkyvissä osin, tai jälkiä ruostuneen kohdan korjauksesta tahi mieluummin peittely-yrityksistä
Vuosimallia -87 mutta rekisteröity 9/86. Eli tainee tämäkin täyttyäjovihava kirjoitti: -On savuttanut tai kuluvan vuoden aikana savuttaa 20 vuoden iän
Nirhauma siellä ja nirhauma täällä, need I say more ?jovihava kirjoitti: Kvantitatiivinen kriteeristö eli näistä tulee plussaa:
-Myös muut selvät käytön jäljet lasketaan eduksi.
-Samoin kuin jos ajoneuvo toimii lapsiperheen, suurten koirien, tai muuten ajattelumaailmaltaan infanttien (vrt lievän alkoholimyrkytyksen oireisto ) kuljetusvälineenä, tahi sitä käytetään avolouhos- eli rakennustyömaa-ajoneuvona.
Kaiken lisäksi lintalla on kuskattu niin rakennustarvikkeita kuin jätteitäkin pitkin nelostietä tuhansia kilometrejä, Tyrnävän Haamu nimikkeestä poiketen välillä Limingan Pelto<->Oulu.
No tässä mie oon vähän huono, kun jarrunestettä valu vaihteistokopasta niin vaihdoin kykyttimen työsylinterin.jovihava kirjoitti: -Öljy-, ja muut nestevuodot sekä savuttaminen laskettakoon myös eduiksi, joskin siten että varsinaisia ympäristövahinkoja ei synny tavanomaista autoilua enempää.
Kun tasonsäätö ruutas öölit pihalle niin vaihtoon meni painepalleroitden banjopulttien tiivisterikat, oli joku laittanut alumiiniset rikat ja puolet oli suola sitten syöny, älkää laittako alumiinisiä rikkoja alustaan
Eli, kun vuodot on tullu esiin ne on tilkitty. Lasketaanko kuitenkin mukaan että vaihteison takapää hikoilee aateeäffää ja lohkon kylki öljyä kannen alta sekä jäähdytinnestettä lohkolämmittimen juuresta ? Maahan asti niitä ei tule.
Aika innovatiivinen on tuo antenni sekä takapenkinkorvike:jovihava kirjoitti: -Innovatiiviset ja itsetehdyt osat ja rakenteet, alkuperäisestä tehdasvalmisteesta poikkeamat
-Risto
W203.016
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
En haluaisi kehua retostella tuolla omalla lintalla, mutta voin tehdä pienen listan sen ominaisuuksista
Laitetaan tähän alkuun tämmöinen yleiskuva, josta käy ilmi että lintta on lähestynyt maan pintaa jo jonkin matkaa
-tuulilasi hiekkapuhallettu ja joukkoon on sattunut kiviäkin + yksi halkeamakin löytyy
-alanuppi narisi syssyllä ilkeästi ja meinasin vaihtaa, mutta crc korjasi nupin kätevästi
-jäähdytinneste ei pysy maksimissa, mutta minimissä kylläkin (harvakseltaan kupliakin tulee )
-ABS valo syttyy säännöllisen epäsäännöllisesti
-pissapojan säiliö vuotaa
-laatikkovuotaa "hiukka" öljyä
-esikammion juuresta supsuttaa Kuva
-nostajat naputtaa "hetken" kylmänä
-perässä ei ole öljyä (ilmeisesti koska se on kuiva)
-termostaatissa sanomista lämmöt jää noin 50-60 astetta (voinee liittyä tuolla ylempänä mainittuun kuplimiseenkin)
-radio ei kuulu (tämä on ärsyttävin vika)
-keskuslukko ei vaikuta enää peräluukkuun eikä tankin korkkiin
-oven lukkoihin ei ole sopivaa avainta, kaukolukituksen varassa mennään
-töötti ei toimi
-laturin laakeri on melkein hiljainen
-polttoainemittarin viisari toimii hyvin, asteikko on vaan puolet liika pitkä
-tarviiko ruosteista erikseen mainita no, etulokasuojissa pientä alkua (toisessa vähemmän, matalahko alusta aiheutti sen että rengas vei ruosteet ja palan kaarta pois), takalokasuojassa, ovissa ihan pientä alkua muovihelmojen alta puskee esiin, a-pilareissa hieman punerrusta myös havaittavissa, takana lommon yhteydessä aavistus. Seuraavista kuvista voi tarkkailla ruosteen etenemistä, kuvien otto väli 3kk
