® Mesen linttaklubi: To lintta or not to lintta?
-
- Viestit: 744
- Liittynyt: 15.5.2011 2:33
- Paikkakunta: Siilinjärvi
Specs:
-löytyy ruostetta sieltä täältä
-syö öljyä sekä merkkaa reviirinsä sopivalla öljyläikällä
-takakontinluukku LAHO, takalasi ei ole alareunastaan oikeastaan mitenkään kiinni
-Tilanteen mukaan kuskataan "hieman" päihtyneitä
-kuluttaa bensaa mutta ei kule...
-vuodelta 1979 korinvaihto 230
-konepellin aukasulipareessa pikkunen rautalanka
-konepelti pysyy ylhäällä vain ns. huoltoasennossa
-asenneltu jotakin humppavehkeitä
-kattoverhoilu kontin puolelta hieman repsottaa
Laitappa kuvia lissee kohteista ja mittari lukemastaSavolaene69 kirjoitti:
Specs:
-löytyy ruostetta sieltä täältä
-syö öljyä sekä merkkaa reviirinsä sopivalla öljyläikällä
-takakontinluukku LAHO, takalasi ei ole alareunastaan oikeastaan mitenkään kiinni
-Tilanteen mukaan kuskataan "hieman" päihtyneitä
-kuluttaa bensaa mutta ei kule...
-vuodelta 1979 korinvaihto 230
-konepellin aukasulipareessa pikkunen rautalanka
-konepelti pysyy ylhäällä vain ns. huoltoasennossa
-asenneltu jotakin humppavehkeitä
-kattoverhoilu kontin puolelta hieman repsottaa
mersut on tarkoitettu liikkumaan www.mese.fi/seuranta
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
-
- Viestit: 744
- Liittynyt: 15.5.2011 2:33
- Paikkakunta: Siilinjärvi
Käyn kohta tupakoimassa ja voisin vaikkapa samalla räpsiäkki pari kuvaa
Kuskin ovi, peitelty tai siis yritetty peittää joskus?
Repsottava tuo muovi tai mikä lie onkaan
Takalasin alareuna sisältäpäin, koko matkalta laho - huomaa puuttuva kilvenvalo:
Niin ja ajettu tosin 338tkm, varmaa ei oo paljoko ajettu ku korinvaihto...
Rautalankaviritys:
Kuskin ovi, peitelty tai siis yritetty peittää joskus?
Repsottava tuo muovi tai mikä lie onkaan
Takalasin alareuna sisältäpäin, koko matkalta laho - huomaa puuttuva kilvenvalo:
Niin ja ajettu tosin 338tkm, varmaa ei oo paljoko ajettu ku korinvaihto...
Rautalankaviritys:
Viimeksi muokannut Savolaene69, 04.8.2011 6:46. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
- Viestit: 744
- Liittynyt: 15.5.2011 2:33
- Paikkakunta: Siilinjärvi
Siinä tosiaan jotaki räpsyjä, kait noita pikkuvikoja löytys lisääkin...
Keskuslukko ei pelloo ku kummassaki takaovessa on särkiny ne palikat mikä lukihtoo ja avvoo sen oven....
Takarontti pitää hellästi laittoo kiinni ku ei tiijjä millon se lasi tipahtaa, on se myös sieltä alareunastaki laho, joskus korjattu sikamassalla..
Keskuslukko ei pelloo ku kummassaki takaovessa on särkiny ne palikat mikä lukihtoo ja avvoo sen oven....
Takarontti pitää hellästi laittoo kiinni ku ei tiijjä millon se lasi tipahtaa, on se myös sieltä alareunastaki laho, joskus korjattu sikamassalla..
Puollan anomusta
mersut on tarkoitettu liikkumaan www.mese.fi/seuranta
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
...tiiä kui monen puoltoa tälle ny enempää tarvii
Ehta lintta mikä lintta, kyllä se tuosta vielä linttaantuu kevääseen mennessä enempi...ja takaklasin paikalla pysymiseen ehdottaisin pelliliparetta tuo ruosteen päälle..kiinnitys ikkunan reunan alapuolelle joko peltiruuveilla ja/tai popniiteillä, hiukka kus...lasikuitua päälle ni avot taas mennää ainaki talvi, ja jos tuntuu hepposelta ni värkkää sellasen lipareet lukopuolelle jotta se klasi ei tipu.
