® Mesen linttaklubi: To lintta or not to lintta?
Lähetetty: 20.6.2007 16:28
Alijaos linttaanpoljetuille, rumille, ja ruosteisille kulkineille joissa mahdolliset narinahelat tekevät juuri sitä mitä nimi antaa ymmärtää ja jotka kuluttavat, mutteivat kulje.
Jaoksella on tässä vaiheessa yli sadanviidenkymmenen nimettömänä pysyttelevän nimen (?) kannattajalista , sekä nimettynä vastuuhenkilönä Tomaatti II.
Toiminnan on siunannut ja siten jaoksen suojelijana toimii Mesen OffTopikin Edesmennyt Keisari HVM
Mesen seuratunnus on ® Mesen linttaklubi
Selventävänä lisätekstinä tuon lisäksi voi käyttää vaikka seuraavia:
-Kuluttaa muttei kulje
-Helan narinaa jo toisessa polvessa
-Mattapinta ei häikäise
-Ei kolo komiassa, jossei reikä resusessa
-Perille vie ja tyylillä
-Ruma mutta osamaksulla
Linttaklubia hallinnoi VT. Sopankeittäjän lisäksi johtoryhmä Johtoryhmän oikeuksiin kuuluu jäsenyyden myöntämisen lisäksi myös aateleiden ehdottaminen ja säännöstönmukaisuustarkistus
Tämän lisäksi heillä on Linttaklubin nimenkirjoitusoikeus sekä toimivalta klubin nimissä. VT. Sopankeittäjällä on kuitenkin Vito-oikeus asioihin, mikäli tarvis vaatii
Johtoryhmä koostuu tässä vaiheessa seuraavista henkilöistä:
Maastolinttajaoksen jaospäällikkö Nehe
Kilpa-, ja revittelylinttaosaston ylipäällikkö Pega
Raskaan linttakaluston ylijohtaja Kimmo Koo
Talouspäällikkö ja mopediasioiden erikoislinttailija Sampo N. EVP
Teiden Etanoiden Jaospäällikkö pupetti
Puu-, ja metallipääjohtaja jerrij EVP
Romunkeräyksen ja -kauppaamisen osastonylijohtaja eseestie
Missiostamme allekirjoittaneella ei ole harmainta hajua, visiosta vielä vähemmän.
Strategiaa emme tarvitse, taktiikka riittää
Hallintomalli on näennäinen demokratia ja perustuskokous pöytäkirjoineen on allaolevassa topikissa. Harrastamme myös Venäläisiä vaaleja
Alijaoksen skooppi ei ole lasikuitua tai alumiinia, korkeintaan pakkelia.
Ehdotelma määritelmästä ja säännöistä ohessa: Alijaosto linttaanpoljetuille rumille ja ruosteisille tähtikeuloille joissa narinahelat tekee juuri sitä mitä nimi antaa ymmärtää ja jotka kuluttavat, mutteivat kulje.
Tässä kiteytyy peruskäyttömersun olemus, ainakin sille omistajaryhmälle jonka tahtotilana on käyttää mersuaan mahdollisimman varmaan siirtymiseen paikasta toiseen, ja statusarvo lähinnä hymyilyttää.
Autoa pestään jos on pakko, mutta lähinnä käytännön pakosta. Kiillon syvyys ei välttämättä ole se parametri jota haetaan, tosin joskus häikäisylle ei vaan mahda mitään
Kuitenkaan liian tarkasti rajaamatta, kyllä tosilintatkin mukaan sopivat.
Lisäksi tähän kirjattakoon myös Väyrystenvähättelemättömyysmomentti: Väyryset ovat yhtä tasa-arvoisia jäsenehdokkaita kuin muutkin ajoneuvokannan edustajat. Ainoastaan satakakskolmosia suositaan epäreilusti.
Kannattajajäseneksi pääsyn kriteerinä on oma ilmoitus linttamyötämielisyydestä, ja vähintään OffFokus-tasoinen kuvallinen todiste osoittamaan linttamyötämielisyyttä. Jäseneksi voidaan kuitenkin hyväksyä myös ilman kuvallista todistetta jos on osoittaa Fordson Majour-tyyppinen este kuvan esillepanoon. Jäseneksipääsystä tiedoitetaan liittämällä nimi allaolevaan jäsenlistaan.