3kk
anteenin juuressa myös hieman ruostetta pläntti
Minähän pidin olemattoman suosioin saaneen arvuutus kilpailun nimeltä milloin kupla puhkeaa, sen aiheena oli toisen puolen etulokasuoja
kupla
puhjennut kupla
-siisti sisältä on laaja käsite
-valokatkaisijasta saa joskus ne ihanat sumarit päälle
-pakoputki vuotaa vain vähän
-kyynärnojan sävy on jotain ihan muuta kuin muu sisusta ja sen kiinnityksen on kaveri suunnitellut/toteuttanut
-pakollinen lommokin löytyy perästä
-kilometrejä mittarissa yli 580tkm, monesko kierros menossa ei ole tiedossa
-kulutus mielestäni 250deelle kohtuullinen 7,5-12 riipuen ajotavasta (tuossa suurimmassa ei ole käytetty kärryä apuna ja kulutus oli koko tankillisen matkalta)
-lasten hanskoja, leluja, tavaroita löytynee millon vain punkallinen takapenkiltä
-Savuahan tulee kohtuullisesti putken päästä
-ikäähän tällä on valitettavan vähän, mutta tällä käytöllä voidaan laskea samalla tavalla kuin koiran ikä
-peräkärryhän on usein perässä ja siellä 1000-1500kg polttopuita
-pesu suoritetaan tarvittaessa (max 2 kertaa vuodessa)
-suorituskyky on lintassa mahtava kuten seuraava video todistaa VITEO
-lintta pursuaa hienoa tekniikkaa can-väylä
Lintta on joka päiväisessä käytössä sillä kuskataan lapset kouluun ja tarhaan, lisäksi huruuttelen sillä työn puolesta n.40tkm vuoteen eli LINTTAAN PITÄÄ VOIDA LUOTTAA ellei joku ominaisuus jätä tien poskeen (mersuissahan ei ole vikoja vain ominaisuuksia)
Lisäys
-oven kahvassa olevat kromit hiukan repsottavat
-ajovalon pesimet toimivat jos toimivat ja jos sattuvat liikkumaan pysähtyvät mihin sattuu kuten seuraavasta kuvastakin näkyy, josta voi myös verrata alustan korkeutta valtra vs. lintta
Valtra vs. lintta
Laitetaan tähän alkuun tämmöinen yleiskuva, josta käy ilmi että lintta on lähestynyt maan pintaa jo jonkin matkaa
-tuulilasi hiekkapuhallettu ja joukkoon on sattunut kiviäkin + yksi halkeamakin löytyy
-alanuppi narisi syssyllä ilkeästi ja meinasin vaihtaa, mutta crc korjasi nupin kätevästi
-jäähdytinneste ei pysy maksimissa, mutta minimissä kylläkin (harvakseltaan kupliakin tulee )
-ABS valo syttyy säännöllisen epäsäännöllisesti
-pissapojan säiliö vuotaa
-laatikkovuotaa "hiukka" öljyä
-esikammion juuresta supsuttaa Kuva
-nostajat naputtaa "hetken" kylmänä
-perässä ei ole öljyä (ilmeisesti koska se on kuiva)
-termostaatissa sanomista lämmöt jää noin 50-60 astetta (voinee liittyä tuolla ylempänä mainittuun kuplimiseenkin)
-radio ei kuulu (tämä on ärsyttävin vika)
-keskuslukko ei vaikuta enää peräluukkuun eikä tankin korkkiin
-oven lukkoihin ei ole sopivaa avainta, kaukolukituksen varassa mennään
-töötti ei toimi
-laturin laakeri on melkein hiljainen
-polttoainemittarin viisari toimii hyvin, asteikko on vaan puolet liika pitkä
-tarviiko ruosteista erikseen mainita no, etulokasuojissa pientä alkua (toisessa vähemmän, matalahko alusta aiheutti sen että rengas vei ruosteet ja palan kaarta pois), takalokasuojassa, ovissa ihan pientä alkua muovihelmojen alta puskee esiin, a-pilareissa hieman punerrusta myös havaittavissa, takana lommon yhteydessä aavistus. Seuraavista kuvista voi tarkkailla ruosteen etenemistä, kuvien otto väli 3kk
3kk
anteenin juuressa myös hieman ruostetta pläntti