Jos Et oo pohjaa vielä enempi tutkinu ni nuitte etulokareitten alla piilee melkovarmaan ylläriä...joko hiekan tai muun sen tapaisen maa aineksen muodossa...siellä missä on etuovien saranat...ja sitte kuksin jalkotilassa helmanpäässä...tai se kohta on kummallaki puolen sullaki kuitenki alkavaa haperoa...siis sisusta mattojen alla...nii ja löytyy sen alustassa olevan paksun massan alta sisäilmaaki...joten se kannattaa antaa olla paikallaan...hiukka ennen leimaa käypi pikkisen läpi ja sutii sinne ohuelti alustamassaa ja vaikka maalaa heti sen päälle kilikali maalilla kerroksen mattamustaa..ni ei mene se leimurikaan ihan kaikkialle törkkimään ja saa olla tehtaalla laitettu alustasuoja paikallaan ja pysyy ehjänä...sen alla olevia juttujahan ei kukaan näe joten niistä ei tarvii tietääkkään mitään...ku niitä ei näe.
Mutta eiköhän tuo ansaitse lintta statuksen ja tarran takaikkunaan
Mitäs mieltä muut on
Ehta lintta mikä lintta, kyllä se tuosta vielä linttaantuu kevääseen mennessä enempi...ja takaklasin paikalla pysymiseen ehdottaisin pelliliparetta tuo ruosteen päälle..kiinnitys ikkunan reunan alapuolelle joko peltiruuveilla ja/tai popniiteillä, hiukka kus...lasikuitua päälle ni avot taas mennää ainaki talvi, ja jos tuntuu hepposelta ni värkkää sellasen lipareet lukopuolelle jotta se klasi ei tipu.
Jos Et oo pohjaa vielä enempi tutkinu ni nuitte etulokareitten alla piilee melkovarmaan ylläriä...joko hiekan tai muun sen tapaisen maa aineksen muodossa...siellä missä on etuovien saranat...ja sitte kuksin jalkotilassa helmanpäässä...tai se kohta on kummallaki puolen sullaki kuitenki alkavaa haperoa...siis sisusta mattojen alla...nii ja löytyy sen alustassa olevan paksun massan alta sisäilmaaki...joten se kannattaa antaa olla paikallaan...hiukka ennen leimaa käypi pikkisen läpi ja sutii sinne ohuelti alustamassaa ja vaikka maalaa heti sen päälle kilikali maalilla kerroksen mattamustaa..ni ei mene se leimurikaan ihan kaikkialle törkkimään ja saa olla tehtaalla laitettu alustasuoja paikallaan ja pysyy ehjänä...sen alla olevia juttujahan ei kukaan näe joten niistä ei tarvii tietääkkään mitään...ku niitä ei näe.
Mutta eiköhän tuo ansaitse lintta statuksen ja tarran takaikkunaan
Mitäs mieltä muut on
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
Re: ® Mesen linttaklubi: To lintta or not to lintta?
Hmmm.
Pääsisiköhän jäseneksi? Riittäisikö seuraavat ominaisuudet lintta termin käyttämiseen?
Narinat ääntelee. KORJATTU
Alapallo/t vinkuu. KORJATTU
Tukivarsissa sanomista.
Molemmat etulokarit ruosteessa.
Kuskin kylki ruosteessa, ovet ja lokarit, tietenkin pientä kukkaa siellä täällä.
Takaluukussa perinteiset paikat kukkii.
Etusisäloksussa reikä, nyrkin kokoinen ruostumalla puhjennut.
Puolia mennyt 6kpl/124tkm (4 varapuolaa hankittu ja vaihtotyökalut takakontissa).