Jäsenyyden edut ovat välittömästi käytössäsi:
-Saat käyttää "® Mesen linttaklubi" seuratunnusta allekirjoituksessasi
-Voit jättää viikottaisen vahaussession väliin ilman tunnontuskia
-Vertaistukea irtoaa etenkin muilta linttamiehiltä, ja olemme myös mukana mese.fi:n 23.5h:n päivystysringissä.*
-Polttoaineesta saat tankkia kohden lähes euron alennuksen!**
*Klo 03:15 ja 03:45 välillä näyttäisi joskus olevan tilanteita että kukaan ei ole päivystämässä foorumilla
**Edun saaminen edellyttää että jätät tankin vähintään litran verran vajaaksi tankatessasi
Klubista eroaminen tapahtuu toimittamalla YV:llä allekirjoittaneelle pyyntö poistaa nimi listalta. On tosin mahdollista että joudumme teloittamaan eroajat esimerkin vuoksi mutta jos niin käy, niin siinä ei ole mitään henkilökohtaista
Lisäksi jos joko jäsenhakemukseensa liittää, tahi myöhemmin esittää konkreettista todistusaineistoa mieluiten kuvien kautta todennettuna jäsenkriteeristön ehtojen täyttymisestä, ja vähintään yksi jo statuksen omaava tai kaksi perustason jäsentä :ritsa: puoltaa, niin jäsenarvo korotetaan Lintta-Aateliksi Tähän vielä tarkentava klausuuri, puolloksi kelpaa vain nimimerkin erittelevä puoltoviesti, yleisviittaukset ryhmään tai edelliseen viestiin eivät kelpaa.
Ettei kuitenkaan homma menisi hyvävelipelleilyksi, niin esitetty nimierkin laillisessa omistuksessa, tahi muuten pysyväiskäytössä oleva ajoneuvo on kaikkien allalueteltujen definitiivisten kriteerien mukainen, ja tulisi täyttää myös jokin kvantitatiivisen kriteerin.
Poikkeusmomentti definitiivisen kriteeristön täyttymiseen: Mikäli ajoneuvon ikä ei täytä asetettua rajaa mutta vähintään kaksi kolmasosaa definitiivisen kriteeristön vaatimuksista täyttyy, voidaan aatelius myöntää niin kutsutulla vahvistetulla suosittelukäytännöllä, jossa vähintään yksi aatelisjäsen ja kaksi muuta määrittelemätöntä jäsentä suosittaa aatelointia.
Definitiivinen kriteeristö:
-Ajettu todistettavasti tai hyvin spekuloitavasti vähintään 485074386.615 m, tai vähemmällä kilometrimäärällä tavanomaista rajumpi käyttö ja siten kuluneisuusaste on todistettavissa.
-Omaa visuaalisesti normaalivalaistusolosuhteissa havainnoiden korroosiota näkyvissä osin, tai jälkiä ruostuneen kohdan korjauksesta tahi mieluummin peittely-yrityksistä
-On savuttanut tai kuluvan vuoden aikana savuttaa 20 vuoden iän
Kvantitatiivinen kriteeristö:
-Myös muut selvät käytön jäljet lasketaan eduksi.
-Samoin kuin jos ajoneuvo toimii lapsiperheen, suurten koirien, tai muuten ajattelumaailmaltaan infanttien (vrt lievän alkoholimyrkytyksen oireisto ) kuljetusvälineenä, tahi sitä käytetään avolouhos- eli rakennustyömaa-ajoneuvona.
-Öljy-, ja muut nestevuodot sekä savuttaminen laskettakoon myös eduiksi, joskin siten että varsinaisia ympäristövahinkoja ei synny tavanomaista autoilua enempää.
-Innovatiiviset ja itsetehdyt osat ja rakenteet, alkuperäisestä tehdasvalmisteesta poikkeamat
Jäsenlista ilmoittautumisjärjestyksessä:
Lintta-Aateliset:
Jäsen onre aateloitu päivämäärällä 27.8.2007
Välttäköön linttasi paalauksen ikuisesti! Puoltajat: Rässi66 ja touhottaja
Jäsen NicNac aateloitu päivämäärällä 1.9.2007
Älköön linttasi koskaan saavuttako täydellistä oktettia! Puoltajat: Rässi66, Sir onre, ja tupru
Jäsen ArPi aateloitu päivämäärällä 20.9.2007
Pysyköön linttasi aina kuosissaan! Puoltaja: Sir onre
Jäsen Malm aateloitu päivämäärällä 29.10.2007
Olkoon linttasi bonanzat pitkiä kuin kilometrit pakkasessa ennen kuin tuulilasi sulaa! Puoltajat: Ruoja, Touhottaja, ja tupru
Jäsen namnam aateloitu päivämäärällä 30.1.2008
Kestäköön ikuisuuden ennenkuin suolainen merituuli puhaltaa linttasi ovista viimeisetkin maalinhiutaleet kuin syksyiset haavanlehdet! Puoltajat: Sir NicNac
Jäsen VT86 aateloitu päivämäärällä 22.3.2008
Olkoon maalipintasi hapettumat aina kuin loppukesäisen iltaruskon pilvikuviot!