Minähän pidin olemattoman suosioin saaneen arvuutus kilpailun nimeltä milloin kupla puhkeaa, sen aiheena oli toisen puolen etulokasuoja
kupla
puhjennut kupla
-siisti sisältä on laaja käsite
-valokatkaisijasta saa joskus ne ihanat sumarit päälle
-pakoputki vuotaa vain vähän
-kyynärnojan sävy on jotain ihan muuta kuin muu sisusta ja sen kiinnityksen on kaveri suunnitellut/toteuttanut
-pakollinen lommokin löytyy perästä
-kilometrejä mittarissa yli 580tkm, monesko kierros menossa ei ole tiedossa
-kulutus mielestäni 250deelle kohtuullinen 7,5-12 riipuen ajotavasta (tuossa suurimmassa ei ole käytetty kärryä apuna ja kulutus oli koko tankillisen matkalta)
-lasten hanskoja, leluja, tavaroita löytynee millon vain punkallinen takapenkiltä
-Savuahan tulee kohtuullisesti putken päästä
-ikäähän tällä on valitettavan vähän, mutta tällä käytöllä voidaan laskea samalla tavalla kuin koiran ikä
-peräkärryhän on usein perässä ja siellä 1000-1500kg polttopuita
-pesu suoritetaan tarvittaessa (max 2 kertaa vuodessa)
-suorituskyky on lintassa mahtava kuten seuraava video todistaa VITEO
-lintta pursuaa hienoa tekniikkaa can-väylä
Lintta on joka päiväisessä käytössä sillä kuskataan lapset kouluun ja tarhaan, lisäksi huruuttelen sillä työn puolesta n.40tkm vuoteen eli LINTTAAN PITÄÄ VOIDA LUOTTAA ellei joku ominaisuus jätä tien poskeen (mersuissahan ei ole vikoja vain ominaisuuksia)
Lisäys
-oven kahvassa olevat kromit hiukan repsottavat
-ajovalon pesimet toimivat jos toimivat ja jos sattuvat liikkumaan pysähtyvät mihin sattuu kuten seuraavasta kuvastakin näkyy, josta voi myös verrata alustan korkeutta valtra vs. lintta
Valtra vs. lintta
Viimeksi muokannut Harju, 08.1.2008 22:05. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Re: Linttakilpailu: Spekulointi ja omalintta-kehuminen alkak
Emännän tenavaan tuli 400000km tännään mittariin, auton historian tuntien se pitänee paikkaansa, ja kaikki pk-seudun suolassa. Mätä ku saat4na, ketju rällättää, keskuslukko reistaa, verhoilu repale ja koirankarvoja täys, jarrut kahavilla, laatikko ja perä ääntää ko susi, koria aikoinaan korjailtu: etusiivet eri sävyä, toinen takakaari kukkinut pois, simpukka väljä, apusimpukka niinikään, helat loppu ympäriinsä, vuotaa alleen kaikkia elinnesteitä ja savuttaa... Mutta ei ole välille jättänyt!Malm kirjoitti:Kattokaas tätä, just kävin ottamassa kuvan ku eukko tuli kottiin, tuo kellokin on tunnin edellä, valmiiksi kesäajassa, kait se lintta tykkää kesästä kun on lämpimämpää:
Mutta kukapas näitä uskoo ? Kai se on kerran pyörähtäny jo ympäri ja puolet ruuvattu poissa ? Mitä se sitten tekköö....750 000km
-Risto
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
tässä topiikki jota taatusti seuraan
meidän entisellä autolla oltaisiin päästy mukaan kisaan,
oikein ikävä tulee vanhaa satakaksnelosta...
linda on symppis ja tyrnävän haamua kävi jo sääliksi....
vaikka repesin kun näin kuvan peräkärrystä
meidän entisellä autolla oltaisiin päästy mukaan kisaan,
oikein ikävä tulee vanhaa satakaksnelosta...
linda on symppis ja tyrnävän haamua kävi jo sääliksi....
vaikka repesin kun näin kuvan peräkärrystä
Viimeksi muokannut VIcTOria, 08.1.2008 8:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Harjulta loistotasoinen esittely, alko melkeen käymään katteeksi mutta kateutta lieventää edes vähän kun hengittelee väyrysessä diisselinkäryä 100km päivään.