Takapää selvästi alempana kuin keula, ilman kuormaa tietenkin.
Ilmastointi melkein tyhjä, ei pelaa.
Puhallin vikisee välillä.
Katalysaattorin sisusta irti.
Hinauskoukun peiteläppä puuttuu.
Vasen takarengas sakkorengas. KORJATTU, uudet kumet alla
Moottorin johtosarjaa paikattu.
Sähköpeili pimeänä.
Hälyytin huutaa satunnaisen epäsäännöllisen säännöllisesti aina kun aurinko laskee tai nousee tai lämpötila muuttuu tai vain huvikseen.
Moniuran kiristimen rullan laakeri vikisee.
Vänkärin peilin lasin itsetummentava neste vuotanut ja lasi kaput, lasin ei edes kuuluisi olla itse tummenvaa mallia.
Kuskin kylki kolaroitu aiemmin ja korjattu huonosti.
Alusta hyvin suolattu.
Puolien suojakannen amg merkki haprastunut palasiksi kuten auton johtosarjat.
Puolien suojakannen kiinnitysruuvien vastakierteet korkannut ainakin jokatoinen.
Pohjassa on kanssa ruostetta ja taitaa olla jo pieni reikäkin
M104 on tietty öljyinen vakiopaikasta
-95 c36 kyseessä.
Kiva ois omistaa ehkä suomen ensimmäinen AMG lintta
To be LIN-774 or not to be LIN-774.....
Pääsisiköhän jäseneksi? Riittäisikö seuraavat ominaisuudet lintta termin käyttämiseen?
Narinat ääntelee. KORJATTU
Alapallo/t vinkuu. KORJATTU
Tukivarsissa sanomista.
Molemmat etulokarit ruosteessa.
Kuskin kylki ruosteessa, ovet ja lokarit, tietenkin pientä kukkaa siellä täällä.
Takaluukussa perinteiset paikat kukkii.
Etusisäloksussa reikä, nyrkin kokoinen ruostumalla puhjennut.
Puolia mennyt 6kpl/124tkm (4 varapuolaa hankittu ja vaihtotyökalut takakontissa).
Takapää selvästi alempana kuin keula, ilman kuormaa tietenkin.
Ilmastointi melkein tyhjä, ei pelaa.
Puhallin vikisee välillä.
Katalysaattorin sisusta irti.
Hinauskoukun peiteläppä puuttuu.
Vasen takarengas sakkorengas. KORJATTU, uudet kumet alla
Moottorin johtosarjaa paikattu.
Sähköpeili pimeänä.
Hälyytin huutaa satunnaisen epäsäännöllisen säännöllisesti aina kun aurinko laskee tai nousee tai lämpötila muuttuu tai vain huvikseen.
Moniuran kiristimen rullan laakeri vikisee.
Vänkärin peilin lasin itsetummentava neste vuotanut ja lasi kaput, lasin ei edes kuuluisi olla itse tummenvaa mallia.
Kuskin kylki kolaroitu aiemmin ja korjattu huonosti.
Alusta hyvin suolattu.
Puolien suojakannen amg merkki haprastunut palasiksi kuten auton johtosarjat.
Puolien suojakannen kiinnitysruuvien vastakierteet korkannut ainakin jokatoinen.
Pohjassa on kanssa ruostetta ja taitaa olla jo pieni reikäkin
M104 on tietty öljyinen vakiopaikasta
-95 c36 kyseessä.
Kiva ois omistaa ehkä suomen ensimmäinen AMG lintta
To be LIN-774 or not to be LIN-774.....
Viimeksi muokannut AK47, 22.8.2011 2:15. Yhteensä muokattu 10 kertaa.
Linta korjaillaan vain ja ainoastaan niin että ne on tieliikkenne turvallisia ja saavat katsastuhenkilön hyväksynnään, ulkonäöllisesti lintan kuuluukin olla linttamaisen näköinen.