Puoltajat: Pega
Jäsen Dealer aateloitu päivämäärällä 29.9.2008
Tervehtiköön sinua lintalle saapuessasi aina iloinen helan narahdus kuin yksinäinen sorsa kesäyössä
Puoltajat: namnam ja tupru
Kunniajäsenet:
Tomaatti II
Jaoksen kätilö, ja vaihdokevastaava
L.Samarialainen
Epädemokraattisen äänestyksen voittaneen nimiehdotuksen synnyttäjä
HVM
Linttaklubin edesmennyt virallinen suojelija
Pitkittääksemme sementin (tahi oli se vaikka uretaani helmakotelossa) jämähtämistä niin kauan kuin mahdollista toivomme jäsenistöltä aktiivista suhtautumista aatteeseen ja hyviä ideoita jatkokehitykseen.
t.
jovihava
Vt. sopankeittäjä
Jaoksella on tässä vaiheessa yli sadanviidenkymmenen nimettömänä pysyttelevän nimen (?) kannattajalista , sekä nimettynä vastuuhenkilönä Tomaatti II.
Toiminnan on siunannut ja siten jaoksen suojelijana toimii Mesen OffTopikin Edesmennyt Keisari HVM
Mesen seuratunnus on ® Mesen linttaklubi
Selventävänä lisätekstinä tuon lisäksi voi käyttää vaikka seuraavia:
-Kuluttaa muttei kulje
-Helan narinaa jo toisessa polvessa
-Mattapinta ei häikäise
-Ei kolo komiassa, jossei reikä resusessa
-Perille vie ja tyylillä
-Ruma mutta osamaksulla
Linttaklubia hallinnoi VT. Sopankeittäjän lisäksi johtoryhmä Johtoryhmän oikeuksiin kuuluu jäsenyyden myöntämisen lisäksi myös aateleiden ehdottaminen ja säännöstönmukaisuustarkistus
Tämän lisäksi heillä on Linttaklubin nimenkirjoitusoikeus sekä toimivalta klubin nimissä. VT. Sopankeittäjällä on kuitenkin Vito-oikeus asioihin, mikäli tarvis vaatii
Johtoryhmä koostuu tässä vaiheessa seuraavista henkilöistä:
Maastolinttajaoksen jaospäällikkö Nehe
Kilpa-, ja revittelylinttaosaston ylipäällikkö Pega
Raskaan linttakaluston ylijohtaja Kimmo Koo
Talouspäällikkö ja mopediasioiden erikoislinttailija Sampo N. EVP
Teiden Etanoiden Jaospäällikkö pupetti
Puu-, ja metallipääjohtaja jerrij EVP
Romunkeräyksen ja -kauppaamisen osastonylijohtaja eseestie
Missiostamme allekirjoittaneella ei ole harmainta hajua, visiosta vielä vähemmän.
Strategiaa emme tarvitse, taktiikka riittää
Hallintomalli on näennäinen demokratia ja perustuskokous pöytäkirjoineen on allaolevassa topikissa. Harrastamme myös Venäläisiä vaaleja
Alijaoksen skooppi ei ole lasikuitua tai alumiinia, korkeintaan pakkelia.
Ehdotelma määritelmästä ja säännöistä ohessa: Alijaosto linttaanpoljetuille rumille ja ruosteisille tähtikeuloille joissa narinahelat tekee juuri sitä mitä nimi antaa ymmärtää ja jotka kuluttavat, mutteivat kulje.
Tässä kiteytyy peruskäyttömersun olemus, ainakin sille omistajaryhmälle jonka tahtotilana on käyttää mersuaan mahdollisimman varmaan siirtymiseen paikasta toiseen, ja statusarvo lähinnä hymyilyttää.
Autoa pestään jos on pakko, mutta lähinnä käytännön pakosta. Kiillon syvyys ei välttämättä ole se parametri jota haetaan, tosin joskus häikäisylle ei vaan mahda mitään
Kuitenkaan liian tarkasti rajaamatta, kyllä tosilintatkin mukaan sopivat.