Esittely kumminkin huippuluokkaa, nuo viimiset jäi näkemättä kun photopuketti on huollossa näköjään.
Ja tollako siis oikeasti päästetään menemään 40tkm vuoteen?
Montako kertaa jääny välille?
Esittely kumminkin huippuluokkaa, nuo viimiset jäi näkemättä kun photopuketti on huollossa näköjään.
Ja tollako siis oikeasti päästetään menemään 40tkm vuoteen?
Montako kertaa jääny välille?
(ei minulla mitään alkoholiongelmaa ole, ongelmia alkoholin kanssa on vaan absolutisteilla)
Hiukka enempiki kuin 40tkm, mutta eihän se hyvänen aika välille jätä kui se sen tekisBoss kirjoitti: Ja tollako siis oikeasti päästetään menemään 40tkm vuoteen?
Montako kertaa jääny välille?
Toki p*erse vois kestää väykyn laitonkin, mutta aattelin että tässä ei tulis niin paljon yllättäviä suuria remontteja Ja tuota on tosi hieno viedä pitkää luisua ja muutenkin mukava ajella
I LOVE MY LINTTA
Olen omin silmin silmitellyt ja nähnyt tuon. Ei sovi Lintta-kisan kilpailijaa liikaa kuitenkaan kehua.Harju kirjoitti:Ja tuota on tosi hieno viedä pitkää luisua
® Mesen linttaklubi
® Mesen Porkkana-klubi
114.073 & 124.126 & 203.216
® Mesen Porkkana-klubi
114.073 & 124.126 & 203.216
xr kirjoitti:no onhan se nyt tullu todistettua että 124 kestää kauemmin kuin topik
Look at Lintta now! Jossain daihatsussa näin muuten vasta oopplityylisen tarran, siinä luki samalla fontilla että: Look at tarra now!Pappi kirjoitti:Vai miten olisi jos tarrapajassa tehtäisiin tojota tyyppiset "My lintta is fantastic" tarrat... Olisi siinä markettien pihalla mukava seurata kanssa kulkijoiden ilmeitä...
Tai miten olisi LINTALLA SUOMI KULJETTAA!
Tai, Lintta sillä kulkee kaikki.
(ei minulla mitään alkoholiongelmaa ole, ongelmia alkoholin kanssa on vaan absolutisteilla)
Joko tarroja saa ostaa joltainBoss kirjoitti:Look at Lintta now! Jossain daihatsussa näin muuten vasta oopplityylisen tarran, siinä luki samalla fontilla että: Look at tarra now!Pappi kirjoitti:Vai miten olisi jos tarrapajassa tehtäisiin tojota tyyppiset "My lintta is fantastic" tarrat... Olisi siinä markettien pihalla mukava seurata kanssa kulkijoiden ilmeitä...
Tai miten olisi LINTALLA SUOMI KULJETTAA!
Tai, Lintta sillä kulkee kaikki.
Ostaisin vaikka kaikki nuo tarrat. Milloin niitä saa?Boss kirjoitti:Look at Lintta now! Jossain daihatsussa näin muuten vasta oopplityylisen tarran, siinä luki samalla fontilla että: Look at tarra now!Pappi kirjoitti:Vai miten olisi jos tarrapajassa tehtäisiin tojota tyyppiset "My lintta is fantastic" tarrat... Olisi siinä markettien pihalla mukava seurata kanssa kulkijoiden ilmeitä...
Tai miten olisi LINTALLA SUOMI KULJETTAA!
Tai, Lintta sillä kulkee kaikki.
Kamarineito
® Mesen linttaklubi
Linttalady
® Mesen linttaklubi
Linttalady
Kas perhana, tarrapaino jota itse käyttelen on lomilla 20.1 saakka.namnam kirjoitti:Ostaisin vaikka kaikki nuo tarrat. Milloin niitä saa?Boss kirjoitti:Look at Lintta now! Jossain daihatsussa näin muuten vasta oopplityylisen tarran, siinä luki samalla fontilla että: Look at tarra now!Pappi kirjoitti:Vai miten olisi jos tarrapajassa tehtäisiin tojota tyyppiset "My lintta is fantastic" tarrat... Olisi siinä markettien pihalla mukava seurata kanssa kulkijoiden ilmeitä...