Mutta ulkonäöllisesti tuo ak:n lintta on vasta wannabee asteella..mutta ehkä jo keväällä se on linttastatuksen jo saavuuttanut...tämä siis kuvien perusteella, jos joku on livenä kohteen nähnyt tai/ja kokenut ni puoltoja kehiin lisää...ja muutama sisus kuvakin ois kiva
Mutta ulkonäöllisesti tuo ak:n lintta on vasta wannabee asteella..mutta ehkä jo keväällä se on linttastatuksen jo saavuuttanut...tämä siis kuvien perusteella, jos joku on livenä kohteen nähnyt tai/ja kokenut ni puoltoja kehiin lisää...ja muutama sisus kuvakin ois kiva
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
No, toistaiseksi leimalla on ollu joka kerta korjauskehotus tai uusintanäyttö ja tietty aina hieman myöhässä...pupetti kirjoitti:Linta korjaillaan vain ja ainoastaan niin että ne on tieliikkenne turvallisia ja saavat katsastuhenkilön hyväksynnään, ulkonäöllisesti lintan kuuluukin olla linttamaisen näköinen.
Mutta ulkonäöllisesti tuo ak:n lintta on vasta wannabee asteella..mutta ehkä jo keväällä se on linttastatuksen jo saavuuttanut...tämä siis kuvien perusteella, jos joku on livenä kohteen nähnyt tai/ja kokenut ni puoltoja kehiin lisää...ja muutama sisus kuvakin ois kiva
Mietin tuossa hetken....ja toisenki...sitte3:nnen ja muutaman muunkin...ni omistajasta on kiinni se haluaako "lintan" tuosta vaiko ei, siihe näkemykseni mukaan riittää se että paikkaat ruosteet...otat pinta ja irotoavat pois.....ja maalaat ne kilikali pullosta tulevalla KELTAISELLA värillä ni tulee esiin se koppakuoriais ilmiö joka sinänsä kuuluu "lintta"maisuuteen, pelkkä ruosteen näkyminen ei mielestäni oikein riitä....vaikka yleiskunnon huomioonotaen olisi tuokin c mersu likimain valmis..... Niin kuitenkin ulkoisten jälkien näkyvyydessä ei kriteerit päädy suosittelemaan linttamaisuutta, mutta pienellä "ehostuksella" se voidaan ansaita.
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
kohtalaisen hauska tuo vilkkuhomma tuos aakoon "lintas" mikä ihme on ollu ajatuksena peittää vilkureikä ja sit tehä uus vääräänpaikkaan ja viereen ku vanhakin reikä happanee ... uudehko värkkihän tuo lintaksi on ja tuo amg status sitä nostaa mutta pakko toreta että kyl toi parhaat päivänsä on nähny ...itseasias se meirän farkku joka sai lintta statuksen oli varmaan vähemmän ruostees ku tuo en tiä sit pitäskö tässä olla kriteerinä että maalaisitko linttasi mattamustaksi ..sen jos tekee/pystyisi kuvitella tekevänsä niin sillon se ansaitsisi lintta nimen..joskin tuokin on taasen omistajasta kiiinni lopuksi
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
hyvällä alulla on.. eli jos mun kulahtanut naarmukasa pääsi rimaa hipoen lintaksi.. niin pitää noin rapsakkaassa kunnossa olevan amg:n päästä myös.
eli multa YeS ääni.
eihän tuosta ole kuin kolme suuntaa mihin tuo tosta edistyy..
l1.pahenee.
2. paikataan hutiloiden.. ja nämähän molemmat tekevät enemmän linttaa tästä.
tai sitten se vaihtoehto 3. korjataan nätiksi, jolloin se linttaus nimike lähtee.
eli multa YeS ääni.
eihän tuosta ole kuin kolme suuntaa mihin tuo tosta edistyy..
l1.pahenee.
2. paikataan hutiloiden.. ja nämähän molemmat tekevät enemmän linttaa tästä.
tai sitten se vaihtoehto 3. korjataan nätiksi, jolloin se linttaus nimike lähtee.
w124, 300td. autom. -92. -LiNTTauTuJa-
..making sense, is NOT my priority..
..making sense, is NOT my priority..
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55