Lisäksi tähän kirjattakoon myös Väyrystenvähättelemättömyysmomentti: Väyryset ovat yhtä tasa-arvoisia jäsenehdokkaita kuin muutkin ajoneuvokannan edustajat. Ainoastaan satakakskolmosia suositaan epäreilusti.
Kannattajajäseneksi pääsyn kriteerinä on oma ilmoitus linttamyötämielisyydestä, ja vähintään OffFokus-tasoinen kuvallinen todiste osoittamaan linttamyötämielisyyttä. Jäseneksi voidaan kuitenkin hyväksyä myös ilman kuvallista todistetta jos on osoittaa Fordson Majour-tyyppinen este kuvan esillepanoon. Jäseneksipääsystä tiedoitetaan liittämällä nimi allaolevaan jäsenlistaan.
Jäsenyyden edut ovat välittömästi käytössäsi:
-Saat käyttää "® Mesen linttaklubi" seuratunnusta allekirjoituksessasi
-Voit jättää viikottaisen vahaussession väliin ilman tunnontuskia
-Vertaistukea irtoaa etenkin muilta linttamiehiltä, ja olemme myös mukana mese.fi:n 23.5h:n päivystysringissä.*
-Polttoaineesta saat tankkia kohden lähes euron alennuksen!**
*Klo 03:15 ja 03:45 välillä näyttäisi joskus olevan tilanteita että kukaan ei ole päivystämässä foorumilla
**Edun saaminen edellyttää että jätät tankin vähintään litran verran vajaaksi tankatessasi
Klubista eroaminen tapahtuu toimittamalla YV:llä allekirjoittaneelle pyyntö poistaa nimi listalta. On tosin mahdollista että joudumme teloittamaan eroajat esimerkin vuoksi mutta jos niin käy, niin siinä ei ole mitään henkilökohtaista
Lisäksi jos joko jäsenhakemukseensa liittää, tahi myöhemmin esittää konkreettista todistusaineistoa mieluiten kuvien kautta todennettuna jäsenkriteeristön ehtojen täyttymisestä, ja vähintään yksi jo statuksen omaava tai kaksi perustason jäsentä :ritsa: puoltaa, niin jäsenarvo korotetaan Lintta-Aateliksi Tähän vielä tarkentava klausuuri, puolloksi kelpaa vain nimimerkin erittelevä puoltoviesti, yleisviittaukset ryhmään tai edelliseen viestiin eivät kelpaa.
Ettei kuitenkaan homma menisi hyvävelipelleilyksi, niin esitetty nimierkin laillisessa omistuksessa, tahi muuten pysyväiskäytössä oleva ajoneuvo on kaikkien allalueteltujen definitiivisten kriteerien mukainen, ja tulisi täyttää myös jokin kvantitatiivisen kriteerin.
Poikkeusmomentti definitiivisen kriteeristön täyttymiseen: Mikäli ajoneuvon ikä ei täytä asetettua rajaa mutta vähintään kaksi kolmasosaa definitiivisen kriteeristön vaatimuksista täyttyy, voidaan aatelius myöntää niin kutsutulla vahvistetulla suosittelukäytännöllä, jossa vähintään yksi aatelisjäsen ja kaksi muuta määrittelemätöntä jäsentä suosittaa aatelointia.
Definitiivinen kriteeristö:
-Ajettu todistettavasti tai hyvin spekuloitavasti vähintään 485074386.615 m, tai vähemmällä kilometrimäärällä tavanomaista rajumpi käyttö ja siten kuluneisuusaste on todistettavissa.
-Omaa visuaalisesti normaalivalaistusolosuhteissa havainnoiden korroosiota näkyvissä osin, tai jälkiä ruostuneen kohdan korjauksesta tahi mieluummin peittely-yrityksistä
-On savuttanut tai kuluvan vuoden aikana savuttaa 20 vuoden iän
Kvantitatiivinen kriteeristö:
-Myös muut selvät käytön jäljet lasketaan eduksi.
-Samoin kuin jos ajoneuvo toimii lapsiperheen, suurten koirien, tai muuten ajattelumaailmaltaan infanttien (vrt lievän alkoholimyrkytyksen oireisto ) kuljetusvälineenä, tahi sitä käytetään avolouhos- eli rakennustyömaa-ajoneuvona.