Tai miten olisi LINTALLA SUOMI KULJETTAA!
Tai, Lintta sillä kulkee kaikki.
(ei minulla mitään alkoholiongelmaa ole, ongelmia alkoholin kanssa on vaan absolutisteilla)
http://www.2woom.com/
Tuolta muistaakseni pystyi tilaamaan omalla tekstillä mieleiset tarrat. Nyt näyttää olevan huoltokatkos.
Tuolta näyttää myös saavan...
http://www.karvanaama.fi/tarra/index.php
Tuolta muistaakseni pystyi tilaamaan omalla tekstillä mieleiset tarrat. Nyt näyttää olevan huoltokatkos.
Tuolta näyttää myös saavan...
http://www.karvanaama.fi/tarra/index.php
Sama paikka, hinnat kohillaan ja nopea toimitus on ainakin ollu kun on jotain tilaillut....mutta taitaavat tosiaan lintsailla talvilomia pois.Pappi kirjoitti:http://www.2woom.com/
Tuolta muistaakseni pystyi tilaamaan omalla tekstillä mieleiset tarrat. Nyt näyttää olevan huoltokatkos.
(ei minulla mitään alkoholiongelmaa ole, ongelmia alkoholin kanssa on vaan absolutisteilla)
no pittäähän minunkin vähän omaa mainostaa eli tulee 100km jälkeen 644 tkm täyteen ja ei ole vielä vaihdettu ku perämurikka, laturi x2 ja alustasta melkein kaikki. Renkaat kuluu siihen malliin että kahet takarenkaat meni viime kesänä , miten se on mahdollista sitä en tiedä . Putki ei vuoda kuten joillakin kilpailijoilla vaan se on poikki . Ruostetta löytyy enemmän kuin laki sallii ja kuhmukin löytyy etulokasuojassa. Reikiäkin löytyy ja sekin on havainnollistettu miitissä viime vuonna ja kuvakin löytyi ilmoittautumisesta. No auto on jokapäiväisessä ajossa ja kertaakaan ei ole tien päälle jättänyt kuten ruojallekin sanoin ( laturi meni mökin pihalla levillä) no siinäpä se on pieni esittely ja kuvia pistän tuossa kun pääsen koneelle kun tällä änysivitosella kirjoittelen matematiikan tunnilla ...
T.sankari
T.sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
Harjulta ansiokas lintan esittely!
Nyt minäkin kuvat nähtyäni tajuan, mistä ne RAAPS, RAAPS äänet kuuluu. Käyppäs keväällä ajelemassa Kuopion puolessa motaria 130km/h vauhdilla; siinä pohjoiseen päin mennessä ennen Siilinjärven Shelliä on mukava heitto, jolloin minunkin auton hypätessä alustasta kuuluu kunnon kahahdus -harjun lintan alustan ääniä on varmaankin vaikea kuvitella -joten kokeilemaan!
Rehellistä kerrontaa, josta kiitos.
Nyt minäkin kuvat nähtyäni tajuan, mistä ne RAAPS, RAAPS äänet kuuluu. Käyppäs keväällä ajelemassa Kuopion puolessa motaria 130km/h vauhdilla; siinä pohjoiseen päin mennessä ennen Siilinjärven Shelliä on mukava heitto, jolloin minunkin auton hypätessä alustasta kuuluu kunnon kahahdus -harjun lintan alustan ääniä on varmaankin vaikea kuvitella -joten kokeilemaan!
Rehellistä kerrontaa, josta kiitos.
Joku pikkurellu(en jäänyt ihailemaan sen tarkemmin) heitti hienosti kipinää kun viikonloppuna olin huoltsikalta lähdössä. Pihaan kurvasi ko. kottero aika julmalla vauhdilla, kohti pesuhallia määrätietoisena. Sattuu vaan siinä puolessavälin pihaa olemaan sellainen todella rajussa kuopassa oleva viemärikansi, kuskinpuolen helma pamahti tatamiin etuhelmasta ja vielä pyörän takapuolelta, armoton nirhaus/pamaus ja sitten kuski jo jarruttelikin pesuhallin eteen ja lähti pesupolettia lunastamaan. Veikkaisin että nopeutta oli 30-40 välissä siinä kun rusahti maihin, pimeässä hieno valoefekti samalla. Pesuhallin sijasta olisi kannattanut ehkä lähteä ajamaan robotille rellunkoppa.kondivo kirjoitti:Harjulta ansiokas lintan esittely!