-Öljy-, ja muut nestevuodot sekä savuttaminen laskettakoon myös eduiksi, joskin siten että varsinaisia ympäristövahinkoja ei synny tavanomaista autoilua enempää.
-Innovatiiviset ja itsetehdyt osat ja rakenteet, alkuperäisestä tehdasvalmisteesta poikkeamat
Jäsenlista ilmoittautumisjärjestyksessä:
- jovihava
- Tomaatti II
- L.Samarialainen
- ®ÐÐ
- Sampo N.
- raggari
- Sami R
- mercedes
- Sir ArPi
- jusamb
- Daimler
- rami v
- jarski
- HVM
- audimies
- ranex
- Sir onre
- Rässi66
- tupru
- Sir NicNac
- touhottaja
- XUX63
- Pekkis
- Arto N
- Holomes
- Sir Malm
- Olli Lajunen
- EzKo
- J.T.S
- Boss
- Harju
- Ruoja
- Pikku Poika
- Marco
- Salmi
- InsaneMe
- Lady namnam
- MasaMbW124
- Sir VT86
- MJF
- dealer
- JoonasH
- neitinäppärä
- dry
- hcmato
- Sivonen
- Tapsa82
- pupetti
- Hamis
- hanniball
- JaniH
- TNewa
- Pappi
- piku
- Eki87
- Joeli
- neheman
- Fenton
- Diosol
- Marge
- meze1
- Nicolo
- cerveza
- JaakkoM
- -P-
- JariK
- TenavaTähti
- Seppä
- cruiser86
- Sergey
- laineracing
- AUH
- NIKITAS
- seve68
- ou812
- tepam
- mortti.us
- sacoolio
- eseestie
- Miksutii
- jeemu
- Kimmo Koo
- Leemu
- Jallmari
- Mikadoo
- dr.phil
- Supa
- Tuna
- juhizz
- EscMk3
- Runtula
- hotari
- aaltojarvi
- mamu
- catti
- jerrij
- lauri a.
- teppo21
- Hannu.H
- palle
- JiiTee_
- LiQQe
- Terho P
- nozzz
- jannuvaa
- asikainen
- Klapaucius
- Arttemi
- hesus
- Magge--
- Eetu92
- NonSenCe
- shrteam
- ke70
- Savolaene69
- AK47
- LauriK
- Wolfie 7.8.2011
Lintta-Aateliset:
Jäsen onre aateloitu päivämäärällä 27.8.2007
Välttäköön linttasi paalauksen ikuisesti! Puoltajat: Rässi66 ja touhottaja
Jäsen NicNac aateloitu päivämäärällä 1.9.2007
Älköön linttasi koskaan saavuttako täydellistä oktettia! Puoltajat: Rässi66, Sir onre, ja tupru
Jäsen ArPi aateloitu päivämäärällä 20.9.2007
Pysyköön linttasi aina kuosissaan! Puoltaja: Sir onre
Jäsen Malm aateloitu päivämäärällä 29.10.2007
Olkoon linttasi bonanzat pitkiä kuin kilometrit pakkasessa ennen kuin tuulilasi sulaa! Puoltajat: Ruoja, Touhottaja, ja tupru
Jäsen namnam aateloitu päivämäärällä 30.1.2008
Kestäköön ikuisuuden ennenkuin suolainen merituuli puhaltaa linttasi ovista viimeisetkin maalinhiutaleet kuin syksyiset haavanlehdet! Puoltajat: Sir NicNac
Jäsen VT86 aateloitu päivämäärällä 22.3.2008
Olkoon maalipintasi hapettumat aina kuin loppukesäisen iltaruskon pilvikuviot!
Puoltajat: Pega
Jäsen Dealer aateloitu päivämäärällä 29.9.2008
Tervehtiköön sinua lintalle saapuessasi aina iloinen helan narahdus kuin yksinäinen sorsa kesäyössä
Puoltajat: namnam ja tupru
Kunniajäsenet:
Tomaatti II
Jaoksen kätilö, ja vaihdokevastaava
L.Samarialainen
Epädemokraattisen äänestyksen voittaneen nimiehdotuksen synnyttäjä
HVM
Linttaklubin edesmennyt virallinen suojelija
Pitkittääksemme sementin (tahi oli se vaikka uretaani helmakotelossa) jämähtämistä niin kauan kuin mahdollista toivomme jäsenistöltä aktiivista suhtautumista aatteeseen ja hyviä ideoita jatkokehitykseen.
t.
jovihava
Vt. sopankeittäjä