Nyt minäkin kuvat nähtyäni tajuan, mistä ne RAAPS, RAAPS äänet kuuluu. Käyppäs keväällä ajelemassa Kuopion puolessa motaria 130km/h vauhdilla; siinä pohjoiseen päin mennessä ennen Siilinjärven Shelliä on mukava heitto, jolloin minunkin auton hypätessä alustasta kuuluu kunnon kahahdus -harjun lintan alustan ääniä on varmaankin vaikea kuvitella -joten kokeilemaan!
Rehellistä kerrontaa, josta kiitos.
(ei minulla mitään alkoholiongelmaa ole, ongelmia alkoholin kanssa on vaan absolutisteilla)
Vai että kehujakin vielä... Mites tuota ommaa sitten "kehuisi"???
Noh aloitetaampas ensin vaikka mittarista... Kuvaa ei ole mutta mittarissa on 511 tkm ja kone huohottaa sen verran että orginaalilla 200D koneella on menty täyskierros ja sitten vaihettu tilalle 240D jolla menty siis jo 1,5 kierrosta. Polttoainemittari on kyllä ihan hyvä ko ei tunnu näyttävän lainkaan nollaa eikä yli puolta tankkia eli seilaa siinä välissä on virrat päällä tai ei. Lämpömittarilla ei liene niin suurta merkitystä, pysyy alhaalla.
Kone sen sijaan huohottaa niin että voisi vetää toisen pakoputken vaikka konepellistä ulos ja huohotinletkus siihen savua, hieman vaaleampaahan se on ko mitä takaa tulee mutta huomaiskohan tuosta kukaan eroa. Peräpäästä tulleeki sen verta mustaa sauta että takalasi ja peilit on turhaan painolastina.
Viikonloppuna voisin ehtiä napsimaan lisäkuvia jos kilpailu silloin on vielä avoinna...
Noh aloitetaampas ensin vaikka mittarista... Kuvaa ei ole mutta mittarissa on 511 tkm ja kone huohottaa sen verran että orginaalilla 200D koneella on menty täyskierros ja sitten vaihettu tilalle 240D jolla menty siis jo 1,5 kierrosta. Polttoainemittari on kyllä ihan hyvä ko ei tunnu näyttävän lainkaan nollaa eikä yli puolta tankkia eli seilaa siinä välissä on virrat päällä tai ei. Lämpömittarilla ei liene niin suurta merkitystä, pysyy alhaalla.
Kone sen sijaan huohottaa niin että voisi vetää toisen pakoputken vaikka konepellistä ulos ja huohotinletkus siihen savua, hieman vaaleampaahan se on ko mitä takaa tulee mutta huomaiskohan tuosta kukaan eroa. Peräpäästä tulleeki sen verta mustaa sauta että takalasi ja peilit on turhaan painolastina.
Viikonloppuna voisin ehtiä napsimaan lisäkuvia jos kilpailu silloin on vielä avoinna...
S210 200
Nissan Maxima
Citroën Xantia
Volvo V70
® Mesen linttaklubi
Nissan Maxima
Citroën Xantia
Volvo V70
® Mesen linttaklubi
Ajattelin heittää ensin hiukan varustekoodeja kisakulkineesta:
450 Taxi International
235 Continental tires for taxi
342 connection for taxi roof sign
355 antenna on rear fender for taxi radio
937 reinforcement package for taxi
938 radiophone-switch and microphone
for possible former taxi or hire car use use.
Kuten jo varusteista näkee, auton kilometrit 330743 pitävät kutinsa
Sitten hiukan yksityiskohtaisempaa inhvormaatiota:
Umpihankimallin sivuvilkku. Huomaa myös kelpo lailla orastava kevään kukkanen lokasuojan kaaressa. Tuo reikä oli pakko hitsata; pelko punaisesta lapusta jo pahasti säröilevässä tuulilasissa ei ole kaunis näky muuten muodikkaassa vihreässä värissä. Hitsipaikan suojasin kaksikomponenttimaalilla ja tyttären polkupyörän ketjurasvalla.
Autolla ajetaan vuodessa se 50 tkm ja sen näkee. Mushroom väri on harvinaisen vaikea puhtaana pidettävä varsinkin sorsanpyynnin aikana.
Tavarankuljetusta pitkillä kauppamatkoilla. Joskus tuntuu, että asiakkaat ostavat jo säälistä. Kilometrikorvaus 44 senttiä; Oulussa käynti tuplaa auton arvon.
Katsastuksesta auto on mennyt moitteetta läpi joka kerta puolentoista vuoden aikana, mitä se minulla on ollut. Harmaa johto kuuluu sivuvilkkukombinaatioon.
Takapyörän laakeri huutaa, torstaina vaihretahan pohojanmaalla. Pakkorako, kuulo on tärkeämpi.
Polttimon merkkivalo palaa koko ajan, panin mustaa teippiä päälle, niin eipähän häiritse. Vänkärin puoleinen tuulilasinpesusuutin paloi kesällä, nykäisin johdot irti. Ei ole tarkoituskaan korjata säästyy lasinpesunestettä.
450 Taxi International
235 Continental tires for taxi
342 connection for taxi roof sign
355 antenna on rear fender for taxi radio
937 reinforcement package for taxi
938 radiophone-switch and microphone
for possible former taxi or hire car use use.
Kuten jo varusteista näkee, auton kilometrit 330743 pitävät kutinsa
Sitten hiukan yksityiskohtaisempaa inhvormaatiota:
Umpihankimallin sivuvilkku. Huomaa myös kelpo lailla orastava kevään kukkanen lokasuojan kaaressa. Tuo reikä oli pakko hitsata; pelko punaisesta lapusta jo pahasti säröilevässä tuulilasissa ei ole kaunis näky muuten muodikkaassa vihreässä värissä. Hitsipaikan suojasin kaksikomponenttimaalilla ja tyttären polkupyörän ketjurasvalla.
Autolla ajetaan vuodessa se 50 tkm ja sen näkee. Mushroom väri on harvinaisen vaikea puhtaana pidettävä varsinkin sorsanpyynnin aikana.
Tavarankuljetusta pitkillä kauppamatkoilla. Joskus tuntuu, että asiakkaat ostavat jo säälistä. Kilometrikorvaus 44 senttiä; Oulussa käynti tuplaa auton arvon.
Katsastuksesta auto on mennyt moitteetta läpi joka kerta puolentoista vuoden aikana, mitä se minulla on ollut. Harmaa johto kuuluu sivuvilkkukombinaatioon.
Takapyörän laakeri huutaa, torstaina vaihretahan pohojanmaalla. Pakkorako, kuulo on tärkeämpi.
Polttimon merkkivalo palaa koko ajan, panin mustaa teippiä päälle, niin eipähän häiritse. Vänkärin puoleinen tuulilasinpesusuutin paloi kesällä, nykäisin johdot irti. Ei ole tarkoituskaan korjata säästyy lasinpesunestettä.
® Mesen linttaklubi
® Mesen Porkkana-klubi
114.073 & 124.126 & 203.216
® Mesen Porkkana-klubi
114.073 & 124.126 & 203.216
xr kirjoitti:no onhan se nyt tullu todistettua että 124 kestää kauemmin kuin topik
Nonnih, täällä kilpailijat pistävät parastaan
Täytyy sanoa että melkoisia linttavirtuooseja meillä voorumilla onkin Naureskella piti isäntien teräville linttahavainnoille
Äänestyksen alkuun on vielä jonkinverran aikaa, vähintäänkin niin kauan kunnes saan korjauksessa olevan läppärini takasi. Ei onnistu oikein tuo mesettäminen tällä kommarilla täyspainoisesti
Katsotaanpa miten mahtavia legedoja ehtiikään paljastua kisan edetessä
Täytyy sanoa että melkoisia linttavirtuooseja meillä voorumilla onkin Naureskella piti isäntien teräville linttahavainnoille
Äänestyksen alkuun on vielä jonkinverran aikaa, vähintäänkin niin kauan kunnes saan korjauksessa olevan läppärini takasi. Ei onnistu oikein tuo mesettäminen tällä kommarilla täyspainoisesti
Katsotaanpa miten mahtavia legedoja ehtiikään paljastua kisan edetessä
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje